A Hulk PlayStation 2 játék 2003. június 13-án jelent meg Európában, és a fejlesztését a Radical Entertainment végezte, míg a kiadásért a Universal Interactive volt felelős. A játék a 2003-as Ang Lee-féle filmhez kapcsolódik, de annak eseményei után játszódik, így egyfajta folytatásként szolgál, amelyben Bruce Banner és Hulk újabb fenyegetéssel néznek szembe.
A játék egyik legnagyobb erőssége, hogy kétféle játékmenetet kínál: a brutális, pusztító erejű Hulk szintjei beat 'em up stílusban zajlanak, míg Bruce Banner küldetései lopakodásra és logikai feladatokra épülnek, így a játékosnak folyamatosan alkalmazkodnia kell a karakterek képességeihez. Hulk képes hatalmas tárgyakat – például autókat vagy tankokat – fegyverként használni, miközben különleges támadásokat, mint például a Sonic Clap vagy a Gamma Slam, is bevethet, míg Banner inkább a rejtőzködésre és a hackelésre támaszkodik, hogy elkerülje az ellenségeket.
A történet középpontjában Bruce Banner áll, aki egykori mentorától, Geoffrey Crawford professzortól kap ajánlatot egy lehetséges gyógyulásra, ám hamar kiderül, hogy Crawford valójában a Hulk erejét akarja felhasználni saját céljaira, és Ravage néven mutálódik egy újabb szörnyeteggé. A cselekmény során Banner és Hulk olyan ellenfelekkel kerülnek szembe, mint Half-Life, Madman és a Leader, akik egy gamma-energiával felturbózott hadsereget próbálnak létrehozni. A történet során a játékos eljut Alcatrazba, a Gamma Bázisra és végül a Leader titkos létesítményébe, a New Freeholdba, ahol a végső összecsapásra kerül sor.
A játékot dicsérték a cel-shaded grafikai stílusáért, az interaktív környezetért, valamint Eric Bana szinkronmunkájáért, aki a filmhez hasonlóan Bruce Banner hangját adta. Bár a kritikusok vegyesen fogadták a játékmenet ismétlődő elemeit és a kamera statikusságát, a játék több mint kétmillió példányban kelt el, ami komoly kereskedelmi sikert jelentett.
VIDEO