Gyakran ismételt kérdések
Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?
A webáruházban használt - és új videojátékokat, ajándéktárgyakat, figurákat és gyerekjátékokat, új - és használt felnőtt és gyermek ruházatot és könyveket árusítunk. A vásárolható termékek minden esetben megfelelnek az Europai Unio termékkövetelményeinek. A használt videojátékok esetében a különböző promóciós kódok lehet, hogy már nem érvényesek, de ez nem befolyásolja az alapjátékot. A videojátékok nagy részében a kiskönyv is megtalálható, illetve angol borító és angol nyelv is, azonban előfordulhatnak olyan videojátékok, ahol a kiskönyv már nincs meg, előfordulhat német borító és német nyelv. Kérjük vedd figyelembe a játékok ország régió (PAL/NTSC) - és korhatár besorolását.
Hogy történik a szállítás? Mennyi a szállítási költség?
A "raktáron" státuszban lévő termékek azonnal elérhetőek az Üzemeltető saját, magyarországi raktárkészletén, azok azonnal szállíthatóak.
A "rendelhető" státuszban lévő termékek valamelyik partner beszállító/gyártó/nagykereskedés raktárából érhetőek el. Ezek a beszállítók lehetnek magyarországi, vagy egyes esetekben küldöldi (europai) partnerek. Ezen termékekre előrendelés leadható, a rendelés leadása, kiegyenlítése és visszaigazolása után indítjuk el a termék beszerzését és kiszállítását.
Amennyiben "raktáron" és "rendelhető" státuszban lévő terméket vásárolsz egyszerre úgy a csomagot akkor adjuk fel, mikor a hiányzó tételek megérkeztek a raktárunkba.
Házhoz szállítás futárszolgálattal: 1990 Ft.
A házhoz szállítást az Express One Futárszolgálat teljesíti.
Foxpost csomagautomatába szállítás: 1490 Ft
MPL Posta csomagautomatába szállítás: 1490 Ft.
MPL Postán maradó csomag: 1990 Ft.
MPL Post Pontra szállítás - MOL kutak és COOP üzletek: 1990 Ft.
25000 Ft. feletti rendelés esetén a szállítási ingyenes.
Mennyi a szállítási idő?
"Raktáron" lévő termékek várható szállítási ideje átlagosan: 2-3 munkanap
"Rendelhető" státuszban lévő termékek rendelése esetén a beszerzési és szállítási idő várhatóan: 15 munkanap.
Ez egy átlagos szállítási idő, és a legtöbb csomagunk kézbesítési idején alapszik. Ezen felül késés előfordulhat, a rendelések teljesítési határideje - leginkább a "rendelhető" státuszban lévő termékekre vonatkozóan - maximum 45 munkanap, pénzvisszafizetési garanciával.
A munka-napokba nem tartoznak bele a hétvégék és munkaszüneti napok, a munka-napok hétköznapokat jelentenek.
A szállítási határidőket, és hogy az adott termék "raktáron" vagy "rendelhető" státuszban van e minden esetben előre közöljük. Kérjük vedd figyelembe a rendelésed leadásakor aktuális "Általános Szerződési Feltételeket" és teljesítési határidőket!
Miért kell előre fizetni a webshopban, ez mennnyire biztonságos?
Az összetett beszerzési folyamatok - és a sok sajnálatos módon át nem vett utánvétes csomag miatt jelenleg csak előre történő fizetés után tudunk csomagfeladást indítani, megértésedet köszönjük!
Biztonságos fizetési megoldások, amiket jelenleg kínálunk:
- Biztonságok azonnali online bankkártyás fizetés a Barion rendszerein keresztül
- PayPal fizetés, PayPal egyenlegből, PayPal-hoz rendelt bankkártyával, vagy, ha nincs PayPal regisztrácíiód, választhatod, hogy az egyszeri online bankkártyás fizetésed a PayPal rendszerein keresztül történjen.
- Banki előre utalás vagy készpénzes banki vagy postai befizetés
A banki tranzakcióknak, utalásoknak, befizetéseknek költségei lehetnek, melyek a vásárlót terhelik, a vásárló saját bankjának tarifái szerint.
Honnan tudom, hogy hol járhat a csomagom?
A rendelésekhez tartozó csomagszámokat és csomaginformációkat e-mailben küldjük meg.
nyomkövetésre alkalmas oldal:
https://tracking.expressone.hu/
https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Szeretnénk minden vásárlótól türelmet kérni a csomagja megérkezéséig.
Folyamatban lévő rendelésed után bármikor érdeklődhesz az elektronikus elérhetőségeinken, illetve, ha regisztráltál, akkor a profilodba belépve a "megrendeléseidnél" követni tudod rendelésed aktuális státuszát.
Rendelésedhez tartozó számlát, szállítási információkat és státuszokat minden esetben a rendelésedben megadott e-mail címre küldjük így kérjük pontos adatokat adj meg a rendelésed folyamán, és olyan helyes e-mail címet, amit mindig figyelni tudsz! Amennyiben van rá lehetőséged kérjük gmail e-mail címet adj meg, a freemail és citromail használatából eredő hibákért és kézbesíthetetlen e-mailekért felelősséget nem tudunk vállalni.
Milyen garancia van a szállításra?
A jogszabályoknak megfelelően a termék kézhez vétele után 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. A terméket juttasd vissza az előre egyeztetett címeink valamelyikére, és a rendelés végösszegét vissza utaljuk, vagy csere terméket küldünk.
Minden felmerülő problémát az alábbi elérhetőségeken lehet bejelenteni: