Játék figurák, anime figurák, plüssök, ajándéktárgyak, PC - és konzoljátékok!

Gyakran ismételt kérdések

Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?

A webáruházban használt - és új eredeti videojátékokat árusítunk, ezen felül ajándéktárgyakat, figurákat, játékokat, bizsu ékszereket, dísztárgyakat, anime figurákat. A használt videojátékok esetében a különböző promóciós kódok lehet, hogy már nem érvényesek, de ez nem befolyásolja az alapjátékot. A videojátékok nagy részében a kiskönyv is megtalálható, illetve angol borító és angol nyelv is, azonban előfordulhatnak olyan videojátékok, ahol a kiskönyv már nincs meg, előfordulhat német borító és német nyelv. Kérjük vedd figyelembe a játékok ország régió (PAL/NTSC) - és korhatár besorolását. A webáruházban vásárolható egyes figurák kiváló minőségű, hivatalosan utángyártott termékek, ezekre minden esetben a termékleírásban felhívjuk a figyelmet.

Termékekkel kapcsolatos kérdéseket, észrevételeket az alábbi elérhetőségeken lehet bejelenteni felénk:

E-mail:

webshop@legendasjatekok.hu

Azonnali üzenetküldő felület:

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolat

Hol van raktáron az adott termék és mennyi a szállítási idő?

A temékek elérhetőségére és várható kézbesítési dátumára vonatkozó információk a terméklapon és a kosár oldalon is feltüntetésre kerülnek.

"Raktáron" státuszban lévő termékek saját, azonnal elérhető magyarországi raktárunkon vannak, ezeknek a termékeknek a szállítási ideje 2-3 munkanap.

A "külső raktáron" státuszban lévő termékek valamelyik megbízható partner beszállítónk raktárából érhetőek el. Ezen beszállítók lehetnek megyarországi, vagy egyes esetekben külföldi nagyker partnerek. Külső raktáron lévő termékek vásárlása esetén először bekérjük a terméket a saját központi raktárunkba, a beérkezés után adjuk fel a rendelésben megadott szállítási mód szerint. Ezeknek a termékeknek a szállítási ideje: 15 munkanap.

Amennyiben "raktáron" és "külső raktáron" lévő terméket is vásároltál egyszerre a csomagodat akkor adjuk fel, mikor a hiányzó tételek megérkeznek a központi raktárunkba.

Átmenetileg elfogyott: ebben a státuszban lévő termék jelenleg nem rendelhető, a saját raktárunkból és beszállítóink raktárából is elfogyott, de érdemes később visszanézni rá, elképzelhető, hogy újra rendelhetővé válik.

Több termék egyidejű rendelése esetén mindent egy csomagban küldünk,  minden csomagot saját, magyarországi raktárunkból adunk fel kézbesítésre.

A várható kézbesítés dátumának pontossága:

Kérjük vedd figyelembe, hogy a feltüntetett szállítási idők és kézbesítési dátumok becsült idők és nem időgarantált kézbesítés, így a megadott kézbesítési napnál hamarabb is megérkezhet a csomag, de pár nap késés is előfordulhat. Pontos időpontra történő kiszállítást nem tudunk garantálni.

munkanap fogalma: a munkanapokba nem tartoznak bele e hétvégék és a munkaszüneti napok, amikor a futárszolgálatok sem dolgoznak. Tehát a 15 munkanapos szállítás kb 2-3 hét szállítási időt jelent, minden rendelésre vonatkozóan.

Rendeléseddel kapcsolatban mindenről folyamatosan e-mailben tájékoztatunk, egészen a kézbesítésig.

Honnan tudom, hogy hol járhat a csomagom?

A rendelésekhez tartozó csomagszámokat és csomaginformációkat e-mailben küldjük meg.

nyomkövetésre alkalmas oldalak:

https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

https://tracking.expressone.hu/

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

https://tracking.packeta.com/hu_HU/tracking/search

Folyamatban lévő rendelésed után bármikor érdeklődhesz az elektronikus elérhetőségeinken, illetve, ha regisztráltál, akkor a profilodba belépve a "megrendeléseidnél" követni tudod rendelésed aktuális státuszát.

Rendelésedhez tartozó számlát, szállítási információkat és státuszokat minden esetben a rendelésedben megadott e-mail címre küldjük így kérjük pontos adatokat adj meg a rendelésed folyamán, és olyan helyes e-mail címet, amit mindig figyelni tudsz! Amennyiben van rá lehetőséged kérjük gmail e-mail címet adj meg, a freemail és citromail használatából eredő hibákért és kézbesíthetetlen e-mailekért felelősséget nem tudunk vállalni. Kérjük mindig teljes, pontos szállítási nevet és címet adj meg rendelésed folyamán, és kérjük kizárólag magyarországi telefonszámot adj meg!

Milyen szállítási módok vannak?

  • Házhoz szállítás futárszolgálattal: 2490 Ft. (Express One futárszolgálat viszi a csomagot a megadott szállítási címre.)
  • Foxpost csomagautomatába: 1490 Ft.
  • MPL Posta csomagautomatába:1490 Ft.
  • MPL Postán maradó csomag: 1990 Ft.
  • MPL Posta Pontra szállítás - MOL kutak és COOP üzletek: 1990 Ft.
  • Packeta Z-Box csomagautomatába szállítás: 1490 Ft.
  • Packeta átvevőpontra szállítás - átvétel üzletben: 1490 Ft.

35000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Miért kell előre fizetni a webshopban, ez mennnyire biztonságos?

Az összetett beszerzési folyamatok - és a sok sajnálatos módon át nem vett utánvétes csomag miatt jelenleg csak előre történő fizetés után tudunk csomagfeladást indítani, megértésedet köszönjük!

Webáruházunk SSL tanusítványt használ a biztonságos böngészés és online fizetés érdekében.

Biztonságos fizetési megoldások, amiket jelenleg kínálunk:

  • Biztonságos azonnali online bankkártyás fizetés a Barion rendszerein keresztül
  • PayPal fizetés, PayPal egyenlegből, PayPal-hoz rendelt bankkártyával, vagy, ha nincs PayPal regisztrációd, választhatod, hogy az egyszeri online bankkártyás fizetésed a PayPal rendszerein keresztül történjen.
  • Banki előre utalás vagy készpénzes banki vagy postai befizetés. Az ehhez szükséges számlaszámot e-mailben küldjük.

Az utalás megjegyzésébe kérjük tüntesd fel a rendelés számát, vagy bármilyen beazonosítási információt.

Folyamatban lévő rendelésed után bármikor érdeklődhesz az elektronikus elérhetőségeinken, illetve, ha regisztráltál, akkor a profilodba belépve a "megrendeléseidnél" követni tudod rendelésed aktuális státuszát.

Rendelésedhez tartozó számlát, szállítási információkat és státuszokat minden esetben a rendelésedben megadott e-mail címre küldjük így kérjük pontos adatokat adj meg a rendelésed folyamán, és olyan helyes e-mail címet, amit mindig figyelni tudsz! Amennyiben van rá lehetőséged kérjük gmail e-mail címet adj meg, a freemail és citromail használatából eredő hibákért és kézbesíthetetlen e-mailekért felelősséget nem tudunk vállalni. Kérjük mindig teljes, pontos szállítási nevet és címet adj meg rendelésed folyamán.

Minden leadott rendelés utáni automatikus visszaigazoló e-mail dokumentum formájában tartalmazza az Általános Szerződési Feltételeket, az Adatkezelési tájékoztatót és az Elállási nyilatkozatot. Kérjük minden - a rendelésedhez tartozó e-mailt - őrizz meg.

Milyen garancia van a szállításra?

A jogszabályoknak megfelelően a termék kézhez vétele után 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. A terméket juttasd vissza az előre egyeztetett címeink valamelyikére, és a rendelés végösszegét vissza utaljuk, vagy csere terméket küldünk.

Visszatérítési szabályzat:

"Az Eladó visszatérítési kötelezettsége:

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.

Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja:

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli."

Üzemeltetői/eladói adatok:

Cégnév: Nagy Renáta e. v.
Székhely: 1213 Budapest Erdész u. 7.
A feltüntetett cím kizárólag a vállalkozás székhelyéül szolgál a címen árukészletet nem tartunk, személyes átvételi lehetőséget, ügyfélszolgálatot nem biztosítunk.
Adószám: 68989602-1-43
Nyilvántartási szám: 52539428

Kapcsolat:

E-mail:

webshop@legendasjatekok.hu

Azonnali üzenetküldő felület:

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolat

Webáruház készítés