Gyakran ismételt kérdések

Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?

A webáruházban vásárolható termékek a külföldi gyártó raktárából elérhető, a gyártó kínálja eladásra a termékeket. Az áruház üzemeltetője közvetítői szolgáltatás keretében az adott felületen lehetőséget biztosít, hogy a kiválasztott terméket egyenesen a gyártótól rendeld meg. A rendelés leadása és kifizetése után az üzemeltető a rendelésedet továbbítja a gyártó felé. A gyártó fogadja a továbbított rendelésedet, és a lehető legrövidebb időn belül elindítja a rendelésed szállítását közvetlenül az általad megadott szállítási címre.

Magyarországi beérkezés után a külföldi csomagokat - feldolgozás után - automatikusan a Magyar Posta viszi tovább a szállítási címre.

Az áruházban megjelenített egyes termékek hivatalosan utángyártott termékek. A használt videojátékok minden esetben eredeti játékszoftverek, használt jellegükből adódóan előfordulhat, hogy a bennük lévő promóciós kódók lehet, hogy már nem érvényesek, de ez nem befolyásolja az alapjátékot. A PAL/NTSC régiózár nem minősül hibának.

Mi történik miután leadtam és ki is fizettem a terméket?

A rendeléseket 24 órán belül feldolgozzuk. A leadott és kifizetett rendelést azonnal visszaigazoljuk és a kifizetés napján továbbítjuk a rendelésedet a külföldi gyártónak.
Elektronikus számlát e-mailben küldünk, mely közvetített szolgáltatást tartalmaz.

Csomagodhoz követhető csomagszámot küldünk e-mailben. Csomagod regisztrált, ajánlott küldeményként érkezik, melyet teljes útján végig tudsz követni.

Mennyi a szállítási idő?

Az átlagos szállítási idő a rendelés leadása, kifizetése és visszaigazolása után 15 munkanap. A legtöbb csomag 15 munkanap alatt meg szokott érkezni, azonban késés előfordulhat, a szállítási határidő a rendelés leadása és kifizetése utáni 45. munkanap. A munkanapokba nem tartoznak bele a hétvégék és a munkaszüneti napok, mikor a futárszolgálatok sem dolgoznak. A 45 munkanapos szállítási határidőt, és a pénzvisszafizetési garanciát az Általános Szerződési Feltételek is tartalmazza.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási díj: 990 Ft.

25.000 Ft. feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.

A szállítási díj tartalmazza a külföldi gyártótól Magyarországra történő szállítás, majd a Magyar Posta általi kiszállítást.

Több termék egyidejű rendelése esetén előfordulhat, hogy a rendelt tételek külön csomagokban és eltérő időpontokban fognak megérkezni, de ez a szállítási díjon nem változtat.

Hogy történik a szállítás?

Magyarországi beérkezés után csomagodat a Magyar Posta postása viszi házhoz. Ha nem talál a postás senkit a címen, akkor egy átvételi értesítőt hagy, mellyel a legközelebbi postán vehető át a csomag. A Magyar Posta egyes esetekben sms vagy e-mail értesítést küld, hogy melyik postán vehető át a csomag.

Szíves türelmedet kérjük csomagod megérkezéséig.

webshop@legendasjatekok.hu

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel

Ha a termékek külföldről érkeznek kell fizetnem vámot és Áfát?

A termékek külföldről érkeznek hozzád, azonban az alacsony értékük miatt vám nem terheli a küldeményeket.

Az új Import Áfa törvény értelmében a csomagok kézbesítésekor +27% Áfa és +799 Ft. Postai vámkezelési díjat kell a csomagok átvételekor pluszban fizetni. Ez a Magyar Állam bevétele. Egyéb díj, Vámköltség, nem terheli a küldeményeket.

Amennyiben vámmal kapcsolatos e-mailt, sms-t vagy levelet kapsz a Magyar Postától kérjük minél hamarabb értesíts róla minket, ezzel neked más dolgod nincsen.

Miért kell előre fizetni a webshopban, ez mennnyire biztonságos?

Mivel a termékeket külföldi raktárból küldjük, ezért sajnos nem tudunk utánvétet, vagy személyes átvételt biztosítani. Jelenleg több biztonságos fizetési megoldás közül választhatsz:
- banki előre utalás, készpénzes banki befizetés, postai rózsaszín csekken történő készpénzes befizetés
- Barion online bankkártyás fizetés szigorú védelemmel
- PayPal online bankkártyás vagy PayPal egyenlegből történő fizetés
A banki tranzakcióknak díjai lehetnek, melyek a vásárlót terhelik. Az online bankkártyás fizetések szigorú banki rendszereken keresztül történnek, fizetések során adataid semmi esetre sem jutnak el webáruházunkhoz.
És ne feledd, hogy minden rendelésre pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, melyet az Általános Szerződési Feltételek is tartalmaznak.

Miben befolyásolja a szállítást a jelenlegi koronavírus járvány?

A jelenlegi járványhelyzet az egész világ logisztikai hálozatára is rányomta a bélyegét, egyes határokon, illetve a Magyar Posta részéről is olykor lassulás tapasztalható, ezért a szállítási határidőt ki kellett tolnunk 45 munkanapra, kérjük légy türelmes csomagod megérkezéséig.

Kaptam csomagot, de nem volt benne minden termék, most mi a teendő?

Semmi pánik, minden rendelésed úton van. A szállítási-fizetési információkban és több helyen is kiemeltük, hogy több termék egyidejű rendelés esetén előfordulhat, hogy a rendelt tételek külön csomagokban és eltérő időpontokban érkeznek meg. Ez akkor fordul elő, ha egyes speciális termék, amit rendeltél csak egy beszállítónál érhető el, így azt ő külön küldi neked.

Hogy tudom nyomon követni a csomagomat?

Csomagodhoz követhető csomagszámot küldünk e-mailben. Csomagod regisztrált, ajánlott küldeményként érkezik, melyet teljes útján végig tudsz követni.

Ha még nem kaptál tőlünk csomagszámot, akkor azt bármikor elkérheted tőlünk az alábbi elérhetőségeinken:

webshop@legendasjatekok.hu

vatera@legendasjatekok.hu

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel

Ha Foxpost házhoz szállítással vagy Foxpost automatába várod csomagodat azt itt követheted nyomon:

https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

Ha PostaPontra vagy Posta automatába várod a csomagodat, azt itt követheted nyomon:

https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Ha nemzetközi küldeményként várod a csomagodat a Magyar Postától, akkor azt itt követheted nyomon:

https://parcelsapp.com/en

Egyes esetekben a Posta sms vagy e-mail üzenetet küld, hogy a csomagod melyik postán és meddig vehető át.

Kérlek minden esetben vedd figyelembe a rendelésed leadásakor feltüntetett aktuális szállítási határidőt.

Amennyiben vásárlás előtt regisztráltál, akkor a profilodba belépve további információkat olvashatsz a rendelésed jelenlegi státuszáról a rendelés számra kattintva.

Amennyiben a szállítási határidő közeledtéig esetleg még nem kaptad meg a csomagodat, érdemes lehet a hozzád legközelebbi postán, vagy a helyi főpostán megérdeklődni, hogy nem e érkezett a nevedre nemzetközi küldemény, ehhez elég nevet, címet bemondani, személyit bemutatni.

A Magyar Posta ügyfélszolgálatát itt érheted el: 

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat

https://posta.hu/ep-postakereso

Lejárt a szállítási határidő és nem érkezett meg a csomagom, mit tegyek?

Ez elég ritkán fordul elő, de ha ez az eset fenn áll, akkor annak szállítmányozási okai vannak. Ha megbizonyosodtál róla, hogy a hozzád közeli postán, vagy a helyi nagy postán sincs a csomagod, akkor kérjük írj nekünk a webshop@legendasjatekok.hu e-mail címre, vagy az oldal kapcsolatfelvételi részén, a rendelésed végösszegét vissza utaljuk, vagy azt is kérheted, hogy egy új, díjmentes szállítást indítsunk el neked.

Milyen garancia van a szállításra?

A jogszabályoknak megfelelően a termék kézhez vétele után 14 napon belül bármikor elállhatsz a rendeléstől, ezt e-mail formájában vagy az oldal kapcsolatfelvételi menüpontjában jelezheted nekünk, amire 24 órán belül válaszolunk. A terméket juttatsd vissza webáruházunk címére, a megérkezése után a rendelés végösszegét vissza utaljuk. Csak bankszámlára tudunk pénzt vissza adni.
Ha a csomag valamilyen probléma miatt esetleg nem érkezik meg a rendelés leadása és kifizetése utáni 45. munkanapig, a rendelés végösszegét vissza utaljuk, vagy egy díjmentes új szállítást indítunk.

Minden rendeléshez elektronikus számlát küldünk a vásárláskor megadott e-mail címre.

Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

webshop@legendasjatekok.hu

vatera@legendasjatekok.hu

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel

Kérjük minden esetben (rendelésnél is) pontos e-mail címet és pontos szállítási adatokat adj meg, és sűrűn figyeld e-mail postaládádat!

Webáruházunk a visszakereshetőség érdekében jelenleg csak elektronikus ügyfélszolgálatot tart fenn, ezért kérjük, hogy a vásárlásodhoz tartozó e-mailezést körültekintően kezeld.