Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?
A webáruházban használt - és új eredeti videojátékokat árusítunk, ezen felül ajándéktárgyakat, figurákat, játékokat, bizsu ékszereket, dísztárgyakat, anime figurákat. A használt videojátékok esetében a különböző promóciós kódok lehet, hogy már nem érvényesek, de ez nem befolyásolja az alapjátékot. A videojátékok nagy részében a kiskönyv is megtalálható, illetve angol borító és angol nyelv is, azonban előfordulhatnak olyan videojátékok, ahol a kiskönyv már nincs meg, előfordulhat német borító és német nyelv. Kérjük vedd figyelembe a játékok ország régió (PAL/NTSC) - és korhatár besorolását. A webáruházban vásárolható egyes figurák kiváló minőségű, hivatalosan utángyártott termékek, ezekre minden esetben a termékleírásban felhívjuk a figyelmet.
Termékekkel kapcsolatos kérdéseket, észrevételeket az alábbi elérhetőségeken lehet bejelenteni felénk:
E-mail:
webshop@legendasjatekok.hu
Azonnali üzenetküldő felület:
https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolat
Hol van raktáron az adott termék és mennyi a szállítási idő?
A temékek elérhetőségére és várható kézbesítési dátumára vonatkozó információk a terméklapon és a kosár oldalon is feltüntetésre kerülnek.
Kérjük figyeld a termékoldalon feltüntetett várható kézbesítési dátumot!
A "külső raktáron" státuszban lévő termékek vagy, saját magyarországi raktárunkon, vagy valamelyik beszállító raktárából érhetőek el. Ezen beszállítók lehetnek magyarországi, vagy egyes esetekben külföldi nagyker partnerek. Rendelés esetén először bekérjük a terméket a saját raktárunkba, majd a beérkezés után azonnal feladjuk neked a rendelésben megadott szállítási mód szerint.
A szállítási idő minden rendelésre vonatkozóan: 15 munkanap
Mindent megteszünk, hogy csomagodat a lehető leghamarabb kézbesítsük.
Több termék egyidejű rendelése esetén minden egy csomagban kerül feladásra, minden csomagot magyarországi raktárunkból adunk fel.
munkanap fogalma: a munkanapok hétköznapokat jelentenek, a hétvégék és a munkaszüneti napok kivételével, amikor a futárszolgálatok sem dolgoznak.
Rendeléseddel kapcsolatban mindenről folyamatosan e-mailben tájékoztatunk, egészen a kézbesítésig.
A várható kézbesítési dátum pontossága:
Kérjük vedd figyelembe, hogy a feltüntetett várható kézbesítés dátuma egy becsült időpont. Mi mindent elkövetünk, hogy csomagodat a lehető leghamarabb átadjuk a futárszolgálatnak, de a futárok szállítási folyamatait már nem tudjuk befolyásolni.
Csomag nyomkövetés:
A rendelésekhez tartozó csomagszámokat és csomaginformációkat e-mailben küldjük meg.
nyomkövetésre alkalmas oldalak:
https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
https://tracking.expressone.hu/
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
https://tracking.packeta.com/hu
Csomagodról bármikor érdeklődhetsz az alábbi elérhetőségünkön, minden kérdésre a lehető leghamarabb válaszolunk:
webshop@legendasjatekok.hu
https://tracking.packeta.com/hu
Folyamatban lévő rendelésed után bármikor érdeklődhesz az elektronikus elérhetőségeinken, illetve, ha regisztráltál, akkor a profilodba belépve a "megrendeléseidnél" követni tudod rendelésed aktuális státuszát.
Rendelésedhez tartozó számlát, szállítási információkat és státuszokat minden esetben a rendelésedben megadott e-mail címre küldjük így kérjük pontos adatokat adj meg a rendelésed folyamán, és olyan helyes e-mail címet, amit mindig figyelni tudsz! Amennyiben van rá lehetőséged kérjük gmail e-mail címet adj meg, a freemail és citromail használatából eredő hibákért és kézbesíthetetlen e-mailekért felelősséget nem tudunk vállalni. Kérjük mindig teljes, pontos szállítási nevet és címet adj meg rendelésed folyamán, és kérjük kizárólag magyarországi telefonszámot adj meg!
Milyen szállítási módok vannak?
- Házhoz szállítás futárszolgálattal: 2490 Ft.
- Foxpost csomagautomatába szállítás: 1490 Ft.
- MPL Posta csomagautomatába szállítás: 1490 Ft.
- MPL Postán maradó csomag: 1990 Ft.
- MPL Posta Pontra szállítás - átvétel üzletben: 1990 Ft.
- Packeta Z-Box csomagautomatába szállítás: 1490 Ft.
- Packeta Z-Pont csomagpontra szállítás - átvétel üzletben: 1490 Ft.
35000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.
Miért kell előre fizetni a webshopban, ez mennnyire biztonságos?
Az összetett beszerzési folyamatok - és a sok sajnálatos módon át nem vett utánvétes csomag miatt jelenleg csak előre történő fizetés után tudunk csomagfeladást indítani, megértésedet köszönjük!
Webáruházunk SSL tanusítványt használ a biztonságos böngészés és online fizetés érdekében.
Biztonságos fizetési megoldások, amiket jelenleg kínálunk:
- Biztonságos azonnali online bankkártyás fizetés a Barion rendszerein keresztül
- PayPal fizetés, PayPal egyenlegből, PayPal-hoz rendelt bankkártyával, vagy, ha nincs PayPal regisztrációd, választhatod, hogy az egyszeri online bankkártyás fizetésed a PayPal rendszerein keresztül történjen.
- Banki előre utalás
- OTP SimplePay
- Előre történő készpénzes banki befizetés
- Előre történő készpénzes postai befizetés (rózsaszín csekk)
Az utalás megjegyzésébe kérjük tüntesd fel a rendelés számát, vagy bármilyen beazonosítási információt.
Minden leadott rendelés utáni automatikus visszaigazoló e-mail dokumentum formájában tartalmazza az Általános Szerződési Feltételeket, az Adatkezelési tájékoztatót és az Elállási nyilatkozatot. Kérjük minden - a rendelésedhez tartozó e-mailt - őrizz meg.
Milyen garancia van a szállításra?
A jogszabályoknak megfelelően a termék kézhez vétele után 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. A terméket juttasd vissza az előre egyeztetett címeink valamelyikére, és a rendelés végösszegét vissza utaljuk, vagy csere terméket küldünk.
Visszatérítési szabályzat:
"Az Eladó visszatérítési kötelezettsége:
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.
Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja:
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli."
Üzemeltetői/eladói adatok:
Cégnév: Nagy Renáta e. v.
Székhely: 1213 Budapest Erdész u. 7.
A feltüntetett cím kizárólag a vállalkozás székhelyéül szolgál a címen árukészletet nem tartunk, személyes átvételi lehetőséget, ügyfélszolgálatot nem biztosítunk.
Adószám: 68989602-1-43
Nyilvántartási szám: 52539428
Kapcsolat:
E-mail:
Azonnali üzenetküldő felület: