A Legendary (korábbi nevén Legendary: The Box ) egy első személyű lövöldözős videojáték, amelyet a Spark Unlimited fejlesztett ki, és Észak-Amerikában a Gamecock Media Group , a PAL régióban pedig az Atari Europe adott ki .
A játék New Yorkban és Londonban játszódik . A főszereplő egy Charles Deckard nevű hivatásos tolvaj, akit a Fekete Rend néven ismert titokzatos szervezet bérel fel, hogy lopjon el egy műtárgyat egy New York-i múzeumból, amelyről kiderül, hogy a mesés Pandora szelencéje . Deckard nem ismeri a Doboz természetét, de kinyitja, szabadjára engedve a világban tomboló mitológiai lények tömkelegét, valamint egy furcsa hatalmat (a Signet) ruház fel neki, amely a válság megoldásának kulcsa lehet. Deckardon és a 98-as Tanács néven ismert titkos félkatonai erőn múlik, hogy helyrehozzák a dolgokat, míg a Fekete Rend meg akarja szerezni a dobozt és irányítani a lényeket, hogy meghódítsa a világot.
A játékmenet sok más játékhoz hasonló az első személyű lövöldözős játékok műfajában, nagy hangsúlyt fektetve az elmélyülésre és az átható atmoszférára, ami első személyű filmszerű élményt nyújt. Számos különféle fegyver található és felszerelhető, általában halott emberektől veszik őket. Az egyetlen elérhető közelharci fegyver a játékban egy tűzbalta, amelyet nem lehet eltávolítani a játékos karakterkészletéből. A fejsze mellett két másik fegyver is szállítható, valamint gránátok és molotovok. A lejátszó hozzáfér egy PDA-stílusú naplóhoz is, amely üzenetekkel frissül, amikor adatokat talál, és amikor Deckard parancsot vagy utasítást kap. Részletes információkat is tartalmaz a talált szörnyekről és fegyverekről. A játék világában számos tárggyal kell kapcsolatba lépni a folytatáshoz, beleértve a kapcsolókat is. kerekek és zárdobozok. A játékos egészségi állapotát a képernyő sarkában lévő sáv figyeli, míg az Animus energiáját egy gömb alakú mérőeszköz jelzi. Az animus energiáját szörnyek megölésével lehet gyűjteni, amelyek kékes gázhalmazállapotú maradványokat hagynak maguk után. A játékos ezután felszívhatja a maradékot, feltöltve az Animus-mérőt. Ezt az energiát aztán felhasználhatja a játékos gyógyítására, vagy pusztító impulzusok küldésére a szörnyek felé (az emberi ellenséget ez nem érinti), elkábítva őket.
Ezenkívül bizonyos tárgyakat Animus energiával kell táplálni a megfelelő működés érdekében. Ezt az energiát aztán felhasználhatja a játékos gyógyítására, vagy pusztító impulzusok küldésére a szörnyek felé (az emberi ellenséget ez nem érinti), elkábítva őket. Ezenkívül bizonyos tárgyakat Animus energiával kell táplálni a megfelelő működés érdekében. Ezt az energiát aztán felhasználhatja a játékos gyógyítására, vagy pusztító impulzusok küldésére a szörnyek felé (az emberi ellenséget ez nem érinti), elkábítva őket. Ezenkívül bizonyos tárgyakat Animus energiával kell táplálni a megfelelő működés érdekében.
VIDEO