Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?
A webáruház kínálatában használt és új konzol - és PC játékok, gyerekjátékok, figurák és ajándéktárgyak találhatóak. A webáruházban vásárolható termékek előrendelhető státuszban vannak, külső (magyarországi, európai és kínai) raktárakból vagy magánszemélyektől való felvásárlással szállítjuk ki a vásárló által megadott szállítási móddal. A webáruházban kapható játék - és egyéb figurák közül néhány termék hivatalosan utángyártott, márkajelzés nélküli termék. A webáruházban vásárolható videojátékok minden esetben eredeti szoftverek. A használt video - és PC játékokban található esetleges online promóciós és egyéb kódok lehet, hogy már nem érvényesek, de ez nem befolyásolja az alapjátékot. Az NTSC régiókódolású konzoljátékok csak NTSC gépeken indulnak el. A régiózár nem minősül hibának!
A teljes szállítási folyamat: 25 munkanap (maximum 10 munkanap késés előfordulhat)
Rendelésedről elektronikus számlát küldünk emailben. Ha regisztráltál, akkor a profilodba belépve több információt is olvashatsz a rendelésed állapotáról.
Mi történik miután leadtam és ki is fizettem a terméket?
A rendeléseket 24 órán belül feldolgozzuk. A leadott és kifizetett rendelést azonnal visszaigazoljuk és a kifizetés napján el is indítjuk a szállítási folyamatot. A vásárlásról és a fizetésről elektronikus számlát küldünk e-mailben a vásárláskor megadott e-mail címre. Ezután már csak várnod kell csomagod megérkezéséig.
Hogy történik a szállítás?
Miután beérkezet raktárunkba a rendelt terméked, vagy termékeid, mi egyben, egy csomagban gondosan fertőtlenítjük, teszteljük, újra csomagoljuk, és feladjuk az általad kért szállítási móddal. A beérkezésről, a feladásról és a pontos érkezésről is e-mail és telefonos értesítéseket kapsz.
Mennyi a szállítási idő:
A szállítási idő átlagban 25 munkanap (maximum 10 munkanap késés előfordulhat)
Milyen szállítási módok vannak és mennyi a szállítási költség?
Foxpost Expressone házhozszállítás: 1490 Ft. (szállítási idő: 25 munkanap)
Miután rendelésed megérkezett a raktárunkba csomagodat a Foxpost Expressone futárszolgálat viszi házhoz munkanapokon. Az érkezés napjáról sms és e-mail értesítést küld a Futárszolgálat.
Foxpost csomagautomatába szállítás: 990 Ft. (szállítási idő: 25 munkanap)
Miután rendelésed megérkezett a raktárunkba csomagodat a kiválasztott Foxpost csomagautomatába küldjük. Az érkezésről sms és e-mail értesítést kapsz a nyitókóddal, amivel kinyithatod a rekeszajtót és átveheted a csomagodat. Gyors, olcsó és egyszerű, akkor mész a csomagodért, amikor neked a legmegfelelőbb.
Posta csomagautomatába szállítás: 990 Ft. (szállítási idő: 25 munkanap)
Miután rendelésed megérkezett a raktárunkba csomagodat a kiválasztott Posta csomagautomatába küldjük. Az érkezésről sms és e-mail értesítést kapsz a nyitókóddal, amivel kinyithatod a rekeszajtót és átveheted a csomagodat. Gyors, olcsó és egyszerű, akkor mész a csomagodért, amikor neked a legmegfelelőbb.
Postahelyre szállítás, postán maradó csomag: 1490 Ft. (szállítási idő: 25 munkanap)
Miután rendelésed megérkezett a raktárunkba, csomagodat a kiválasztott Postahelyre küldjük, ahol az adott Postán veheted át. Az érkezésről sms és e-mail értesítés küld az MPL.
PostaPont-ra szállítás, MOL kutak és COOP üzletek: 1490 Ft. (25 munkanap)
Miután rendelésed megérkezett a raktárunkba, csomagodat a kiválasztott PostaPontra küldjük, főleg MOL kutak és COOP üzletek közül választhatsz. Az érkezésről sms és e-mail értesítés küld az MPL.
25000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!
Fizetési információk:
A vásárló kezdeményezheti az online bankkártyás fizetést a Barion rendszerein keresztül is. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/201.
Webáruházunkban jelenleg csak előre történő sikeres fizetési tranzakció után tudjuk elindítani a szállítást!
A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/201.
Ezen fizetési mód esetén a PayPal rendszerébe irányítjuk át a vásárlót. Ott használhatja bankkártyáját vagy már meglévő PayPal felhasználóját a számla kiegyenlítésére. A bankkártya adatokat minden esetben a PayPal oldalán kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el a kereskedőhöz.
fizetési kezelési költség: +490 Ft.
A rendelés végösszegét kérnénk elutalni, vagy egy K&H Bankban készpénzben befizetni az alábbi számla számra:
10400195-86768081-88771007
K&H Bank
Nagy Renáta
Utalásra 5 munkanapot tudunk várni, ha ezalatt nem történik meg az utalás utána a rendelés törlésre kerül.
Honnan tudhatom, hogy hol járhat a csomagom?
Ha a vásálás előtt regisztráltál, akkor a profiloldalba belépve több információt is olvashatsz a rendelésed állapotáról. A csomaghoz először egy raktári csomagszám tartozik, ami a raktárba vezető útját mutatja, ha ez a csomagszám sikeresen kézbesítésre kerül az azt jelenti, hogy megérkezett hozzánk. Ezek után adjuk fel a csomagot az általad megadott szállítási móddal, amikor egy új követhető csomagszám generálódik, ami a végső kézbesítésről ad nyomkövetést.
Ezeken az oldalakon követhető a csomag útja:
https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
csomaginformációkat az alábbi e-mail címen tudunk adni: webshop@legendasjatekok.hu
Kérjük vedd figyelembe a rendeléskor megadott szállítási határidőt, amit a visszaigazoló e-mailben küldtünk el neked!
Emellett szeretnénk minden vásárlótól türelmet kérni a csomagja megérkezéséig.
Miben befolyásolja a szállítást a jelenlegi koronavírus járvány?
A jelenlegi járványhelyzet az egész világ logisztikai hálozatára is rányomta a bélyegét. A termékeket van, hogy külföldi raktárakból kell bekérnünk, ezért az átlagos 25 munkanapos szállítási időn felül +10 munkanap késés előfordulhat. Mikor a termékeid megérkeznek raktárunkba mindent fertőtlenítünk és újra csomagolunk mielőtt tovább küldenénk neked.
Milyen garancia van a szállításra?
A termék kézhez vétele után a jogszabályoknak megfelelően 14 napon belül bármikor elállhatsz a rendeléstől.
Ha elállnál a rendeléstől, vagy bármilyen probléma felmerülne kérlek írj nekünk a webshop@legendasjatekok.hu e-mail címre.
Általános Szerződési Feltételek
Ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Írj nekünk a webshop kapcsolatfelvételi oldalán:
https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel
Kérjük minden esetben (rendelésnél is) pontos e-mail címet adj meg és sűrűn figyeld e-mail postaládádat!