Gyakran ismételt kérdések

Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?

A webáruházban vásárolható termékek mind külső (kínai vagy európai uniós) raktárakon vannak. Minden termék hivatalos viszonteladótól származik, a webáruházban kapható egyes mese- film - és egyéb termékek  hivatalos gyártótól származó engedélyezett és utángyártott termék. A rendelés leadása és kifizetése után indítjuk el a csomagot a vásárló által megadott szállítási címre. Az olcsó áraink és az olcsó szállítási költség a nemzetközi szállítási folyamatoknak köszönhető, valamint annak, hogy a vásárló közvetlenül a külföldi gyártó kínálatából vásárolhat.

Mi történik miután leadtam és ki is fizettem a terméket?

A rendeléseket 24 órán belül feldolgozzuk. A leadott és kifizetett rendelést azonnal visszaigazoljuk és a kifizetés napján el is indítjuk a szállítást, érvényes elektronikus számlát e-mailben küldünk. A szállítási adatokat továbbítjuk a külföldi raktárnak, ahol a szállító partnerünk a lehető legrövidebb időn belül útjára indítja a csomagot.

Mennyi a szállítási idő:

Az alábbi szállítási feltételeket az Általános Szerződési Feltételek is tartalmazzák:

Az átlagos szállítási idő a rendelés leadása és kifizetése után 20-25 munkanap.

Szállítási határidő a rendelés leadása és kifizetése utáni 60. munkanap.

A munkanapokba nem tartoznak bele a hétvégék és a munkaszüneti napok, mikor a futárszolgálatok sem dolgoznak.

Minden megrendelés visszaigazolásában várható szállítási - és szállítási határidő dátumot tüntetünk fel.

A rendelés leadása és kifizetése után a jogszabályoknak megfelelően 14 napig bármikor elállhatsz a rendeléstől, a rendelésedet töröljük és a végösszeget vissza utaljuk.

Ha a csomagod nem érkezne meg a rendelés leadása és kifizetése utáni 60. munkanapig (bármi előfordulhat, de nem jellemző) úgy a rendelés végösszegét vissza utaljuk, vagy elindítunk egy díjmentes új szállítást a termékre, ha azt választod.

Mennyi a szállítási költség?

A szállítási költség 750 Ft. Egy rendeléshez egyszer kerül felszámításra. A vásárlónak a rendelés végösszegén kívül egyéb díjat nem kell fizetnie. A szállítási költség tartalmazza a biztonságos csomagolást, valamint a nemzetközi és Magyarországon belüli szállítási folyamatokat. 

Magyarországi beérkezés után csomagodat a Magyar Posta postása viszi házhoz. Ha a csomag túl nagy (levélszekrény útján nem kézbesíthető), akkor egy átvételi értesítőt hagy róla a postás a címen, ezzel az értesítővel vehető át a csomag az értesítőn megjelölt postán.

Ha több terméket rendeltél előfordulhat, hogy nem egyszerre érkeznek meg, hanem külön csomagokban. Ez azért történhet így, mert elképzelhető, hogy a rendelt termékeidet több különböző beszállító küldi neked. A szállítási költség minden esetben egy rendeléshez egyszeri 750 Ft

Miben befolyásolja a szállítást a jelenlegi koronavírus járvány?

A jelenlegi járványhelyzet az egész világ logisztikai hálozatára is rányomta a bélyegét. A nemzetközi szállítás miatt a szállítási határidőt ki kellett tolnunk maximum 60 munkanapra, de ez a nagyon maximum időintervallum, a jellemző  átlagos szállítás kb 20 munkanap. A nemzetközi szállítással érkező csomagok biztonságosak, ezzel kapcsolatban a Posta hivatalos állásfoglalását itt olvashatod el:

https://www.posta.hu/aktualitasok/tajekoztatas_20200311

https://www.posta.hu/aktualitasok/intezkedesek_a_postakon_20200316

Emellett szeretnénk minden vásárlótól türelmet kérni a csomagja megérkezéséig.

Milyen garancia van a szállításra?

A jogszabályoknak megfelelően a rendelés leadása után 14 napon belül bármikor elállhatsz a rendeléstől, ezt e-mail formájában vagy az oldal kapcsolatfelvételi menüpontjában jelezheted nekünk, amire 24 órán belül válaszolunk. Mi töröljük a rendelésedet és a kért összeget 14 napon belül visszautaljuk.

Ha 14 nap letelte után állnál el a rendeléstől úgy közös megegyezéses alapon történik a rendelés további sorsa, amit e-mailben egyeztetünk veled.

Teljesítési határidő:

A rendelések teljesítésének maximális határideje a rendelés leadása és kifizetése utáni 60. munkanap. Ha a csomag nem érkezik meg a rendelés leadása és kifizetése utáni 60. munkanapig (bármi előfordulhat) és ezt a nyomkövetés is igazolja, utána áll módunkban kártalanítani a vásárlót. Kérésre a vételár levásárolható, vagy 14 napon belül bankszámlára visszautaljuk, vagy egy új díjmentes szállítást indítunk el.

Elállás a termék kézhezvétele után:

Miután megkaptad a terméket, de mégsem szeretnéd, úgy jelezd nekünk e-mailben. A terméket juttatsd vissza webáruházunk címére és a megérkezése után tudjuk neked visszautalni a vételárat 14 napon belül. A visszajuttatás díja a vásárlót terheli.

Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

webshop@legendasjatekok.hu

vatera@legendasjatekok.hu

legendasjatekok@gmail.com

Írj nekünk a webshop kapcsolatfelvételi oldalán: 

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel

Kérjük minden esetben (rendelésnél is) pontos e-mail címet adj meg és sűrűn figyeld e-mail postaládádat!

Miért kell előre fizetni a webshopban? Ez mennyire biztonságos?

A nemzetközi szállítás miatt utánvétet vagy személyes átvételt sajnos nem tudunk alkalmazni. Webáruházunkban több biztonságos fizetési megoldást is nyújtunk, mint a Barion bankkártyás fizetés, a PayPal, vagy a banki előre utalás lehetősége.

Ha csak készpénzed van az sem lehet probléma, mert egy K&H Bankba betérve készpénzben is befizetheted számlánkra a rendelésed végösszegét és már indítjuk is a szállítást.

A banki előre utalásnak, és a készpénzes befizetésnek díjai lehetnek, ami a vásárlót terhelik. Minket is kötnek a szerződési feltételek, miszerint, ha a csomagod nem érkezik meg a rendelés leadása és kifizetése utáni 60. munkanapig úgy kötelesek vagyunk a részedre a végösszeget vissza utalni, vagy ha azt választod, akkor egy új szállítást indítunk, díjmentesen.

A nemzetközi szállításból nem keletkezik egyéb költség? (Vám és Áfa)

A vásárlónak a rendelés végösszegén kívül egyéb fizetési kötelezettsége nem keletkezik.