Gyakran ismételt kérdések

Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?

A webáruházban kapható termékek egy része magyarországi raktárról, egy része egyéb unios beszállítói raktárról érhető el. A webáruházban használt - és új videojátékokat, ajándéktárgyakat, figurákat és gyerekjátékokat árusítunk. A vásárolható termékek minden esetben megfelelnek az Europai Unio termékkövetelményeinek. A használt videojátékok esetében a különböző promóciós kódok lehet, hogy már nem érvényesek, de ez nem befolyásolja az alapjátékot. A videojátékok nagy részében a kiskönyv is megtalálható, illetve angol borító és angol nyelv is, azonban előfordulhatnak olyan videojátékok, ahol a kiskönyv már nincs meg, előfordulhat német borító és német nyelv. Kérjük vedd figyelembe a játékok ország régió (PAL/NTSC) - és korhatár besorolását.

Hogy történik a szállítás? Mennyi a szállítási költség?

A "külső raktáron" státuszban lévő termékek beszállítói raktárról érhetőek el. Ezen termékek vásárlása esetén először bekérjük a terméket a beszállítótól, amint megérkezik raktárunkba értesítést küldünk és továbbítjuk a rendelésben megadott szállítási mód szerint.

Házhoz szállítás futárszolgálattal: 1490 Ft.
A házhoz szállítást az Expressone Futárszolgálat teljesíti.
Foxpost csomagautomatába szállítás: 990 Ft
MPL Posta csomagautomatába szállítás: 990 Ft.
MPL Postán maradó csomag: 1490 Ft.
MPL Post Pontra szállítás - MOL kutak és COOP üzletek: 1490 Ft.

25000 Ft. feletti rendelés esetén a szállítási ingyenes.

A várható szállítási idő: 15 munknap. A legtöbb csomagunk ennyi idő alatt szokott kézbesítésre kerülni.

A szerződés szerinti teljesítési határidő maximum 30 munkanap.

A munkanapokba nem tartoznak bele a hétvégék és munkaszüneti napok.

Miért kell előre fizetni a webshopban, ez mennnyire biztonságos?

Az összetett beszerzési és szállítási folyamatok miatt, illetve a sajnálatos módon sok át nem vett utánvétes csomag miatt jelenleg csak előre történő fizetés után áll módunkban elindítani a beszerzési és szállítási folyamatokat, megértésedet köszönjük!

Biztonságos fizetési megoldások, amiket jelenleg kínálunk:

Biztonságok azonnali online bankkártyás fizetés a Barion rendszerein keresztül
PayPal fizetés, PayPal egyenlegből, PayPal-hoz rendelt bankkártyával, vagy, ha nincs PayPal regisztrácíiód, választhatod, hogy az egyszeri online bankkártyás fizetésed a PayPal rendszerein keresztül történjen.
Banki előre utalás vagy készpénzes banki vagy postai befizetés
A banki tranzakcióknak, utalásoknak, befizetéseknek költségei lehetnek, melyek a vásárlót terhelik, a vásárló saját bankjának tarifái szerint.
Honnan tudom, hogy hol járhat a csomagom?

A rendelésekhez tartozó csomagszámokat és csomaginformációkat e-mailben küldjük meg.

nyomkövetésre alkalmas oldal:

https://tracking.expressone.hu/

https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Szeretnénk minden vásárlótól türelmet kérni a csomagja megérkezéséig.

Folyamatban lévő rendelésed után bármikor érdeklődhesz az elektronikus elérhetőségeinken, illetve, ha regisztráltál, akkor a profilodba belépve a "megrendeléseidnél" követni tudod rendelésed aktuális státuszát.

Milyen garancia van a szállításra?

A jogszabályoknak megfelelően a termék kézhez vétele után 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. A terméket juttasd vissza az előre egyeztetett címeink valamelyikére, és a rendelés végösszegét vissza utaljuk, vagy csere terméket küldünk.

Minden felmerülő problémát az alábbi elérhetőségeken lehet bejelenteni:

webshop@legendasjatekok.hu

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel

Elállt rendelésnél a jogszabályoknak megfelelően minél hamarabb, de legkésőbb a bejelentést követő 14 naptári napon belül a rendelés végösszegét bankszámlára visszatérítjük.

Kérjük olvasd el az "Általános Szerződési Feltételeket" és az "Adatkezelési tájékoztatót" a további információkért!