Üdvözöllek a Legendás Játékok Webáruházban. Válogass több száz érdekes gyerekjáték, ajándéktárgy, figura és videojáték között!

Infamous Ps3 játék (használt)
Infamous Ps3 játék (használt)
4 990 Ft

Infamous Ps3 játék (használt)

Infamous Ps3 játék (használt)
Infamous Ps3 játék (használt)

Infamous Ps3 játék első része,  használt, de újszerű állapotban.


Házhoz szállítás futárszolgálattal: 1990 Ft.
Foxpost csomagautomatába szállítás: 1490 Ft.
MPL Posta csomagautomatába szállítás: 1490 Ft.
MPL Postán maradó csomag: 1990 Ft.
MPL Posta Pontra szállítás - MOL kutak és COOP üzletek: 1990 Ft.
Raktáron lévő termékek várható kézbesítése: 2022.12.08. Csütörtök (késés előfordulhat)
Külső raktáron lévő termékek várható kézbesítése: 2022.12.27. Kedd (késés előfordulhat, de hamarabb is megérkezhet)
Raktáron :  1 db
4 990 Ft
Részletek

Az Infamous ( inFAMOUS -ra stilizált) egy akció-kalandos videojáték, amelyet a Sucker Punch Productions fejlesztett ki, és a Sony Computer Entertainment adott ki PlayStation 3 -ra . A játék 2009 májusában jelent meg. Az Infamousban a játékos a főszereplőt, Cole MacGrath-t irányítja, aki egy kerékpáros hírnököt fogott a közepén .egy robbanásról, amely elpusztította a kitalált Empire City több várostömbjét. A robbanás káoszba sodorja a várost, miközben Cole új, elektromos alapú szuperképességekkel találja magát szemben. Bár a játék története követi Cole új képességeit, hogy helyreállítsa a rend látszatát Empire Cityben, a játékos számos lehetőséget kap arra, hogy ezeket az erőket jó vagy gonosz célokra használja a játék Karma rendszerében. Ezek a döntések végső soron befolyásolják a karakter növekedését, a város lakosságának Cole-ra adott reakcióját, valamint a játékmenet és a történet finomabb elemeit.

A Sucker Punch úgy fejlesztette ki az Infamoust , hogy a korábbi Sly Cooper lopakodó alapú játékokhoz képest lépést váltson ki, de egy hasonló képregény-ihlette eredettörténet segítségével segítse a játékost szorosabb kapcsolatban lenni Cole-lal. A játék üteme az új szuperképességek bevezetésében és a városban való, nem szokványos eszközökkel való könnyű mozgás kritikus tényező volt a fejlesztés során. A kihalt városi hangulatot olyan képregények ihlették, mint a DMZ és a Batman: No Man's Land . Amon Tobin azon művészek közé tartozott, akik segítettek összeállítani a környezetet tükröző hangsávot.

A játékot a szerencsejáték-sajtó jól fogadta. Sok eleme miatt dicsérték, beleértve Cole képességeinek és mászási képességeinek megvalósítását, valamint a játék küldetésszerkezetét. A bírálók megjegyezték a harc és az ellenség ismétlődő természetét, a Karma rendszer korlátait és a grafikus megjelenítés technikai szempontjait. Az Infamoust összehasonlították a következő hónapban kiadott Prototype videojátékkal, amely sok elemet tartalmazott, ami hasonló az Infamoushoz . A játékot a Sony ingyenes letöltésként kínálta a „Welcome Back” program részeként, a PlayStation Network 2011-es leállása után . A játékot 2011 júniusában követte a folytatás, az Infamous 2 .

Az Infamous egy nyitott világban játszódó akció-kalandjáték , amelyet harmadik személy szemszögéből játszanak, ahol a játékos irányítja Cole-t, és elsősorban az Empire City világával lép kapcsolatba Cole újonnan megszerzett elektromosság-alapú képességeivel; ezeket mozgásra, támadásra és védekezésre használják a harcban, és jó vagy rossz esetben az Empire City polgáraival való bánásmódban. Ahhoz, hogy Cole használni tudja az erejét, rendelkeznie kell tárolt elektromos energiával, amelyet a játékos heads up kijelzőjén lévő csomópont mérő jelzi.(HUD). A játékos úgy töltheti fel Cole-t, hogy áramforrásból vagy élőlényekből áramot szív el; az újratöltés Cole egészségét is helyreállítja, amit a képernyőre fröccsenő vér jelez. Minél több sérülést okoz Cole, annál több vér borítja be a képernyőt. Amikor Cole állapota kritikus szinten van, a képernyő fekete-fehér lesz, és ha Cole egy kicsit több sebzést okoz, miközben a képernyő fekete-fehér, szívverés hallatszik, és egyre lassabb lesz, ahogy Cole több sérülést okoz. , amíg veszélyesen lassan ver. Ezen a ponton Cole további sebzése meg fogja ölni. Ha a játékos elég sokáig kimarad a csatából, Cole egészsége idővel regenerálódik. A játék tizenhét különböző elektromos teljesítményt tartalmaz, az egyszerű csavaroktól kezdve, amelyek nem fogyasztják Cole-t. A játékos használhat ilyen képességeket, bizonyos helyzetekben választási lehetőséget adva a játékosnak. Például a játékos tüzelhet egy generátorra az ellenség közelében, hogy az felrobbanjon és megbénítsa ellenfeleit, majd megfékezheti őket vagy a testre lőhet, hogy megölje az ellenséget.

Az életre keltett elektromosság miatt Cole nem tud járműveket használni, fegyvert fogni vagy úszni. Cole könnyen felmászik épületekre és egyéb építményekre, és nagy magasságba zuhanhat anélkül, hogy sérülést szenvedne. A játék során sok hatalomra teszünk szert; megszerzése után a játékos tapasztalati pontokat használhat , amelyeket konkrét akciókért, mutatványokért és küldetésekért ítélnek oda, hogy növeljék az erő hatékonyságát. Ezeknek az erőknek a növekedését befolyásolja Cole jelenlegi karma szintje. Semleges pozícióból indulva, a Guardiantól a Championon át a Hero-ig a jó oldalon, a Thugtól a Outlaw-on át az Infamousig a gonosz oldalon. Bizonyos tevékenységek, mint például a megállás, hogy segítsenek a sérült polgároknak, vagy az egészségük lemerítése, hogy helyreállítsák Cole állapotát, mindkét irányba befolyásolják a karma szintjét. A normál történetküldetések szintén megváltoztathatják a karma szintet. A játék során a játékos karma pillanatokkal találkozik, amikor az akció szünetel, és Cole monológjában elmondja a játékosnak, hogy két végrehajtható akció van, mindig jó és rossz. Például az egyik forgatókönyv a játékos számára az, hogy vagy meghúz egy szelepet, és kátránypermetet kap az arcába (Jó), vagy rákényszerít egy civilt, hogy tegye meg helyette (Gonosz). Számos páros Good/Evil mellékküldetés is található a játékban; az egyik teljesítése kizárja a másik küldetést, de nagy mennyiségű karmával jutalmazza a játékost a kiválasztott karma célja felé. Ezeknek a küldetéseknek a teljesítése segít hozzáférni a karma szintjén alapuló egyedi szuperképességekhez. A játékos nincs bezárva a karma út kiválasztásába, Ha így tesz, az eredetileg kiválasztott karma szektorban minden megvásárolt erő(k) kizárásra kerülnek. Amellett, hogy megváltoztatja Cole megjelenését és a játék történetének bizonyos aspektusait, [6] a Karma az Empire City polgárainak viselkedését is befolyásolja, ők jönnek segíteni Cole-nak a csatában, ha a karmája jó, de Cole ellen fordul és dob. rángat, ha rossz karmája van.

Az Empire City három szigetre épül, és a játékosnak minden egyes szigeten végig kell dolgoznia a fő történet-küldetéseken, mielőtt hozzáférhetne a következőhöz, bár a jövőbeli küldetések megkövetelhetik, hogy a játékos visszatérjen egy korábbi szigetre. Minden sziget több szektorra van felosztva, a játék elején három különböző banda irányítja, a Neon kerületet Sasha és a Reaper Gang, a Warren kerületet Alden és a Dust Men Gang, valamint a Historic. A kerületet Kessler és a First Sons irányítja. A játékos minden szektorban vállalhat egy mellékküldetést, miután bizonyos fő történeti követelményeket teljesített, hogy megszabadítsa az adott szektort a banda irányítása alól, csökkentve vagy megszüntetve a banda jelenlétét az adott szektorban. Más mellékküldetések is felszabadíthatják az orvosi állomásokat, ahol Cole újra felébred, ha meghal.őrölni a tápkábelek és a meghajtott, emelt vasúti sínek mentén, és rövid ideig lebegni. A városban több száz „robbanásszilánk” van szétszórva, amelyeket Cole összegyűjthet, hogy növelje a tárolható elektromos áram mennyiségét. 32 „Dead Drop” műholdadó van, amelyek segítenek felfedni a játék hátterét, mindegyiket John White meséli el, vagy Kessler és kísérletei felvételei.

Adatok
Kategória
Ps3 játékok (használt)
Gyártó
Sony Computer Entertainment
Korosztály
15 éves kortól
Ár
4990 Ft.
Állapot
Használt, újszerű
Raktár
Raktáron, várható szállítási idő: 3-4 munkanap
Cikkszám
795203
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Hasonló termékek