Gyakran ismételt kérdések

Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?

A webáruházban vásárolható termékek mind külső, távoli raktárakon vannak. Minden termék hivatalos viszonteladótól származik, egyes speciális videojátékok gyűjtő magánszemélyektől. 

A videojátékok közül vannak drága árkategóriájú játékok. Miért ilyen drága egy régi videojáték?

Webáruházunkban a Playstation 2 videojátékok teszik ki a legnagyobb palettát. Vannak köztük nagyon ritka játékok, amik bár régiek, de pont a ritkaságuk miatt kerülnek többe. Mi is csak nagyon nehezen tudjuk őket beszerezni, és ezeket a játékokat a forrás is igen drágán árulja. A videojátékok származhatnak hivatalos viszonteladóktól, de néhány esetben, speciális ritkaságú játékok esetén külföldi vagy akár hazai megbízható és komoly gyűjtői magánszemélyektől is származhatnak. A webáruházban kapható videojátékok mindegyike tesztelt, ellenőrzött minőségben kerül szállításra. Nem tudjuk garantálni, hogy mindegyik játék tartalmazza a manuál kiskönyvet is, az esetek 98%-ban benne található, illetve az is megeshet, hogy a lemez platinum kiadásban kerül szállításra.

A webáruházban vásárolható videojátékok többnyire használtak. A használt játékokban található különböző promóciós és online kódok lehet, hogy már nem érvényesek, de ez nem befolyásolja az alapjátékot.

A Playstation 2 játékoknál fontos, hogy PAL vagy NTSC régió kódolású-e a játék. A webshopban jelenleg csak PAL régiójú játékokat árulunk. Angol nyelvvel és angol borítóval. A PAL játékok csak PAL vagy régiófüggetlen, az NTSC játékok csak NTSC vagy régiófüggetlen gépeken indulnak el. A régiózár nem hiba. 

Az Xbox 360 játékoknak is fennáll még a régiózár, de a webshopban csak európai Xbox 360 játékokat árusítunk. A Playstation 3 esetében már nincsen régiózár, akár USA játékokat is le lehet játszani egy európai PS3 gépen.

Mi történik miután leadtam és ki is fizettem a terméket?

A rendeléseket 24 órán belül feldolgozzuk. A leadott és kifizetett rendelést azonnal visszaigazoljuk és a kifizetés napján el is indítjuk a szállítást. Vállaljuk, hogy a rendelt termékeket, egyben, egy csomagban 45 munkanapon belül a vásárló által kért szállítási móddal leszállítjuk.

Hogy történik a szállítás?

Miután beérkezet raktárunkba a rendelt terméked, vagy termékeid, mi egyben, egy csomagban gondosan fertőtlenítjük, teszteljük, újra csomagoljuk, és feladjuk az általad kért szállítási móddal. A beérkezésről, a feladásról és a pontos érkezésről is e-mail értesítéseket kapsz.

Miért kell előre fizetni a webshopban? Ez mennyire biztonságos?

Mivel termékeinket közvetlenül a gyártótól szerezzük be, hogy a lehető legkedvezőbb áron tudjuk Neked kínálni, ezért csak előre történő fizetés után tudjuk elindítani a szállítást. Ehhez több biztonságos fizetési megoldást is kínálunk.

Banki előre utalás: Ilyenkor te kezdeménezheted a saját bankodnál az összeg elutalását.

Készpénzes banki befizetés: Ha csak készpénzzel rendelkezel, akkor megoldás lehet számodra, hogy a rendelés végösszegét egy K&H Bankban betérve befizeted a bankszámlánkra.

Banki utalásnál kérjük minden esetben írj a megjegyzésbe rendelés számot, vagy a rendelt termék nevét.

Online Barion bankkártyás fizetés: A Barion az egyik legbiztonságosabb online bank, a Barion rendszerein keresztül indított tranzakciók adatai nem érik el webshopunkat, az kizárólag a Barion biztonságos, szigorú rendszerein keresztül történik.

Paypal fizetés: A PayPal globális szinten is az egyik legbiztonságosabb és legnagyobb múlttal rendelkező online bank. A Paypal rendszerein keresztül indított tranzakciók nem érik el Webshopunkat, a folyamat teljes egészében a Paypal iztonságos és szigorú rendszerein történik. A Payal fizetés választásakor fizethetsz a már létező PayPal fiókoddal, vagy ugyanúgy fizethetsz bankkártyáddal is.

Mennyi a szállítási idő:

A szállítási idő a rendelés  leadása és kifizetése utáni 25-45 munkanapon belül, amibe nem tartoznak bele a hétvégék és a munkaszüneti napok. A teljesítés határideje a rendelés leadása és kifizetése utáni 45. munkanap. Vállaljuk, hogy a rendelt termékeket, egyben, egy csomagban 45 munkanapon belül a vásárló által kért szállítási móddal leszállítjuk.

Mennyi a szállítási költség?

Házhozszállítás Foxpost Expressone Futárszolgálattal: 1490 Ft.

Foxpost csomagautomatába szállítás: 990 Ft.

Posta csomagautomatába szállítás: 990 Ft.

Postán maradó csomag: 1490 Ft.

Miben befolyásolja a szállítást a jelenlegi koronavírus járvány?

A jelenlegi járványhelyzet az egész világ logisztikai hálozatára is rányomta a bélyegét. A termékeket van, hogy külföldi raktárakból kell bekérnünk, ezért a szállítási határidőt ki kellett tolnunk 45 munkanapra. Normál esetben a szállítás 25 munkanap lenne.

Honnan tudom, hogy hol járhat a csomagom?

A rendelés leadása és kifizetése után mi azonnal visszaigazolunk, számlát küldünk e-mailben (a csomagban is) és elindítjuk a termék(ek) bekérését. Ez kb 15-20 munknap között szokott megérkezni a raktárunkba. Amint megérkezik, mi azonnal értesítünk, és egyből feladjuk a csomagodat az általad kért szállítási móddal. Innentől már csak 2-3 nap, mire megérkezik hozzád. Ekkor generálódik egy követhetző csomagszám, amit megírunk e-mailben és ezeken az oldalakon tudod nyomon követni.

https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes (kattints a "részletek" pontra)

Emellett szeretnénk minden vásárlótól türelmet kérni a csomagja megérkezéséig.

Milyen garancia van a szállításra?

A jogszabályoknak megfelelőren a rendelés leadása után 14 napon belül bármikor elállhatsz a rendeléstől, ezt e-mail formájában vagy az oldal kapcsolatfelvételi menüpontjában jelezheted nekünk, amire 24 órán belül válaszolunk. Mi töröljük a rendelésedet és a kért összeget 14 napon belül visszautaljuk.

Ha 14 nap letelte után állnál el a rendeléstől úgy közös megegyezéses alapon történik a rendelés további sorsa, amit e-mailben egyeztetünk veled.

Teljesítési határidő:

A rendelések teljesítésének maximális határideje a rendelés leadása és kifizetése utáni 45. munkanap. Ha a csomag nem érkezik meg a rendelés leadása és kifizetése utáni 45. munkanapon (bármi előfordulhat) utána áll módunkban kártalanítani a vásárlót. Kérésre a vételár levásárolható, vagy 14 napon belül bankszámlára visszautaljuk.

Elállás a termék kézhezvétele után:

Miután megkaptad a terméket, de mégsem szeretnéd, úgy jelezd nekünk e-mailben. A terméket juttatsd vissza webáruházunk címére és a megérkezése után tudjuk neked visszautalni a vételárat 14 napon belül, plusz a visszajuttatás díját.

Webáruházunk minden esetben arra törekszik, hogy minden problémára megfelelő megoldást találjon vásárlóink számára.

Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

webshop@legendasjatekok.hu

vatera@legendasjatekok.hu

legendasjatekok@gmail.com

Írj nekünk a webshop kapcsolatfelvételi oldalán: https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel

Kérjük minden esetben (rendelésnél is) pontos e-mail címet adj meg és sűrűn figyeld e-mail postaládádat!