Online ügyfélszolgálat

Név
E-mail cím
Üzenet

LEGFONTOSABB INFORMÁCIÓK:

KÜLDEMÉNYEK SZÁLLÍTÁSI IDEJE: 3-5 HÉT minimum 3 hét, maximum 5 hét.

December 24-ig történő kiszállítást nem tudunk garantálni

A termékek csak házhoz szállítással és előre történő fizetéssel rendelhetőek (online bankkártya, Paypal, banki átutalás) Csak sikeres tranzakció után tudjuk elindítani a rendelt termékek kiszállítását.

Angliából érkező Ps2 játékainkhoz nem tudunk követhető csomagszámot biztosítani, minden más terméket a webáruházban követhető csomagszámmal küldünk!

A rendeléshez tartozó számlát és szállítási információkat e-mailben küldjük meg.

 

Kérdések és Válaszok

Kapcsolatfelvétel:

Email: legendasjatekok@gmail.com

vagy webshop@legendasjatekok.hu

Facebook: facebook.com/legendasjatekok

Smartsupp beépített Chat a főoldalon

Személyes átvételre van lehetőség?

  • Jelenleg csak postai úton tudjuk küldeni a webáruház termékeit, de tervezzük a személyes átvételi pont bevezetését is.

Milyen állapotban vannak az árusított játékok, mit kell tudni róluk?

  • A webáruházban kapható Ps2 játékok használt, de jó állapotban kerülnek kiszállításra. Minden más termék és játék új. A Ps2 játékok Angliából, minden más termék a webáruházban Kínából kerül kiszállításra.

Honnan származnak a webáruház termékei?

  • A Ps2 játékok Angliában található viszonteladóktól származnak. Minden más játék Kínában található kereskedőktől származik.

Van garancia a termékekre? 

  • Minden termékünkre fél év garanciát vállalunk.

    A garancia ideje alatt panasz esetén bármelyik termékünk kicserélhető, levásárolható, vagy összegben visszafizethető. Azok a termékek amelyeknek már a vásárlás előtt fel volt tüntetve a hibájuk, nem cserélhetők vissza. A garancia csak a vásárlást igazoló számlával érvényesíthető. 

Szeretnék elállni a rendeléstől, vagy szeretném bejelenteni, hogy gond van a termékkel, kicserélném, mégsem kérem, mit tegyek?

  • Amennyiben problémád adódna a termékkel vagy szeretnél elállni a rendeléstől úgy kérlek írd meg nekünk a legendasjatekok@gmail.com vagy a webshop@legendasjatekok.hu e-mail címre, vagy ezen oldal tetején és alján található üzenetküldő felületen.
  • A kártalanítás menete:

1. a terméket a vásárló visszaküldi a megadott címre

2. mikor megérkezett jelezzük a vásárló felé és a megbeszéltek szerint vagy küldünk helyette egy másikat, vagy visszautaljuk a vételárat. A termék visszaküldésének díját is visszautaljuk.

3. pénzt csak utalással tudunk visszafizetni

Mikor kapom meg a rendelt terméket?

  • A megrendelések szállítási ideje: 3-5 hét. Minimum 3 hét, maximum 5 hét. Ha a rendelés utáni 40. napon sem érkezik meg a rendelés (ami nem szokott előfordulni) akkor számít a csomag elveszettnek, amit azonnal orvosolunk.

Nem érkezett meg minden termék amit rendeltem, hogy lehet ez?

  • Ha több külföldről érkező terméket vásároltál, akkor elképzelhető, hogy ezek a termékek nem egyszerre érkeznek meg, hanem pár nap esetleg egy hét eltéréssel. Több beszállítóval állunk kapcsolatban, így elképzelhető, hogy a termékeidet más-más szállító adja fel, így időben is máskor érkeznek meg, külön csomagszámmal, melyekhez külön postai értesítő tartozhat.

Szállítási és fizetési díjak:

Szállítás és fizetés a webáruházban

zállítási és fizetési díjak:

Házhoz szállítás: 990 Ft.

Foxpost csomagautomatába szállítás: 990 Ft.

Posta csomagautomatába szállítás: 990 Ft. (csak előre fizetés lehetséges)

15.000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Fizetés:

  • Barion online bankkártyás fizetés
  • Paypal online bankkártyás fizetés vagy Paypal fiókkal való fizetés
  • Banki előre utalás
  • utánvét - csak hazai raktáronlévő termékekre lehetséges

Szállítási információk:

Házhoz szállítás: A Foxpost Expressone futárszolgálat vagy a Magyar Posta viszi házhoz a megvásárolt terméket, termékeket.

Foxpost csomagautomatába szállítás: A Foxpost sms-ben és e-mailben küldi a nyitókódot, amivel kinyithatod a rekeszajtót (nyitókód csak előre fizetés után kapható), külföldi termékekhez nem kérhető.

Posta csomagautomatába való szállítás: A Posta sms és e-mai értesítést küld a csomag érkezéséről és a nyitókódról (nyitókód csak előre fizetés után kapható). Külföldi termékekhez nem kérhető, csak előre fizetés lehetséges.

A hazai raktáron lévő termékek 2-3 nap alatt kerülnek kiszállításra.

A külföldi raktárból érkező termékek 3-5 hét alatt kerülnek kiszállításra. A külföldi termékek csak előre fizetéssel és házhoz szállítással rendelhetőek. A külföldi termékek rendelésekor a vevő nevét, címét, telefonszámát továbbítjuk a külföldi partnerünknek, aki kizárólag a csomag kézbesítéséhez használja ezen adatokat. A terméket külföldi partnerünk küldi egyenesen a vásárló által megadott címre. A külföldi termékeket a Magyar Posta viszi házhoz. Ha a postás nem talál otthon senkit, vagy a csomag túl nagy, akkor egy postai értesítőt hagy a helyszínen (postaláda). Ezzel az értesítővel lehet a helyi postán átvenni a csomagot 10 munkanapon keresztül. Külföldi termékek rendelése esetén kérjük a postaládát naponta ellenőrizni az esetleges postai értesítőért, ami a csomag megérkezését jelenti!

Csomag nyomkövetés:

Hazai raktáron lévő termékek szállításához minden esetben küldünk követhető csomagszámot e-mailben, amit a Foxpost nyomkövetés oldalán tud a vásárló nyomon követni: https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

Külföldi termékek vásárlása esetén nem minden csomag tartalmaz csomagszámot, az olcsó áraink egyik felétele az olcsóbb szállítási megoldás. Ezért különösen kérjük, hogy a külföldről érkező termékek vásárlása után fokozottan figyeljék vásárlóink a postai értesítőt postaládájukban. Ha mégis tartozik csomagszám a külföldről érkező csomaghoz azt e-mailben küldjük meg, amit a Posta nyomkövetés oldalán tud a vásárló követni: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Külföldi termékek rendelése esetén a termék az Europai Unióból érkezik, a legtöbb esetben Angliából. A számlát a rendelés leadása és kifizetése után e-mailben küldjük meg.

A rendelés sikeres kifizetése után a vásárlónak semmilyen egyéb fizetési vagy bármilyen kötelezettsége nincsen, csupán a csomagot kell várnia.  

Kérjük, hogy minden képpen várja valaki a címen a futárt, aki átveszi a csomagot! Ha nem vagy biztos benne, hogy a csomag átvételekor otthon tartózkodsz, akkor rendeld meg a csomagodat a munkahelyedre.

Fizetési információk:

  • Barion online bankkártyás fizetés:

A vásárló kezdeményezheti az online bankkártyás fizetést a Barion rendszerein keresztül is. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/201.

  • Paypal online bankkártyás fizetés:

A Paypalon keresztül történő tranzakciókat teljes egészében a Paypal biztonságos szerverei végzik, a vásárló bankkártyás adatai nem jutnak el a webáruáházhoz. A vásárló Paypal fiókjával, Paypalhoz rendelt bankkártyájával vagy független  bankkártyás vásárlással fizethet a Paypal rendszerein keresztül.

A PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. az 1993. április 5-i, a pénzügyi szektorról szóló, módosításokkal egybefoglalt luxemburgi jogszabály (a továbbiakban: a „Jogszabály") 2. cikkének értelmében megfelelő engedéllyel rendelkező luxemburgi hitelintézet, amelynek prudenciális felügyeletét a luxemburgi felügyeleti hatóság, a Commission de Surveillance du Secteur Financier látja el, Luxemburgban bejegyzett irodáján keresztül.
A PayPal Inc. (ami a PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. anyavállalata) székhelye az Egyesült Államokban, Kalifornia államban található.
Paypal kapcsolat: https://www.paypal.com/hu/smarthelp/home

  • Banki előre utalás:

A rendelés végösszegét kérnénk elutalni az alábbi számla számra:

10400195-86768081-88771007
K&H Bank
Nagy Renáta

A beérkezett utalásról e-mailben értesítünk és azonnal elindítjuk a behozatali folyamatot.

Elállás, lemondás, reklamáció:

Ha elállnál a rendeléstől vagy bármilyen probléma felmerülne kérlek írj nekünk a webshop@legendasjatekok.hu e-mail címre. Csak bankszámlára utalva tudunk pénzt visszaadni. A terméket juttatsd vissza webáruházunk címére, a megérkezése után tudunk kártalanítani.

Ha külföldi csomag nem érkezik meg a rendeléstől számított 40. napon, akkor pénzvisszafizetési garanciát vállalunk és visszautaljuk a vételárat a vevőnek. Ha a vevő a külföldi termék kiszállításának folyamata alatt szeretne elállni a rendeléstől, úgy köteles megvárnia és visszajuttatni webáruházunk címére a csomagot, mikor az megérkezik, csak utána tudjuk kártalanítani.

Be is vesznek játékot? Felvásárolnak? Beszámítanak?

  • Jelenleg nem tudunk beszámítani játékot és nem vásárolunk fel!

Ha kérdésed van itt is megírhatod nekünk, aznap vagy legkésőbb másnap válaszolunk!

Név
E-mail cím
Üzenet