Üdvözöllek a Legendás Játékok Webáruházban! Játék figurák, plüssök, ajándéktárgyak, PC- és konzoljátékok széles választékban!

Gyakran ismételt kérdések

Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?

A webáruházban használt - és új eredeti videojátékokat árusítunk, ezen felül ajándéktárgyakat, figurákat, gyerekjátékokat, bizsu ékszereket, dísztárgyakat, anime figurákat. A vásárolható termékek minden esetben megfelelnek az Europai Unio termékkövetelményeinek. A használt videojátékok esetében a különböző promóciós kódok lehet, hogy már nem érvényesek, de ez nem befolyásolja az alapjátékot. A videojátékok nagy részében a kiskönyv is megtalálható, illetve angol borító és angol nyelv is, azonban előfordulhatnak olyan videojátékok, ahol a kiskönyv már nincs meg, előfordulhat német borító és német nyelv. Kérjük vedd figyelembe a játékok ország régió (PAL/NTSC) - és korhatár besorolását. A webáruházban vásárolható egyes figurák kiváló minőségű, hivatalosan utángyártott termékek, ezekre minden esetben a termékleírásban felhívjuk a figyelmet.

Termékekkel kapcsolatos kérdéseket, észrevételeket az alábbi elérhetőségeken lehet bejelenteni felénk:

E-mail:

webshop@legendasjatekok.hu

Azonnali üzenetküldő felület:

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolat

Hol van raktáron az adott termék?

Raktáron: a termék saját magyarországi raktárkészletünkön van, ezeknek a termékeknek a szállítási ideje várhatóan 2-3 munkanap.

Külső raktáron: a termék valamelyik megbízható partner beszállítónk raktárkészletéről érhető el, ezen beszállítók lehetnek magyarországi, vagy egyes esetekben külföldi nagyker partnerek. Ezen termékek vásárlása esetén a beszerzést azonnal elindítjuk, a raktárunkba történő megérkezés után azonnal továbbküldésre kerül a rendelésben megadott szállítási mód szerint. Ezen termékek beszerzési és szállítási ideje a rendelés leadása, kegyenlítése és visszaigazolása után várhatóan 15 munkanap.

Átmenetileg elfogyott: ez a termék jelenleg nem rendelhető, a saját raktárunkból és beszállítóink raktárából is elfogyott, de érdemes később visszanézni rá, elképzelhető, hogy újra rendelhetővé válik.

Kérjük vedd figyelembe a termék oldalon és a kosár oldalon feltüntetett várható kézbesítési dátumokat.

Amennyiben "raktáron" és "külső raktáron" lévő terméket is vásároltál egyszerre csomagodat akkor adjuk fel, mikor a hiányzó tételek megérkeznek raktárunkba.

Több termék egyidejű vásárlása esetén mindent egy csomagban küldünk, minden rendelést saját, magyarországi raktárunkból adunk fel kézbesítésre.

Milyen szállítási módok vannak?

Házhoz szállítás futárszolgálattal: 2590 Ft.

Csomagodat az Express One Futárszolgálat futára kézbesíti az általad megadott szállítási címen hétköznapokon 08:00 és 18:00 között. 

Kérjük olyan pontos szállítási címet adj meg rendelésed folyamán, ahol a kézbesítéskor valaki (Te, családtag, ismerős, munkatárs) át tudja venni a csomagodat, akár a munkahelyedre is kérheted.

Foxpost csomagautomatába szállítás: 1490 FT.

MPL Posta csomagautomatába szállítás: 1490 Ft.

MPL Postán maradó csomag: 2290 Ft.

MPL Posta Pontra szállítás - MOL kutak és COOP üzletek: 2290 Ft.

25000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!

Mennyi a szállítási idő?

Minden leadott rendelést 24 órán belül feldolgozunk.

Raktáron lévő termékek szállítási ideje átlagosan: 2-3 munkanap

Külső raktáron lévő termékek átlagos beszerzési és szállítási ideje várhatóan a rendelés leadása, kiegyenlítése és visszaigazolása után: 15 munkanap (ezen felül pár nap késés előfordulhat, de ennél hamarabb is megérkezhet)

Mindent megteszünk, hogy csomagodat a lehető leghamarabb kézbesítsük.

Minden termékoldalon, és a kosároldalon is feltüntetjük az adott termék várható kézbesítési időpontját.

Miért kell előre fizetni a webshopban, ez mennnyire biztonságos?

Az összetett beszerzési folyamatok - és a sok sajnálatos módon át nem vett utánvétes csomag miatt jelenleg csak előre történő fizetés után tudunk csomagfeladást indítani, megértésedet köszönjük!

Webáruházunk SSL tanusítványt használ a biztonságos böngészés és online fizetés érdekében.

Biztonságos fizetési megoldások, amiket jelenleg kínálunk:

Biztonságos azonnali online bankkártyás fizetés a Barion rendszerein keresztül

PayPal fizetés, PayPal egyenlegből, PayPal-hoz rendelt bankkártyával, vagy, ha nincs PayPal regisztrációd, választhatod, hogy az egyszeri online bankkártyás fizetésed a PayPal rendszerein keresztül történjen.

Banki előre utalás vagy készpénzes banki vagy postai befizetés. Az ehhez szükséges számlaszámot e-mailben küldjük.

Az utalás megjegyzésébe kérjük tüntesd fel a rendelés számát, vagy bármilyen beazonosítási információt.

Honnan tudom, hogy hol járhat a csomagom?

A rendelésekhez tartozó csomagszámokat és csomaginformációkat e-mailben küldjük meg.

nyomkövetésre alkalmas oldalak:

https://tracking.expressone.hu/

https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Folyamatban lévő rendelésed után bármikor érdeklődhesz az elektronikus elérhetőségeinken, illetve, ha regisztráltál, akkor a profilodba belépve a "megrendeléseidnél" követni tudod rendelésed aktuális státuszát.

Rendelésedhez tartozó számlát, szállítási információkat és státuszokat minden esetben a rendelésedben megadott e-mail címre küldjük így kérjük pontos adatokat adj meg a rendelésed folyamán, és olyan helyes e-mail címet, amit mindig figyelni tudsz! Amennyiben van rá lehetőséged kérjük gmail e-mail címet adj meg, a freemail és citromail használatából eredő hibákért és kézbesíthetetlen e-mailekért felelősséget nem tudunk vállalni. Kérjük mindig teljes, pontos szállítási nevet és címet adj meg rendelésed folyamán.

Minden leadott rendelés utáni automatikus visszaigazoló e-mail dokumentum formájában tartalmazza az Általános Szerződési Feltételeket, az Adatkezelési tájékoztatót és az Elállási nyilatkozatot. Kérjük minden - a rendelésedhez tartozó e-mailt - őrizz meg.

Milyen garancia van a szállításra?

A jogszabályoknak megfelelően a termék kézhez vétele után 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. A terméket juttasd vissza az előre egyeztetett címeink valamelyikére, és a rendelés végösszegét vissza utaljuk, vagy csere terméket küldünk.

További szállítási-fizetési információk:

https://legendasjatekok.hu/spg/411147/Szallitas-Fizetes

Általános Szerződési Feltételek:

https://legendasjatekok.hu/shop_help.php?tab=terms

Visszatérítési szabályzat:

"Az Eladó visszatérítési kötelezettsége:

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.

Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja:

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli."

Üzemeltetői/eladói adatok:

Cégnév: Nagy Renáta e. v.
Székhely: 1213 Budapest Erdész u. 7.
A feltüntetett cím kizárólag a vállalkozás székhelyéül szolgál a címen árukészletet nem tartunk, személyes átvételi lehetőséget, ügyfélszolgálatot nem biztosítunk.
Adószám: 68989602-1-43
Nyilvántartási szám: 52539428

Kapcsolat:

E-mail:

webshop@legendasjatekok.hu

Azonnali üzenetküldő felület:

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolat