A Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty egy 2001 -es lopakodó játék , amelyet a Konami Computer Entertainment Japan fejlesztett ki és a Konami adott ki . November 13-án jelent meg eredetileg PlayStation 2 -re, ez a negyedik Metal Gear játék , amelyet Hideo Kojima készített , a hetedik teljes játék a sorozatban, és az eredeti Metal Gear Solid közvetlen folytatása
A történet a Big Shell körül forog, egy hatalmas offshore tisztító létesítmény, amelyet a magukat a Szabadság Fiainak nevező terroristák csoportja foglalt el. Hatalmas váltságdíjat követelnek az Egyesült Államok elnökének életéért cserébe, és azzal fenyegetőznek, hogy elpusztítják a létesítményt, és kataklizmikus környezeti katasztrófát okoznak, ha követeléseiket nem teljesítik. Sok ellenfél és szövetséges indítékai és kiléte a játék során megváltozik, miközben a főszereplők felfedeznek egy világrengető összeesküvést, amelyet a Patriots néven ismert hatalmas szervezet konstruált meg.
A Metal Gear Solid 2 a „Tactical Spionage Action” alcímet viseli, és a játék nagy részében a főszereplő lopva oson, elkerülve, hogy az ellenség lássa. A legalapvetőbb a játékosnak kínált képességek szélesebb köre. Az első személyű célzási mód lehetővé teszi a játékosoknak, hogy meghatározott pontokat célozzanak meg a játékban, jelentősen kibővítve a taktikai lehetőségeket; az őröket elvakíthatja a gőz, elterelheti a figyelmét egy repülő gyümölcs, vagy eltalálhatja a gyenge pontokat. A játékosok lassan sétálhatnak, lehetővé téve számukra, hogy hang nélkül átosonjanak a zajos padlón, vagy lelóghassanak a járdákról, hogy elsuhanjanak az őrök lába alatt. A Metal Gear Solid saroknyomásos lépése , amely lehetővé tette a játékosok számára, hogy bepillanthassanak a következő kanyarba, kibővült, hogy a játékosok fedezékből tüzelhessenek . Egyéb képességek közé tartozott az átugrás és a korlátokról való lelógás, a tárolószekrények kinyitása és elrejtése, valamint az ellenség mögé lopakodva, hogy fegyverrel tartsa őket tárgyakért és lőszerért. A játékosok ki tudják lőni az ellenség rádióját, így képtelenek kommunikálni a csapatuk többi tagjával. A környezet is jelentősebb hatással van a lopakodó játékmenetre, figyelembe véve olyan tényezőket, mint az időjárás, szag, légkör és hőmérséklet.
VIDEO