Az alábbi űrlap segítségével azonal elküldheted hozzánk az üzenetedet, amit a lehető legrövidebb idő alatt e-mailben megválaszolunk. (az "ELKÜLD" gombbal, elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót).
Kapcsolat
- Üzenetedet az alábbi e-mail címünkre is elküldheted:
- webshop@legendasjatekok.hu
- vaterarendeles@legendasjatekok.hu
Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?
A webáruházban használt - és új eredeti videojátékokat árusítunk, ezen felül ajándéktárgyakat, figurákat, játékokat, bizsu ékszereket, dísztárgyakat, anime figurákat. A használt videojátékok esetében a különböző promóciós kódok lehet, hogy már nem érvényesek, de ez nem befolyásolja az alapjátékot. A videojátékok nagy részében a kiskönyv is megtalálható, illetve angol borító és angol nyelv is, azonban előfordulhatnak olyan videojátékok, ahol a kiskönyv már nincs meg, előfordulhat német borító és német nyelv. Kérjük vedd figyelembe a játékok ország régió (PAL/NTSC) - és korhatár besorolását. A webáruházban vásárolható egyes figurák kiváló minőségű, hivatalosan utángyártott termékek, ezekre minden esetben a termékleírásban felhívjuk a figyelmet.
Termékekkel kapcsolatos kérdéseket, észrevételeket az alábbi elérhetőségeken lehet bejelenteni felénk:
E-mail:
webshop@legendasjatekok.hu
Azonnali üzenetküldő felület:
https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolat
Hol van raktáron az adott termék és mennyi a szállítási idő?
A temékek elérhetőségére és várható kézbesítési dátumára vonatkozó információk a terméklapon és a kosár oldalon is feltüntetésre kerülnek.
Kérjük figyeld a termékoldalon feltüntetett várható kézbesítési dátumot!
A "külső raktáron" státuszban lévő termékek vagy, saját magyarországi raktárunkon, vagy valamelyik beszállító raktárából érhetőek el. Ezen beszállítók lehetnek magyarországi, vagy egyes esetekben külföldi nagyker partnerek. Rendelés esetén először bekérjük az adott terméket a saját központi raktárunkba, majd a megérkezés után azonnal feladjuk neked a rendelésben megadott szállítási mód szerint.
A szállítási idő minden rendelésre vonatkozóan: 15 munkanap
Mindent megteszünk, hogy csomagodat a lehető leghamarabb kézbesítsük.
Több termék egyidejű rendelése esetén minden egy csomagban kerül feladásra, minden csomagot saját, magyarországi raktárunkból adunk fel kézbesítésre.
munkanap fogalma: a munkanapok hétköznapokat jelentenek, a hétvégék és a munkaszüneti napok kivételével, amikor a futárszolgálatok sem dolgoznak.
Átmenetileg elfogyott: ebben a státuszban lévő termék jelenleg nem rendelhető, a saját raktárunkból és beszállítóink raktárából is elfogyott, de érdemes később visszanézni rá, elképzelhető, hogy újra rendelhetővé válik.
Rendeléseddel kapcsolatban mindenről folyamatosan e-mailben tájékoztatunk, egészen a kézbesítésig.
A várható kézbesítési dátum pontossága:
Kérjük vedd figyelembe, hogy a feltüntetett várható kézbesítés dátuma egy becsült időpont. Mi mindent elkövetünk, hogy csomagodat a lehető leghamarabb átadjuk a futárszolgálatnak, de a futárok szállítási folyamatait már nem tudjuk befolyásolni.
Csomag nyomkövetés:
A rendelésekhez tartozó csomagszámokat és csomaginformációkat e-mailben küldjük meg.
nyomkövetésre alkalmas oldalak:
https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
https://tracking.expressone.hu/
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
https://tracking.packeta.com/hu
Csomagodról bármikor érdeklődhetsz az alábbi elérhetőségünkön, minden kérdésre a lehető leghamarabb válaszolunk:
webshop@legendasjatekok.hu
Folyamatban lévő rendelésed után bármikor érdeklődhesz az elektronikus elérhetőségeinken, illetve, ha regisztráltál, akkor a profilodba belépve a "megrendeléseidnél" követni tudod rendelésed aktuális státuszát.
Rendelésedhez tartozó számlát, szállítási információkat és státuszokat minden esetben a rendelésedben megadott e-mail címre küldjük így kérjük pontos adatokat adj meg a rendelésed folyamán, és olyan helyes e-mail címet, amit mindig figyelni tudsz! Amennyiben van rá lehetőséged kérjük gmail e-mail címet adj meg, a freemail és citromail használatából eredő hibákért és kézbesíthetetlen e-mailekért felelősséget nem tudunk vállalni. Kérjük mindig teljes, pontos szállítási nevet és címet adj meg rendelésed folyamán, és kérjük kizárólag magyarországi telefonszámot adj meg!
Milyen szállítási módok vannak?
- Házhoz szállítás Express One futárszolgálattal: 2490 Ft.
- Foxpost csomagautomatába szállítás: 1490 Ft.
- MPL Posta csomagautomatába szállítás: 1490 Ft.
- MPL Postán maradó csomag: 1990 Ft.
- MPL Posta Pontra szállítás - átvétel üzletben: 1990 Ft.
- Packeta csomagautomatába szállítás: 1490 Ft.
- Packeta csomagpontra szállítás - átvétel üzletben: 1490 Ft.
35000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.
Miért kell előre fizetni a webshopban, ez mennnyire biztonságos?
Az összetett beszerzési folyamatok - és a sok sajnálatos módon át nem vett utánvétes csomag miatt jelenleg csak előre történő fizetés után tudunk csomagfeladást indítani, megértésedet köszönjük!
Webáruházunk SSL tanusítványt használ a biztonságos böngészés és online fizetés érdekében.
Biztonságos fizetési megoldások, amiket jelenleg kínálunk:
- Biztonságos azonnali online bankkártyás fizetés a Barion rendszerein keresztül
- PayPal fizetés, PayPal egyenlegből, PayPal-hoz rendelt bankkártyával, vagy, ha nincs PayPal regisztrációd, választhatod, hogy az egyszeri online bankkártyás fizetésed a PayPal rendszerein keresztül történjen.
- Banki előre utalás
- OTP SimplePay
- Előre történő készpénzes banki befizetés
- Előre történő készpénzes postai befizetés (rózsaszín csekk)
Az utalás megjegyzésébe kérjük tüntesd fel a rendelés számát, vagy bármilyen beazonosítási információt.
Minden leadott rendelés utáni automatikus visszaigazoló e-mail dokumentum formájában tartalmazza az Általános Szerződési Feltételeket, az Adatkezelési tájékoztatót és az Elállási nyilatkozatot. Kérjük minden - a rendelésedhez tartozó e-mailt - őrizz meg.
Milyen garancia van a szállításra?
A jogszabályoknak megfelelően a termék kézhez vétele után 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. A terméket juttasd vissza az előre egyeztetett címeink valamelyikére, és a rendelés végösszegét vissza utaljuk, vagy csere terméket küldünk.
Visszatérítési szabályzat:
"Az Eladó visszatérítési kötelezettsége:
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.
Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja:
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli."
Üzemeltetői/eladói adatok:
Cégnév: Nagy Renáta e. v.
Székhely: 1213 Budapest Erdész u. 7.
A feltüntetett cím kizárólag a vállalkozás székhelyéül szolgál a címen árukészletet nem tartunk, személyes átvételi lehetőséget, ügyfélszolgálatot nem biztosítunk.
Adószám: 68989602-1-43
Nyilvántartási szám: 52539428
Kapcsolat:
E-mail:
Azonnali üzenetküldő felület: