Kapcsolatfelvétel

Bármilyen kérdésed lenne (információ kérés, panaszkezelés, csomag nyomkövetés...), itt nyugodtan megírhatod nekünk. Amennyiben rendelésed felől érdeklődsz, ha tudsz kérjük írj rendelésszámot is az üzenetedbe. Minden üzenetre 12, de legkésőbb 24 órán belül válaszolunk, kérjük figyeld e-mail postaládádat! (az "ELKÜLD" gombbal, elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót).

Ha e-mailben írnál nekünk az alábbi e-mail címeinket használhatod:

webshop@legendasjatekok.hu    vatera@legendasjatekok.hu

Webáruházunk a visszakereshetőség érdekében jelenleg csak elektronikus ügyfélszolgálatot tart fenn, kérjük, hogy a vásárlásaidhoz tartozó e-mailezést mindig pontosan olvasd el, körültekintően kezeld és őrizd meg! Továbbá szeretnénk kiemelni, hogy minden esetben arra törekszünk, hogy Vásárlóinkat semmilyen kár vagy kellemetlenség ne érje, a felmerülő problémákat minden esetben igyekszünk orvosolni, melyhez a Vásárló türelmét kérjük!

Név
E-mail cím
Üzenet

Hogy történik a szállítás? Mennyi a szállítási költség?

A webáruházban vásárolható termékek legnagyobb része külső, beszállítói raktárról érhető el, magyarországi vagy europai unios beszállítóinknál. A rendelésed leadása után azonnal felvesszük a kapcsolatot a megfelelő beszállítóval, aki elindítja részünkre a terméket. Amint minden rendelt tételed megérkezett hozzánk értesítünk és továbbítjuk a rendelésben megadott szállítási mód szerint.

A rendelések szállítási ideje egységesen és átlagosan 15 munkanap. A munkanapokba nem tartoznak bele a hétvégék és a munkaszüneti napok.

Házhozszállítás Foxpost Expressone Futárszolgálattal: 1490 Ft.

Csomagodat a Foxpost Expressone futárszolgálat futára viszi házhoz, az érkezés előtt telefonos és e-mail értesítést küldenek.

Foxpost csomagautomatába szállítás: 990 Ft.

Csomagodat az általad választott Foxpost csomagautomatába küldjük. Az érkezésről és a nyitókódról sms - és e-mail értesítést küld a Futárszolgálat. Az automatánál a nyitókód beírásával tudod kinyitni a rekeszajtót és kivenni a csomagodat. Gyors, egyszerű és praktikus megoldás, hiszen akkor mész a csomagodért, amikor neked a legmegfelelőbb.

Posta csomagautomatába szállítás: 990 Ft.

Csomagodat az általad választott MPL Posta csomagautomatába küldjük. Az érkezésről és a nyitókódról sms - és e-mail értesítést küld a Futárszolgálat. Az automatánál a nyitókód és a telefonszámod beírásával tudod kinyitni a rekeszajtót és kivenni a csomagodat. Gyors, egyszerű és praktikus megoldás, hiszen akkor mész a csomagodért, amikor neked a legmegfelelőbb.

Postán maradó csomag: 1490 Ft.

Csomagodat az általad kiválasztott MPL Postahelyre küldjük. Az érkezésről sms és e-mail értesítést küld a Futárszolgálat.

MPL Posta Pontra szállítás (MOL Kutak és COOP üzletek): 1490 Ft.

Csomagodat az általad választott Posta Pontra küldjük, MOL kutak és COOP üzletek közül választhatsz, hogy hol szeretnéd átvenni. Az érkezésről sms és e-mail értesítést küld a Futárszolgálat.

35.000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!

Miért kell előre fizetni a webshopban, ez mennnyire biztonságos?

Sajnos nagyon sok át nem vett utánvétes csomagunk jött vissza, ami sok anyagi kárt okozott nekünk, ezért döntöttünk úgy, hogy a rendeléseket jelenleg csak előre történő fizetés után tudjuk teljesíteni, megértésedet köszönjük.

Biztonságos fizetési megoldások, amiket jelenleg kínálunk:

Biztonságok azonnali online bankkártyás fizetés a Barion rendszerein keresztül

PayPal fizetés, PayPal egyenlegből, PayPal-hoz rendelt bankkártyával, vagy, ha nincs PayPal regisztrácíiód, választhatod, hogy az egyszeri online bankkártyás fizetésed a PayPal rendszerein keresztül történjen.

Banki előre utalás vagy készpénzes banki vagy postai befizetés

Barion online bankkártyás fizetés:

A vásárló kezdeményezheti az online bankkártyás fizetést a Barion rendszerein keresztül is. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/201.

Banki előre utalás/készpénzes banki befizetés/postai rózsaszín csekkel készpénzes befizetés választásakor a visszaigazoló e-mail tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat.

A beérkezett utalásról e-mailben értesítünk és azonnal elindítjuk a csomag szállítását. A Banki vagy postai befizetésről külön értesítést nem kapunk, így, ha ilyen befizetést kezdeményeztél arról kérjük értesíts minket elektronikus elérhetőségeinken!

Paypal online bankkártyás fizetés:

A Paypalon keresztül történő tranzakciókat teljes egészében a Paypal biztonságos szerverei végzik, a vásárló bankkártyás adatai nem jutnak el a webáruáházhoz. A vásárló Paypal fiókjával, Paypalhoz rendelt bankkártyájával vagy független bankkártyás vásárlással fizethet a Paypal rendszerein keresztül.
A PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. az 1993. április 5-i, a pénzügyi szektorról szóló, módosításokkal egybefoglalt luxemburgi jogszabály (a továbbiakban: a „Jogszabály") 2. cikkének értelmében megfelelő engedéllyel rendelkező luxemburgi hitelintézet, amelynek prudenciális felügyeletét a luxemburgi felügyeleti hatóság, a Commission de Surveillance du Secteur Financier látja el, Luxemburgban bejegyzett irodáján keresztül.
A PayPal Inc. (ami a PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. anyavállalata) székhelye az Egyesült Államokban, Kalifornia államban található.
Paypal kapcsolat: https://www.paypal.com/hu/smarthelp/home

A banki tranzakcióknak, utalásoknak, befizetéseknek költségei lehetnek, melyek a vásárlót terhelik, a vásárló saját bankjának tarifái szerint.

Honnan tudom, hogy hol járhat a csomagom?

A rendelésekhez tartozó csomagszámokat és csomaginformációkat e-mailben küldjük meg.

nyomkövetésre alkalmas oldalak:

https://tracking.expressone.hu/

https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Szeretnénk minden vásárlótól türelmet kérni a csomagja megérkezéséig.

Folyamatban lévő rendelésed után bármikor érdeklődhesz az elektronikus elérhetőségeinken, illetve, ha regisztráltál, akkor a profilodba belépve a "megrendeléseidnél" követni tudod rendelésed aktuális státuszát.

Milyen garancia van a szállításra?

Számunkra fontos vásárlóink elégedettsége, így minden felmerülő problémát a Vásárlóval egyeztetve oldunk meg, hogy a lehető legkedvezőbb megoldást találjuk meg az esetlegesen felmerülő problémára.

A jogszabályoknak megfelelően a termék kézhez vétele után 14 napon belül bármikor elállhatsz a rendeléstől, ezt e-mail formájában vagy az oldal kapcsolatfelvételi menüpontjában jelezheted nekünk, amire 24 órán belül válaszolunk. A terméket juttatsd vissza webáruházunk címére, vagy az általunk előre egyeztetett csomagpontok valamelyikére, a megérkezése után a rendelés végösszegét vissza utaljuk. Csak bankszámlára tudunk pénzt vissza adni. Garanciális probléma esetén előre egyeztetett módon csere termék szállítását is igényelheted.

Elállt rendelések esetén minél hamarabb, de maximum 14 naptári napon belül a rendelés végösszegét bankszámlára vissza utaljuk. 

Minden rendeléshez elektronikus számlát küldünk a vásárláskor megadott e-mail címre.

Minden felmerülő problémát az alábbi elérhetőségeken lehet bejelenteni:

webshop@legendasjatekok.hu

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel

A visszakereshetőség érdekében jelenleg csak e-mail ügyfélszolgálatot tartunk fenn, így kérjük, hogy a rendelésedhez tartozó e-maileket körültekintően kezeld!