Kapcsolatfelvétel
Bármilyen kérdésed lenne (információ kérés, panaszkezelés, csomag nyomkövetés...), itt nyugodtan megírhatod nekünk. Amennyiben rendelésed felől érdeklődsz, ha tudsz kérjük írj rendelésszámot is az üzenetedbe. Minden üzenetre a lehető leghamarabb válaszolunk, kérjük figyeld e-mail postaládádat! (az "ELKÜLD" gombbal, elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót).
további elérhetőségünk:
A karácsonyi időszakban a válaszadási idő megnövekedhet, szíves türelmedet köszönjük!
2023.01.27. után leadott rendelésekre vonatokzó információk:
Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?
A webáruházban használt - és új videojátékokat, ajándéktárgyakat, figurákat és gyerekjátékokat árusítunk. A vásárolható termékek minden esetben megfelelnek az Europai Unio termékkövetelményeinek. A használt videojátékok esetében a különböző promóciós kódok lehet, hogy már nem érvényesek, de ez nem befolyásolja az alapjátékot. A videojátékok nagy részében a kiskönyv is megtalálható, illetve angol borító és angol nyelv is, azonban előfordulhatnak olyan videojátékok, ahol a kiskönyv már nincs meg, előfordulhat német borító és német nyelv. Kérjük vedd figyelembe a játékok ország régió (PAL/NTSC) - és korhatár besorolását.
Hogy történik a szállítás? Mennyi a szállítási költség?
A webáruházban vásárolható termékeket azonnal elérhető saját raktárkészletünkből küldjük.
Szállítási idő: 2-3 munkanap
Házhoz szállítás futárszolgálattal: 2250 Ft.
A házhoz szállítást az Express One Futárszolgálat teljesíti.
Foxpost csomagautomatába szállítás: 1500 Ft
MPL Posta csomagautomatába szállítás: 1500 Ft.
MPL Postán maradó csomag: 2000 Ft.
MPL Post Pontra szállítás - MOL kutak és COOP üzletek: 2000 Ft.
25000 Ft. feletti rendelés esetén a szállítási ingyenes.
Miért kell előre fizetni a webshopban, ez mennnyire biztonságos?
Az összetett beszerzési folyamatok - és a sok sajnálatos módon át nem vett utánvétes csomag miatt jelenleg csak előre történő fizetés után tudunk csomagfeladást indítani, megértésedet köszönjük!
Biztonságos fizetési megoldások, amiket jelenleg kínálunk:
- Biztonságok azonnali online bankkártyás fizetés a Barion rendszerein keresztül
- PayPal fizetés, PayPal egyenlegből, PayPal-hoz rendelt bankkártyával, vagy, ha nincs PayPal regisztrácíiód, választhatod, hogy az egyszeri online bankkártyás fizetésed a PayPal rendszerein keresztül történjen.
- Banki előre utalás vagy készpénzes banki vagy postai befizetés
A banki tranzakcióknak, utalásoknak, befizetéseknek költségei lehetnek, melyek a vásárlót terhelik, a vásárló saját bankjának tarifái szerint.
Honnan tudom, hogy hol járhat a csomagom?
A rendelésekhez tartozó csomagszámokat és csomaginformációkat e-mailben küldjük meg.
nyomkövetésre alkalmas oldal:
https://tracking.expressone.hu/
https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Mindent elkövetünk, hogy csomagodat a lehető leghamarabb kézbesítsük.
Folyamatban lévő rendelésed után bármikor érdeklődhesz az elektronikus elérhetőségeinken, illetve, ha regisztráltál, akkor a profilodba belépve a "megrendeléseidnél" követni tudod rendelésed aktuális státuszát.
Milyen garancia van a szállításra?
A jogszabályoknak megfelelően a termék kézhez vétele után 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. A terméket juttasd vissza az előre egyeztetett címeink valamelyikére, és a rendelés végösszegét vissza utaljuk, vagy csere terméket küldünk.
Minden felmerülő problémát az alábbi elérhetőségeken lehet bejelenteni:
https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel
Kérjük minden esetben vedd fgyelembe a rendelésed leadásakor aktuális Általános Szerződési Feltételeket és szállítási határidőket. A rendelésedhez tartozó szállítási feltételeket a visszaigazoló e-mailben megküldött információk és a megküldött Általános Szerződési Feltételek melléklet is tartalmazza!
Amennyiben 2023.01.27. előtt adtad le a rendelésedet kérjük ellenőrizd a rendelésed leadása után automatikusan megküldött Általános Szerződési Feltételek mellékletet, a visszaigazoló e-mailben megküldött szállítási információkat és teljesítési határidőket!