Az Assassin's Creed III egy 2012 -es sandbox stílusú akció-kaland videojáték, amelyet a Ubisoft Montreal fejlesztett és a Ubisoft adott ki . Ez az ötödik főcím az Assassin's Creed sorozatban , és az Assassin's Creed: Revelations közvetlen folytatása . A játék többek között Haytham Kenway történeteit meséli el , amelyek Amerika északkeleti részén játszódnak 1754 és 1783 között, a hétéves háború és az amerikai függetlenségi háborúk idején . Ezzel lezárul leszármazottjuk Desmond Miles története is.
A felfedezés a Frontier néven ismert nagy vidéki terület körül zajlik , amely másfélszer nagyobb, mint Róma az Assassin's Creed: Brotherhoodban . Az összes játéktartalom egyharmada ott található. Boston és New York városa is felfedezhető.
Mivel a játék sokkal több utazást tartalmaz, beépítették a gyorsutazási mechanikát, amely lehetővé teszi a gyors utazást bármely helyről. Egy teljesen új rendszert vezettek be a gyors utazás feloldására, beépül a játék természetes folyamatába.
Változatosabb mozgásmódok is bekerültek, beleértve a fák, sziklák és más természeti elemek megmászását, valamint a kocsik átugrását vagy az akadályok alatti csúszást. A többiszabadon futóelemnél is a Ratonhnhaké:ton átugrik az ablakokon, a fákra, majd a háztetőkre.
Kettős fegyverzetű fegyvereket vezettek be, míg a harcot és a lopakodást teljesen átdolgozták új funkciókkal, mint például a dupla számlálók, a többszörös levétel és a láncolás. Ratonhnhaké a rendelkezésére álló fegyverek széles skálájával szállhat harcba, köztük két rejtett pengével, egy tomahawkkal, kovaköves pisztolyokkal, kötélnyilákkal, valamint egy íjjal és nyíllal. Ratonhnhaké második Rejtett Pengéje kilökhető, és tőrként és vadászott állatok nyúzására használható.
A kontextusérzékeny műveletek, például az ellenségek emberi pajzsként való használata szintén ide tartozik. A célzár rendszert eltávolították, és automata ellenségválasztással helyettesítették, megváltoztatva a harci dinamikát. vagy a merényleteket a Rejtett Pengéktől eltérő fegyverekkel is végre lehet hajtani, legjobban a tomahawkkal és a puskákbajonettjével .
A harcrendszer sokat fejlődött, hiszen több ezer új animáció van, amelyek közül kevés került át a korábbi részekből. A védekezés és az ellentámadások most már nehezebbek, a támadások gyorsaságon és lendületen alapulnak.
VIDEO