Online ügyfélszolgálat

Név
E-mail cím
Üzenet

Kérdések és Válaszok

Kapcsolatfelvétel:

Telefon: +36-70-279-4064

Email: legendasjatekok@gmail.com

vagy webshop@legendasjatekok.hu

Facebook: facebook.com/legendasjatekok

Smartsupp beépített Chat a főoldalon:

reggel 10-től este 6-ig (nem garantáljuk a folyamatos jelenlétet. Ha nincs gép közelben kolegánk megadhatod a nevedet és az e-mail címedet a chat-ben és válaszolunk a kérdésedre)

Személyes átvételre van lehetőség?

  • Jelenleg csak postai úton tudjuk küldeni a webáruház termékeit, de tervezzük a személyes átvételi pont bevezetését is.

Milyen állapotban vannak az árusított játékok, mit kell tudni róluk?

  • A webáruházban főleg használt termékeket árusítunk, de eladás előtt minden darabot átnézünk és tesztelünk, hogy működik e, így nem árusítunk hibás vagy nem működő terméket. Csak jó minőségű termékeket töltünk fel a webáruházba. Minden tételünkhöz olyan fotókat teszünk közzé, melyek az adott termékről készültek, így ajánlatos megnézni az adott termékhez feltöltött valamennyi fotót. Kérlek alaposan olvasd el a termékekhez tartozó leírásokat, illetve a fényképek is sokat segítenek, hogy vásárlás előtt Te is láthassad, hogy mit fogsz kézbe kapni. 

    A Playstation1, Playstation2, Xbox és Xbox360 konzoloknál kérlek vedd figyelembe, hogy milyen régió kódolású az otthoni konzolod. Ezt többnyire a konzol alján megtalálod. PAL (europai) vagy NTSC (japán/amerikai). A webáruházban árulunk japán NTSC játékokat is, melyek csak japán NTSC régió kódolású vagy régiófüggetlen konzolokon futnak el. A Softmod és egyéb okosítás nem oldja meg, hogy PAL gépen NTSC játékot le tudjál játszani, viszont a legtöbb konzol szervízben kérhető a konzol régió függetlenítése.

    A legtöbb Japán NTSC játékban csak japán nyelvezet található!

    A PC játékok terén célszerű leellenőrizni, hogy az otthoni gépünk konfigurációja megfelel e az adott játék követelményeinek. Ezt a Gépigény oldalán leellenőrizheted. A használt PC - és konzol játékokban a különböző letöltő, aktiváló és egyéb promóciós kódok nagy valószínűséggel már fel lettek használva, így azok már nem érvényesek. A bontatlan PC játékok legtöbbje csak DVD útján telepíthető.

Milyen állapotban vannak a webáruházban található konzolok és konzol kiegészítők?

  • A webáruházban található konzolok között akadnak használtak és újak egyaránt. A használt konzolok mind tesztelt, működő állapotban kerülnek eladásra és minden hozzávalójukat részletesen feltüntetjük A konzol kiegészítők között is egyaránt lehetnek újak és használt darabok, melyeket szintén tesztelünk. Minden terméknél feltüntetjük, hogy az adott termék használt, vagy új-e.

Milyen állapotúak a webáruházban található ajándéktárgyak, figurák?

  • A webáruházban található különbféle ajándéktárgyak, figurák, ékszerek, játékok minden esetben új, nem használt termékek.

Honnan származnak a webáruház termékei?

  • A webáruház termékei származhatnak: magyarországi magánszemélyek gyűjteményéből, magyarországi viszonteladóktól, külföldi magánszemélyektől, külföldi viszonteladóktól

Van garancia a termékekre? 

  • Minden termékünkre fél év garanciát vállalunk.

    A garancia ideje alatt panasz esetén bármelyik termékünk kicserélhető, levásárolható, vagy összegben visszafizethető. Azok a termékek amelyeknek már a vásárlás előtt fel volt tüntetve a hibájuk, nem cserélhetők vissza. A garancia csak a vásárlást igazoló számlával érvényesíthető. 

Szeretnék elállni a rendeléstől, vagy szeretném bejelenteni, hogy gond van a termékkel, kicserélném, mégsem kérem, mit tegyek?

1. a terméket a vásárló visszaküldi a megadott címre

2. mikor megérkezett jelezzük a vásárló felé és a megbeszéltek szerint vagy küldünk helyette egy másikat, vagy visszautaljuk a vételárat. A termék visszaküldésének díját is visszautaljuk.

3. pénzt csak utalással tudunk visszafizetni

Mikor kapom meg a rendelt terméket?

  • Azonnal küldhető, magyarországi raktárunkon lévő termékünk kb 2-3 munkanap alatt ér célba. Ha mondjuk hétfőn leadod a rendelésedet az Szerdára, vagy legkésőbb Csütörtökre fog megérkezni. Külföldről, EU vagy kínai raktárból érkező termékek 19-39 nap alatt érkeznek házhoz.

Hogy tudom nyomon követni a rendeléseimet?

  • Ha olyan terméket rendelsz meg, ami külföldről érkezik, akkor a sikeres tranzakció után mi egyből elindítjuk a termék behozatalát. Ha megérkezett hozzánk a csomag arról azonnal értesítünk és még aznap fel is adjuk neked a Foxpost vagy Posta futárszolgálattal a megadott címre vagy automatába. A feladás csomagszámát és az érkezés időpontját e-mailben írjuk meg.

Foxpost nyomkövetési oldalát itt találod

Mennyibe kerül a szállítás? Milyen szállítási és fizetési opciók vannak?

  • Szállítási és fizetési díjak:

    Házhoz szállítás: 1500 Ft.

    Foxpost csomagautomatába szállítás: 1250 Ft.

    Posta csomagautomatába szállítás: 1250 Ft.

    15.000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

    Fizetés:

    • Barion online bankkártyás fizetés
    • Paypal online bankkártyás fizetés vagy Paypal fiókkal való fizetés
    • Banki előre utalás
    • utánvét - csak hazai raktáronlévő termékekre lehetséges

    Szállítási információk:

    Házhoz szállítás: A Foxpost Expressone futárszolgálat viszi házhoz a csomagot. 

    Foxpost csomagautomatába szállítás: A Foxpost sms-ben és e-mailben küldi a nyitókódot, amivel kinyithatod a rekeszajtót

    Posta csomagautomatába való szállítás: a Posta sms és e-mail értesítést küld az érkezésről és a nyitókódról

    A hazai raktáron lévő termékek 2-3 nap alatt kerülnek kiszállításra.

    A külföldi raktárból érkező termékek 19-39 nap alatt kerülnek kiszállításra. A külföldi termékek előre fizetendőek. Ezek után a terméket megrendeljük magunkhoz, majd ezt követően adjuk fel a megadott címre vagy automatába. A feladásról és az érkezés időpontjáról e-mail értesítést küldünk.

    Külföldi termékek rendelése esetén a termék az Europai Unióból érkezik. A számlát a rendelés leadása és kifizetése után e-mailben küldjük meg, illetve a csomag hazai megérkezése és feladásakor papír formában a csomaggal együtt küldjük.

    A rendelés sikeres kifizetése után a vásárlónak semmilyen egyéb fizetési vagy bármilyen kötelezettsége nincsen, csupán a csomagot kell várnia.  

    Kérjük, hogy minden képpen várja valaki a címen a futárt, aki átveszi a csomagot! Ha nem vagy biztos benne, hogy a csomag átvételekor otthon tartózkodsz, akkor rendeld meg a csomagodat a munkahelyedre.

    Fizetési információk:

    • Barion online bankkártyás fizetés:

    A vásárló kezdeményezheti az online bankkártyás fizetést a Barion rendszerein keresztül is. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/201.

    • Paypal online bankkártyás fizetés:

    A Paypalon keresztül történő tranzakciókat teljes egészében a Paypal biztonságos szerverei végzik, a vásárló bankkártyás adatai nem jutnak el a webáruáházhoz. A vásárló Paypal fiókjával, Paypalhoz rendelt bankkártyájával vagy független  bankkártyás vásárlással fizethet a Paypal rendszerein keresztül.

    A PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. az 1993. április 5-i, a pénzügyi szektorról szóló, módosításokkal egybefoglalt luxemburgi jogszabály (a továbbiakban: a „Jogszabály") 2. cikkének értelmében megfelelő engedéllyel rendelkező luxemburgi hitelintézet, amelynek prudenciális felügyeletét a luxemburgi felügyeleti hatóság, a Commission de Surveillance du Secteur Financier látja el, Luxemburgban bejegyzett irodáján keresztül.
    A PayPal Inc. (ami a PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. anyavállalata) székhelye az Egyesült Államokban, Kalifornia államban található.
    Paypal kapcsolat: https://www.paypal.com/hu/smarthelp/home

    • Banki előre utalás:

    A rendelés végösszegét kérnénk elutalni az alábbi számla számra:

    10400195-86768081-88771007
    K&H Bank
    Nagy Renáta

    A beérkezett utalásról e-mailben értesítünk és a csomag feladásra kerül, külföldi csomag esetén elindítjuk a behozatali folyamatot.

    • utánvét fizetés: a rendelés végösszegét a futárnak kell kifizetni, aki ezek után adja át a csomagot. A Foxpost automatáknál csak bankkártyával lehet kifizetni a rendelést.
    • külföldi termékek rendelése esetén csak előre fizetés lehetséges

Mikor és hogyan érkeznek meg a külföldi termékek?

  • A külföldi termékeink az Europai Unioból érkeznek szállítási idejük 19-39 nap. 

Be is vesznek játékot? Felvásárolnak? Beszámítanak?

  • Jelenleg nem tudunk beszámítani játékot és nem vásárolunk fel!

Ha kérdésed van itt is megírhatod nekünk, aznap vagy legkésőbb másnap válaszolunk!

Név
E-mail cím
Üzenet