Üdvözöllek a Legendás Játékok Webáruházban! Válogass érdekes gyerekjátékok, figurák, ajándéktárgyak, használt PC -és konzoljátékok között!

Kapcsolat

 E-mail elérhetőség:

Jelenleg, telefonos kapacitás hiány miatt, és a visszakereshetőség érdekében e-mail ügyfélszolgálatot tartunk fenn, minden kérdésre a lehető leghamarabb válaszolunk:

Webáruházban leadott rendelésekkel, vagy egyéb kérdéssekkel kapcsolatban az alábbi e-mail címre várjuk üzenetedet:

webshop@legendasjatekok.hu

Vatera rendelésekkel kapcsolatos kérdéseket az alábbi e-mail címre várjuk:

vatera@legendasjatekok.hu

Minden üzenetre a lehető leghamarabb válaszolunk, kérjük figyeld e-mail postaládádat.

Visszakézbesítési csomagautomaták:

  • Foxpost csomagautomata:

II. Rákóczi Ferenc út 191, 1214 Budapest Csepel Tesco Foxpost automata

  • MPL Posta csomagautomata:

II. Rákóczi Ferenc út 191, 1214 Budapest Csepel Tesco MPL automata

További információs oldalaink:

Általános szerződési feltételek:

https://legendasjatekok.hu/shop_help.php?tab=terms

Adatkezelési tájékoztató:

https://legendasjatekok.hu/shop_help.php?tab=terms

Szállítási-fizetési információk:

https://legendasjatekok.hu/spg/411147/Szallitas-Fizetes

Gyakran Ismételt Kérdések:

https://legendasjatekok.hu/spg/604115/Gyakran-ismetelt-kerdesek

Rólunk:

https://legendasjatekok.hu/spg/108604/Rolunk

Bejelentkezés a fiókodba:

https://legendasjatekok.hu/?overlay=login

Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?

A webáruházban használt - és új eredeti videojátékokat árusítunk, ezen felül ajándéktárgyakat, figurákat, gyerekjátékokat, bizsu ékszereket, dísztárgyakat, anime figurákat. A vásárolható termékek minden esetben megfelelnek az Europai Unio termékkövetelményeinek. A használt videojátékok esetében a különböző promóciós kódok lehet, hogy már nem érvényesek, de ez nem befolyásolja az alapjátékot. A videojátékok nagy részében a kiskönyv is megtalálható, illetve angol borító és angol nyelv is, azonban előfordulhatnak olyan videojátékok, ahol a kiskönyv már nincs meg, előfordulhat német borító és német nyelv. Kérjük vedd figyelembe a játékok ország régió (PAL/NTSC) - és korhatár besorolását. A webáruházban vásárolható egyes figurák kiváló minőségű, hivatalosan utángyártott termékek, ezekre minden esetben a termékleírásban felhívjuk a figyelmet.

Hogy történik a szállítás? Mennyi a szállítási idő?

A "külső raktáron" státuszban lévő termékek valamelyik partner beszállítónk raktárából érhető el, ezen beszállítók lehetnek magyarországi, vagy külföldi (europai uniós) nagyker partnerek. Ezen termékek vásárlása esetén először bekérjük a terméket a raktárunkba, amint megérkezett feladjuk csomagodat a rendelésben megadott szállítási mód szerint.

A "külső raktáron" státuszban lévő termékek átlagos beszerzési és szállítási ideje várhatóan: 15 munkanap

Ezen felül ritkán, de késés előfordulhat, a rendelések teljesítési határideje maximum 45 munkanap pénzvisszafizetési garanciával.

Természetesen mindent megteszünk, hogy csomagodat a lehető leghamarabb kézbesítsük! 

Több termék egyidejű rendelése esetén előfordulhat, hogy a rendelt tételek külön csomagban és röviden eltérő időpontokban érkeznek meg, ez nem befolyásolja a szállítási díjat, ami egy rendeléshez egyszeri.

A gyorsabb szállítás érdekében előfordulhat, hogy csomagodat egyenesen a beszállító raktárából adjuk fel.

A rendelésed leadásakor kérjük pontos adatokat adj meg és olyan pontos e-mail címet, amit mindig figyelni tudsz. Ide küldjük a rendeléseddel kapcsolatos információkat, dokumentumokat és a számlát.

Szállítás módja és díja?

Házhoz szállítás futárszolgálattal: 1490 Ft.

Csomagodat az MPL Magyar Posta kézbesíti a megadott szállítási címen, a nagyobb csomagok szállítását az Express One Futárszolgálat teljesíti.

25000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!

Miért kell előre fizetni a webshopban, ez mennnyire biztonságos?

Az összetett beszerzési folyamatok - és a sok sajnálatos módon át nem vett utánvétes csomag miatt jelenleg csak előre történő fizetés után tudunk csomagfeladást indítani, megértésedet köszönjük!

Biztonságos fizetési megoldások, amiket jelenleg kínálunk:

Biztonságok azonnali online bankkártyás fizetés a Barion rendszerein keresztül

PayPal fizetés, PayPal egyenlegből, PayPal-hoz rendelt bankkártyával, vagy, ha nincs PayPal regisztrácíiód, választhatod, hogy az egyszeri online bankkártyás fizetésed a PayPal rendszerein keresztül történjen.

Banki előre utalás vagy készpénzes banki vagy postai befizetés

Honnan tudom, hogy hol járhat a csomagom?

A rendelésekhez tartozó csomagszámokat és csomaginformációkat e-mailben küldjük meg.

nyomkövetésre alkalmas oldalak:

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

https://tracking.expressone.hu/

https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

Folyamatban lévő rendelésed után bármikor érdeklődhesz az elektronikus elérhetőségeinken, illetve, ha regisztráltál, akkor a profilodba belépve a "megrendeléseidnél" követni tudod rendelésed aktuális státuszát.

Rendelésedhez tartozó számlát, szállítási információkat és státuszokat minden esetben a rendelésedben megadott e-mail címre küldjük így kérjük pontos adatokat adj meg a rendelésed folyamán, és olyan helyes e-mail címet, amit mindig figyelni tudsz! Amennyiben van rá lehetőséged kérjük gmail e-mail címet adj meg, a freemail és citromail használatából eredő hibákért és kézbesíthetetlen e-mailekért felelősséget nem tudunk vállalni.

Milyen garancia van a szállításra?

A jogszabályoknak megfelelően a termék kézhez vétele után 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. A terméket juttasd vissza az előre egyeztetett címeink valamelyikére, és a rendelés végösszegét vissza utaljuk, vagy csere terméket küldünk.

Bármilyen kérdés, vagy probléma esetén írj nekünk a webshop@legendasjatekok.hu e-mail címünkre, minden kérdésre a lehető leghamarabb válaszolunk.

Visszatérítési szabályzat:

Amennyiben a vásárló jelzi felénk elállási szándékát, úgy a rendelés teljes végösszegét minél hamarabb, de a törvényben meghatározott - a jelzéstől számított - legkésőbb 14 naptári napon belül bankszámlára visszatérítjük. A bankkártyás visszatérítésekről nem minden esetben érkezik sms, kérjük ellenőrizd bankszámla történetedet.

Amennyiben a vásárló a termék kézhez vétele után jelzi elállási szándékát, úgy pénzvisszatérítést csak a termék visszaérkezése után indítunk.