Kapcsolat
Az alábbi űrlap segítségével azonal elküldheted hozzánk az üzenetedet, amit a lehető legrövidebb idő alatt e-mailben megválaszolunk. (az "ELKÜLD" gombbal, elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót).
E-mail elérhetőség:
Jelenleg, telefonos kapacitás hiány miatt, és a visszakereshetőség érdekében e-mail ügyfélszolgálatot tartunk fenn, minden kérdésre a lehető leghamarabb válaszolunk:
Webáruházban leadott rendelésekkel, vagy egyéb kérdéssekkel kapcsolatban az alábbi e-mail címre is elküldheted üzenetedet:
Vatera rendelésekkel kapcsolatos kérdéseket az alábbi e-mail címre is elküldheted:
Minden üzenetre a lehető leghamarabb válaszolunk, kérjük figyeld e-mail postaládádat.
Visszakézbesítési csomagautomaták:
- Foxpost csomagautomata:
II. Rákóczi Ferenc út 191, 1214 Budapest Csepel Tesco Foxpost automata
- MPL Posta csomagautomata:
II. Rákóczi Ferenc út 191, 1214 Budapest Csepel Tesco MPL automata
További információs oldalaink:
Általános szerződési feltételek:
https://legendasjatekok.hu/shop_help.php?tab=terms
Adatkezelési tájékoztató:
https://legendasjatekok.hu/shop_help.php?tab=terms
Szállítási-fizetési információk:
https://legendasjatekok.hu/spg/411147/Szallitas-Fizetes
Gyakran Ismételt Kérdések:
https://legendasjatekok.hu/spg/604115/Gyakran-ismetelt-kerdesek
Rólunk:
https://legendasjatekok.hu/spg/108604/Rolunk
Bejelentkezés a fiókodba:
https://legendasjatekok.hu/?overlay=login
Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?
A webáruházban használt - és új eredeti videojátékokat árusítunk, ezen felül ajándéktárgyakat, figurákat, gyerekjátékokat, bizsu ékszereket, dísztárgyakat, anime figurákat. A vásárolható termékek minden esetben megfelelnek az Europai Unio termékkövetelményeinek. A használt videojátékok esetében a különböző promóciós kódok lehet, hogy már nem érvényesek, de ez nem befolyásolja az alapjátékot. A videojátékok nagy részében a kiskönyv is megtalálható, illetve angol borító és angol nyelv is, azonban előfordulhatnak olyan videojátékok, ahol a kiskönyv már nincs meg, előfordulhat német borító és német nyelv. Kérjük vedd figyelembe a játékok ország régió (PAL/NTSC) - és korhatár besorolását. A webáruházban vásárolható egyes figurák kiváló minőségű, hivatalosan utángyártott termékek, ezekre minden esetben a termékleírásban felhívjuk a figyelmet.
Hogy történik a szállítás? Mennyi a szállítási idő?
A "külső raktáron" státuszban lévő termékek valamelyik partner beszállítónk raktárából érhető el, ezen beszállítók lehetnek magyarországi, vagy külföldi (europai uniós) nagykerek. Ezen termékek vásárlása esetén először bekérjük a terméket a raktárunkba, amint megérkezett feladjuk csomagodat a rendelésben megadott szállítási mód szerint.
A "külső raktáron" státuszban lévő termékek átlagos beszerzési és szállítási ideje várhatóan: 15 munkanap
A csomagok várható szállítási időpontját minden esetben előre közöljük, és már a termékleírásban feltűntetjük.
Napra pontos időpontra történő kiszállítást nem tudunk garantálni.
Több termék egyidejű rendelés esetén előfordulhat, hogy azok külön csomagban és röviden eltérő időpontokban fognak megérkezni, de ez nem befolyásolja a szállítási díjat, ami egy rendeléshez egyszeri.
Egyes esetekben - a gyorsabb szállítás érdekében - előfordulhat, hogy csomagod egyenesen a beszállító raktárából kerül feladásra.
A rendelésed leadásakor kérjük pontos adatokat adj meg és olyan pontos e-mail címet, amit mindig figyelni tudsz. Ide küldjük a rendeléseddel kapcsolatos információkat, dokumentumokat és a számlát.
Milyen szállítási módok vannak?
Házhoz szállítás futárszolgálattal: 1500 Ft.
25000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!
Miért kell előre fizetni a webshopban, ez mennnyire biztonságos?
Az összetett beszerzési folyamatok - és a sok sajnálatos módon át nem vett utánvétes csomag miatt jelenleg csak előre történő fizetés után tudunk csomagfeladást indítani, megértésedet köszönjük!
Biztonságos fizetési megoldások, amiket jelenleg kínálunk:
- Biztonságok azonnali online bankkártyás fizetés a Barion rendszerein keresztül
- PayPal fizetés, PayPal egyenlegből, PayPal-hoz rendelt bankkártyával, vagy, ha nincs PayPal regisztrácíiód, választhatod, hogy az egyszeri online bankkártyás fizetésed a PayPal rendszerein keresztül történjen.
- Banki előre utalás vagy készpénzes banki vagy postai befizetés
Honnan tudom, hogy hol járhat a csomagom?
A rendelésekhez tartozó csomagszámokat és csomaginformációkat e-mailben küldjük meg.
nyomkövetésre alkalmas oldalak:
https://tracking.expressone.hu/
https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Folyamatban lévő rendelésed után bármikor érdeklődhesz az elektronikus elérhetőségeinken, illetve, ha regisztráltál, akkor a profilodba belépve a "megrendeléseidnél" követni tudod rendelésed aktuális státuszát.
Miután küldtünk neked csomagszámot onnantól kezdve már csak a futárszolgálatokon múlik, hogy mikor kerül kézbesítésre a csomagod, a kézbesítés gyorsaságára innentől már nincs ráhatásunk.
Kérjük vedd figyelembe, hogy a karácsonyi-ünnepi időszakokban a futárszolgálatok leterheltek lehetnek, szíves türelmedet kérjük csomagod megérkezéséig.
Rendelésedhez tartozó számlát, szállítási információkat és státuszokat minden esetben a rendelésedben megadott e-mail címre küldjük így kérjük pontos adatokat adj meg a rendelésed folyamán, és olyan helyes e-mail címet, amit mindig figyelni tudsz! Amennyiben van rá lehetőséged kérjük gmail e-mail címet adj meg, a freemail és citromail használatából eredő hibákért és kézbesíthetetlen e-mailekért felelősséget nem tudunk vállalni.
Milyen garancia van a szállításra?
A jogszabályoknak megfelelően a termék kézhez vétele után 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. A terméket juttasd vissza az előre egyeztetett címeink valamelyikére, és a rendelés végösszegét vissza utaljuk, vagy csere terméket küldünk.
Bármilyen kérdés, vagy probléma esetén írj nekünk a webshop@legendasjatekok.hu e-mail címünkre, minden kérdésre a lehető leghamarabb válaszolunk.
További szállítási-fizetési információk:
https://legendasjatekok.hu/spg/411147/Szallitas-Fizetes
Általános Szerződési Feltételek:
https://legendasjatekok.hu/shop_help.php?tab=terms
Visszatérítési szabályzat:
"Az Eladó visszatérítési kötelezettsége:
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.
Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja:
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli."
Üzemeltetői/eladói adatok:
Cégnév: Nagy Renáta e. v.
Székhely: 1213 Budapest Erdész u. 7. (csak levelezési cím, ügyfélszolgálat nem üzemel.)
A feltüntetett cím kizárólag a vállalkozás székhelyéül szolgál a címen árukészletet nem tartunk, személyes átvételi lehetőséget, ügyfélszolgálatot nem biztosítunk
Adószám: 68989602-1-43
Nyilvántartási szám: 52539428
Telefon: +36702794064 (kapacitás hiány miatt korlátozott elérhetőség, kérjük e-mailben keressen minket)