Online ügyfélszolgálat

Név
E-mail cím
Üzenet

Kérdések és Válaszok

Kapcsolatfelvétel:

Telefon: +36-70-279-4064

Email: legendasjatekok@gmail.com

vagy webshop@legendasjatekok.hu

Facebook: facebook.com/legendasjatekok

Smartsupp beépített Chat a főoldalon:

reggel 10-től este 6-ig (nem garantáljuk a folyamatos jelenlétet. Ha nincs gép közelben kolegánk megadhatod a nevedet és az e-mail címedet a chat-ben és válaszolunk a kérdésedre)

Személyes átvételre van lehetőség?

  • Jelenleg csak postai úton tudjuk küldeni a webáruház termékeit, de tervezzük a személyes átvételi pont bevezetését is.

Milyen állapotban vannak az árusított játékok, mit kell tudni róluk?

  • A webáruházban főleg használt termékeket árusítunk, de eladás előtt minden darabot átnézünk és tesztelünk, hogy működik e, így nem árusítunk hibás vagy nem működő terméket. Csak jó minőségű termékeket töltünk fel a webáruházba. Minden tételünkhöz olyan fotókat teszünk közzé, melyek az adott termékről készültek, így ajánlatos megnézni az adott termékhez feltöltött valamennyi fotót. Kérlek alaposan olvasd el a termékekhez tartozó leírásokat, illetve a fényképek is sokat segítenek, hogy vásárlás előtt Te is láthassad, hogy mit fogsz kézbe kapni. 

    A Playstation1, Playstation2, Xbox és Xbox360 konzoloknál kérlek vedd figyelembe, hogy milyen régió kódolású az otthoni konzolod. Ezt többnyire a konzol alján megtalálod. PAL (europai) vagy NTSC (japán/amerikai). A webáruházban árulunk japán NTSC játékokat is, melyek csak japán NTSC régió kódolású vagy régiófüggetlen konzolokon futnak el. A Softmod és egyéb okosítás nem oldja meg, hogy PAL gépen NTSC játékot le tudjál játszani, viszont a legtöbb konzol szervízben kérhető a konzol régió függetlenítése.

    A legtöbb Japán NTSC játékban csak japán nyelvezet található!

    A PC játékok terén célszerű leellenőrizni, hogy az otthoni gépünk konfigurációja megfelel e az adott játék követelményeinek. Ezt a Gépigény oldalán leellenőrizheted. A használt PC - és konzol játékokban a különböző letöltő, aktiváló és egyéb promóciós kódok nagy valószínűséggel már fel lettek használva, így azok már nem érvényesek. A bontatlan PC játékok legtöbbje csak DVD útján telepíthető.

Milyen állapotban vannak a webáruházban található konzolok és konzol kiegészítők?

  • A webáruházban található konzolok között akadnak használtak és újak egyaránt. A használt konzolok mind tesztelt, működő állapotban kerülnek eladásra és minden hozzávalójukat részletesen feltüntetjük A konzol kiegészítők között is egyaránt lehetnek újak és használt darabok, melyeket szintén tesztelünk. Minden terméknél feltüntetjük, hogy az adott termék használt, vagy új-e.

Milyen állapotúak a webáruházban található ajándéktárgyak, figurák?

  • A webáruházban található különbféle ajándéktárgyak, figurák, ékszerek, játékok minden esetben új, nem használt termékek.

Honnan származnak a webáruház termékei?

  • A webáruház termékei származhatnak: magyarországi magánszemélyek gyűjteményéből, magyarországi viszonteladóktól, külföldi magánszemélyektől, külföldi viszonteladóktól

Van garancia a termékekre? 

  • Minden termékünkre fél év garanciát vállalunk.

    A garancia ideje alatt panasz esetén bármelyik termékünk kicserélhető, levásárolható, vagy összegben visszafizethető. Azok a termékek amelyeknek már a vásárlás előtt fel volt tüntetve a hibájuk, nem cserélhetők vissza. A garancia csak a vásárlást igazoló számlával érvényesíthető. 

Szeretnék elállni a rendeléstől, vagy szeretném bejelenteni, hogy gond van a termékkel, kicserélném, mégsem kérem, mit tegyek?

1. a terméket a vásárló visszaküldi a megadott címre

2. mikor megérkezett jelezzük a vásárló felé és a megbeszéltek szerint vagy küldünk helyette egy másikat, vagy visszautaljuk a vételárat. A termék visszaküldésének díját is visszautaljuk.

3. pénzt csak utalással tudunk visszafizetni

Mikor kapom meg a rendelt terméket?

  • Azonnal küldhető, magyarországi raktárunkon lévő termékünk kb 2-3 munkanap alatt ér célba. Ha mondjuk hétfőn leadod a rendelésedet az Szerdára, vagy legkésőbb Csütörtökre fog megérkezni. Külföldről érkező termékek 7-28 nap alatt érkeznek házhoz.

Hogy tudom nyomon követni a rendeléseimet?

  • Mikor feladjuk a csomagodat írunk neked egy e-mailt, amiben megadjuk a csomagszámot. Ezzel a számmal tudod nyomon követni, hogy merre jár az adott csomagod. Külföldi csomagjaid helyzetéről e-mailben értesítünk.

Foxpost nyomkövetési oldalát itt találod

Mennyibe kerül a szállítás? Milyen szállítási és fizetési opciók vannak?

  • Webáruházunkban a szállítás ingyenes!
  • Házhoz szállítás
  • Foxpost csomagautomatába szállítás
  • Posta csomagautomatába szállítás
  • előre utalás/online Paypal bankkártyás fizetés

Külföldről érkező termékek rendelése esetén csak házhoz szállítás választható

    • A külföldről rendelt termékeknél a partner cégünknek továbbítjuk a vásárló rendelését. Kizárólag a házhoz szállítás céljából adjuk át a vásárló nevét, címét, telefonszámát és e-mail címét. A kiszállító külföldi partner cég kizárólag csak a rendelés szállításához használja fel a vásárló adatait.

    Előre utalás választásánál csak az összeg beérkezése után tudjuk elindítani a csomagot. A rendelés végösszegét kérjük elutalni:

    Előre utalási adatok:

    10400195-86768081-88771007

    K&H Bank 

    Nagy Renáta

    A megjegyzésben kérlek tüntesd fel a nevedet, vagy bármilyen adatot, amin be tudjuk azonosítani a rendelésedet. A beérkezett utalásról e-mail értesítést küldünk.

    Hogy működnek a Foxpost csomagautomaták?

    • Ha Foxpost automatába kéred a csomagodat, akkor a rendelésnél te választhatod ki, hogy melyik automatába kéred a csomagot. Olcsó és praktikus megoldás, mert amint megérkezik az automatába a csomagod sms-ben és e-mail-ben is kapsz egy értesítést, hogy a csomagod megérkezett. 

    Mikor és hogyan érkeznek meg a külföldi termékek?

    • Az europai raktárból hamarabb, a kínai raktárból később érkeznek meg a termékek, de minden esetben pontosítjuk neked a megérkezés dátumát. Átlagban 7-15, de maximum 28 nap. A külföldi rendeléseknél csak házhoz szállítás kérhető.

    Be is vesznek játékot? Felvásárolnak? Beszámítanak?

    • Jelenleg nem tudunk beszámítani játékot és nem vásárolunk fel!

    Ha kérdésed van itt is megírhatod nekünk, aznap vagy legkésőbb másnap válaszolunk!

    Név
    E-mail cím
    Üzenet