A Mortal Kombat: Deception egy harci videojáték , amelyet a Midway fejlesztett és adott ki a Mortal Kombat videojáték-franchise hatodik részeként. PlayStation 2 -re és Xboxra 2004 Októberében adták ki
Huszonhat karakter játszható a játékban, közülük kilenc először jelenik meg a sorozatban. A Deception számos újdonságot tartalmaz a sorozatban, például sakk- és kirakós játékokat MK - karakterekkel és egy online módot. A Konquest mód visszatér a Deadly Alliance -ből , de Shujinko életét követi , egy harcost, akit Onaga megtéveszt, hogy tárgyak után kutasson, hogy Onagának több hatalmat adjon. A Deception Konquest módja nagyban különbözik a Deadly Alliance Konquest módjától , azonban a történet előrehaladása között a nyitott világ felfedezésének elemeit tartalmazza, nem pedig a Kombat Tower of Deadly Alliance-t.
A sorozat társ-alkotója, Ed Boon a Deceptiont egy kiszámíthatatlan harci játéknak tervezte , és meglepetésként olyan új funkciókat tartalmazott, mint például a minijátékok . A Deadly Alliance számos részét, például a kombókat és az arénákat újratervezték, hogy valósághűbbek és interaktívabbak legyenek.
A játék arénái hasonlóak a Mortal Kombat: Deadly Alliance játéktereihez , de új funkciókat tartalmaznak. Néhányuknak fegyverei vannak, amelyeket fel lehet venni és használni. Mások most elágaznak, vagyis bizonyos helyeken kiütheted az ellenfelet a harcterületről, majd egy új területen folytathatod a küzdelmet. A legtöbb pályán mostantól halálcsapdák találhatók, amelyek azonnal megölnek minden játékost, aki beleütközik. A játék bemutatja a "Combo Breaker" rendszert is, amely lehetővé teszi a játékosoknak, hogy meccsenként háromszor megszakítsák a kombókat . Ellentétben a Deadly Alliance -szal, amelyben a karaktereknek csak egy halálesetük volt , a Deception karaktereknek két halálesetük és egy hara-kiriük van .öngyilkos lépés. Ez utóbbi akkor használatos, ha a „Finish Him/Her” kifejezés megjelenik a képernyőn, és a játékos veszíteni készül.
VIDEO