A Baldur's Gate: Dark Alliance egy 2001 -es akció-szerepjáték / hack and slash videojáték, amelyet a Snowblind Studios fejlesztett PlayStation 2 -re és Xbox konzolokra.
A játék a Dungeons & Dragons Forgotten Realms kampánybeállításában játszódik, és a játékmenet a Dungeons & Dragons 3rd Edition 2000-ben megjelent szabályain alapul . Ez az első videojáték, amely megvalósítja a játék valós idejű alkalmazását. új szabályok. Ez egyben az első játék a Baldur's Gate sorozatban, amelyet konzolokra adtak ki , nem PC-re és/vagy Mac -re .
A Baldur's Gate: Dark Alliance egy valós idejű hack and slash / akciószerepjáték , 3D-s perspektívában , forgatható, háromnegyedes , felülről lefelé néző izometrikus nézetben .
A játék elején a karakterstatisztikák előre be vannak állítva, a játékos három faj/ osztály kombináció közül választhat ; egy törpe harcos (Kromlech), egy emberíjász ( Vahn ) vagy egy elf varázslónő (Adrianna). A játékos testreszabhatja karakterének statisztikáit azáltal, hogy tapasztalati pontokat szerez az ellenségek legyőzése során. Minden alkalommal, amikor a karakter szintje emelkedik, a szintnek megfelelő pontok járnak; azaz ha egy karakter a tizenkettes szintre emelkedik, a játékos tizenkét tapasztalati pontot kap, amit a karakter varázslataira és bravúrjaira költhet. A karakter minden négy szintje után egy képességpontot kap, amelyet a hat alapvető tulajdonság (erő, intelligencia, bölcsesség, ügyesség, alkat, karizma) valamelyikére költhet.
VIDEO