Gyakran ismételt kérdések

Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?

A webáruházban vásárolható termékek mind külső, távoli raktárakon vannak, ezekből a raktárakból szállítjuk ki a rendelt terméket a vásárló által megadott címre. Magyarországi beérkezés után a rendeléseket automatikusan a Magyar Posta viszi tovább a címre. Minden termék hivatalos viszonteladótól származik. Egyes játékok, figurák hivatalosan utángyártott termékek.

Mi történik miután leadtam és ki is fizettem a terméket?

A rendeléseket 24 órán belül feldolgozzuk. A leadott és kifizetett rendelést azonnal visszaigazoljuk és a kifizetés napján el is indítjuk a szállítást. A rendelt termékek átlagos szállítási ideje 20 munkanap, a rendelések szállítási határideje a rendelés leadása, kifizetése és visszaigazolása utáni 60. munkanap. A rendelés leadása és kifizetése után érvényes elektronikus számlát e-mailben küldünk a szállítási információkkal,

Mennyi a szállítási idő:

Az átlagos szállítási idő a rendelés leadása, kifizetése és visszaigazolása után 20-60 munkanap. A legtöbb csomag 20-25 munkanap alatt meg szokott érkezni, azonban késés előfordulhat, a szállítási határidő a rendelés leadása és kifizetése utáni 60. munkanap. A munkanapokba nem tartoznak bele a hétvégék és a munkaszüneti napok, mikor a futárszolgálatok sem dolgoznak. A 60 munkanapos szállítási határidőt, és a pénzvisszafizetési garanciát az Általános Szerződési Feltételek is tartalmazza.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási díj: 750 Ft.
Ez az összeg magában foglalja a nemzetközi szállítást, illetve a magyarországi beérkezés után a Magyar Posta általi kiszállítást. Több termék egyidejű rendelése esetén előfordulhat, hogy a rendelt termékek külön csomagokban és eltérő időpontokban érkeznek meg, ezen kézbesítés nem befolyásolja a szállítási díjat, mely egy leadott rendeléshez egyszeri 750 Ft.

Vám és Áfa:

Csomagod külföldi raktárból érkezik hozzád nemzetközi levélküldeményként. A csomag kézbesítésekor előfordulhat, hogy a Magyar Posta kéri a csomaghoz tartozó Áfa kifizetését. Ez egy csomagnál kb +500 Ft körüli összeget jelent. Amennyiben ez így történik kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben, küldd el nekünk a fizetési bizonylatot és az átvételkor pluszban kifizetett összeget  bankszámlára vissza utaljuk.

Amennyiben vámolás ügyben érkezik sms hozzád kérjük haladéktalanul tudatsd velünk e-mailben vagy a kapcsolatfeltvétel alatt, és mi intézzük helyetted! Semmi esetre sem kell többt fizetned, mint amennyit a webáruházunban fizettél.

Miben befolyásolja a szállítást a jelenlegi koronavírus járvány?

A jelenlegi járványhelyzet az egész világ logisztikai hálozatára is rányomta a bélyegét, egyes határokon, illetve a Magyar Posta részéről is olykor lassulás tapasztalható, ezért a szállítási határidőt ki kellett tolnunk 60 munkanapra.

Kaptam csomagot, de nem volt benne minden termék, most mi a teendő?

Semmi pánik, minden rendelésed úton van. A szállítási-fizetési információkban és több helyen is kiemeltük, hogy több termék egyidejű rendelés esetén előfordulhat, hogy a rendelt tételek külön csomagokban és eltérő időpontokban érkeznek meg. Ez akkor fordul elő, ha egyes speciális termék, amit rendeltél csak egy beszállítónál érhető el, így azt ő külön küldi neked.

Hogy tudom nyomon követni a csomagomat?

Ha még nem kaptál tőlünk csomagszámot, akkor azt bármikor elkérheted tőlünk az alábbi elérhetőségeinken:

webshop@legendasjatekok.hu

vatera@legendasjatekok.hu

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel

Ha Foxpost házhoz szállítással vagy Foxpost automatába várod csomagodat azt itt követheted nyomon:

https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

Ha PostaPontra vagy Posta automatába várod a csomagodat, azt itt követheted nyomon:

https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Ha maximum 60 munkanap szállítási határidővel várod a csomagodat, nemzetközi küldeményként a Magyar Postától, akkor azt itt követheted nyomon:

https://parcelsapp.com/en

Egyes esetekben a Posta sms üzenetet küld, hogy a csomagod melyik postán és meddig vehető át.

Kérlek minden esetben vedd figyelembe a rendelésed leadásakor feltüntetett aktuális szállítási határidőt.

Amennyiben vásárlás előtt regisztráltál, akkor a profilodba belépve további információkat olvashatsz a rendelésed jelenlegi státuszáról a rendelés számra kattintva.

Amennyiben a szállítási határidő közeledtéig esetleg még nem kaptad meg a csomagodat, érdemes lehet a hozzád legközelebbi postán, vagy a helyi főpostán megérdeklődni, hogy nem e érkezett a nevedre nemzetközi küldemény, ehhez elég nevet, címet bemondani, személyit bemutatni.

A Magyar Posta ügyfélszolgálatát itt érheted el: 

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat

https://posta.hu/ep-postakereso

Lejárt a szállítási határidő és nem érkezett meg a csomagom, mit tegyek?

Ez elég ritkán fordul elő, de ha ez az eset fenn áll, akkor annak szállítmányozási okai vannak. Ha megbizonyosodtál róla, hogy a hozzád közeli postán, vagy a helyi nagy postán sincs a csomagod, akkor kérjük írj nekünk a webshop@legendasjatekok.hu e-mail címre, vagy az oldal kapcsolatfelvételi részén, a rendelésed végösszegét vissza utaljuk, vagy azt is kérheted, hogy egy új, díjmentes szállítást indítsunk el neked.

Milyen garancia van a szállításra?

A jogszabályoknak megfelelően a termék kézhez vétele után 14 napon belül bármikor elállhatsz a rendeléstől, ezt e-mail formájában vagy az oldal kapcsolatfelvételi menüpontjában jelezheted nekünk, amire 24 órán belül válaszolunk. A terméket juttatsd vissza webáruházunk címére, a megérkezése után a rendelés végösszegét vissza utaljuk. Csak bankszámlára tudunk pénzt vissza adni.
Ha a csomag valamilyen probléma miatt esetleg nem érkezik meg a rendelés leadása és kifizetése utáni 60. munkanapig, a rendelés végösszegét vissza utaljuk, vagy egy díjmentes új szállítást indítunk.

Minden rendeléshez elektronikus számlát küldünk a vásárláskor megadott e-mail címre.

Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

webshop@legendasjatekok.hu

vatera@legendasjatekok.hu

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel

Kérjük minden esetben (rendelésnél is) pontos e-mail címet adj meg és sűrűn figyeld e-mail postaládádat!