Az alábbi űrlap segítségével azonal elküldheted hozzánk az üzenetedet, amit a lehető legrövidebb idő alatt e-mailben megválaszolunk. (az "ELKÜLD" gombbal, elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót).
Kapcsolat
- Üzenetedet az alábbi e-mail címünkre is elküldheted:
- webshop@legendasjatekok.hu
Hol van raktáron az adott termék és mennyi a szállítási idő?
A temékek elérhetőségére és várható kézbesítési dátumára vonatkozó információk a terméklapon és a kosár oldalon is feltüntetésre kerülnek.
"Raktáron" státuszban lévő termékek saját, magyarországi raktárkészletünkről érhetőek el, ezek a termékek azonnal küldhetőek. Ezen termékek szállítási ideje a rendelés leadása, kiegyenlítése és visszaigazolása után várhatóan 2-3 munkanap.
A "külső raktáron" státuszban lévő termékek valamelyik megbízható partner beszállítónk raktárából érhetőek el. Ezen beszállítók lehetnek megyarországi, vagy egyes esetekben külföldi nagyker partnerek. Ezeknek a termékeknek a beszerzési és szállítási ideje a rendelés leadása, kiegyenlítése és visszaigazolása után várhatóan 15 munkanap. Külső raktáron lévő termékek vásárlása esetén az először bekérjük a terméket a saját központi raktárunkba, a beérkezés után adjuk fel a rendelésben megadott szállítási mód szerint.
Átmenetileg elfogyott: ebben a státuszban lévő termék jelenleg nem rendelhető, a saját raktárunkból és beszállítóink raktárából is elfogyott, de érdemes később visszanézni rá, elképzelhető, hogy újra rendelhetővé válik.
Amennyiben "raktáron" és "külső raktáron" lévő terméket is vásároltál egyszerre a csomag akkor kerül feladásra, mikor a hiányzó tételek beérkeznek a központi raktárba.
Több termék egyidejű rendelése esetén minden egy csomagban küldünk, minden csomagot saját, magyarországi raktárunkból adunk fel kézbesítésre.
A várható kézbesítés dátumának pontossága:
Kérjük vedd figyelembe, hogy a feltüntetett szállítási idők becsült, várható szállítási idők és nem időgarantált kézbesítés, így a megadott kézbesítési napnál hamarabb is megérkezhet a csomag, de pár nap késés is előfordulhat. Pontos időpontra történő kiszállítást nem tudunk garantálni.
munkanap fogalma: a munkanapokba nem tartoznak bele e hétvégék és a munkaszüneti napok, amikor a futárszolgálatok sem dolgoznak.
Honnan tudom, hogy hol járhat a csomagom?
A rendelésekhez tartozó csomagszámokat és csomaginformációkat e-mailben küldjük meg.
nyomkövetésre alkalmas oldalak:
https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
https://tracking.expressone.hu/
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Folyamatban lévő rendelésed után bármikor érdeklődhesz az elektronikus elérhetőségeinken, illetve, ha regisztráltál, akkor a profilodba belépve a "megrendeléseidnél" követni tudod rendelésed aktuális státuszát.
Rendelésedhez tartozó számlát, szállítási információkat és státuszokat minden esetben a rendelésedben megadott e-mail címre küldjük így kérjük pontos adatokat adj meg a rendelésed folyamán, és olyan helyes e-mail címet, amit mindig figyelni tudsz! Amennyiben van rá lehetőséged kérjük gmail e-mail címet adj meg, a freemail és citromail használatából eredő hibákért és kézbesíthetetlen e-mailekért felelősséget nem tudunk vállalni. Kérjük mindig teljes, pontos szállítási nevet és címet adj meg rendelésed folyamán, és kérjük kizárólag magyarországi telefonszámot adj meg!
Milyen szállítási módok vannak?
- Házhoz szállítás futárszolgálattal: 2490 Ft. (Express One futárszolgálat viszi a csomagot a megadott szállítási címre.)
- Foxpost csomagautomatába: 1490 Ft.
- MPL Posta csomagautomatába: 1490 Ft.
- MPL Postán maradó csomag: 1990 Ft.
- MPL Posta Pontra szállítás - MOL kutak és COOP üzletek: 1990 Ft.
- Packeta Z-Box csomagautomatába szállítás: 1490 Ft.
- Packeta átvevőponta szállítás - átvétel üzletben: 1490 Ft.
25000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.
Miért kell előre fizetni a webshopban, ez mennnyire biztonságos?
Az összetett beszerzési folyamatok - és a sok sajnálatos módon át nem vett utánvétes csomag miatt jelenleg csak előre történő fizetés után tudunk csomagfeladást indítani, megértésedet köszönjük!
Webáruházunk SSL tanusítványt használ a biztonságos böngészés és online fizetés érdekében.
Biztonságos fizetési megoldások, amiket jelenleg kínálunk:
- Biztonságos azonnali online bankkártyás fizetés a Barion rendszerein keresztül
- PayPal fizetés, PayPal egyenlegből, PayPal-hoz rendelt bankkártyával, vagy, ha nincs PayPal regisztrációd, választhatod, hogy az egyszeri online bankkártyás fizetésed a PayPal rendszerein keresztül történjen.
- Banki előre utalás vagy készpénzes banki vagy postai befizetés. Az ehhez szükséges számlaszámot e-mailben küldjük.
Az utalás megjegyzésébe kérjük tüntesd fel a rendelés számát, vagy bármilyen beazonosítási információt.
Folyamatban lévő rendelésed után bármikor érdeklődhesz az elektronikus elérhetőségeinken, illetve, ha regisztráltál, akkor a profilodba belépve a "megrendeléseidnél" követni tudod rendelésed aktuális státuszát.
Rendelésedhez tartozó számlát, szállítási információkat és státuszokat minden esetben a rendelésedben megadott e-mail címre küldjük így kérjük pontos adatokat adj meg a rendelésed folyamán, és olyan helyes e-mail címet, amit mindig figyelni tudsz! Amennyiben van rá lehetőséged kérjük gmail e-mail címet adj meg, a freemail és citromail használatából eredő hibákért és kézbesíthetetlen e-mailekért felelősséget nem tudunk vállalni. Kérjük mindig teljes, pontos szállítási nevet és címet adj meg rendelésed folyamán.
Minden leadott rendelés utáni automatikus visszaigazoló e-mail dokumentum formájában tartalmazza az Általános Szerződési Feltételeket, az Adatkezelési tájékoztatót és az Elállási nyilatkozatot. Kérjük minden - a rendelésedhez tartozó e-mailt - őrizz meg.
Milyen garancia van a szállításra?
A jogszabályoknak megfelelően a termék kézhez vétele után 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. A terméket juttasd vissza az előre egyeztetett címeink valamelyikére, és a rendelés végösszegét vissza utaljuk, vagy csere terméket küldünk.
Visszatérítési szabályzat:
"Az Eladó visszatérítési kötelezettsége:
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.
Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja:
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli."
Üzemeltetői/eladói adatok:
Cégnév: Nagy Renáta e. v.
Székhely: 1213 Budapest Erdész u. 7.
A feltüntetett cím kizárólag a vállalkozás székhelyéül szolgál a címen árukészletet nem tartunk, személyes átvételi lehetőséget, ügyfélszolgálatot nem biztosítunk.
Adószám: 68989602-1-43
Nyilvántartási szám: 52539428
Kapcsolat:
E-mail:
Azonnali üzenetküldő felület: