Kapcsolatfelvétel

Bármilyen kérdésed lenne (információ kérés, panaszkezelés, csomag nyomkövetés...), itt nyugodtan megírhatod nekünk. Amennyiben rendelésed felől érdeklődsz, ha tudsz kérjük írj rendelésszámot is az üzenetedbe. Minden üzenetre 12, de legkésőbb 24 órán belül válaszolunk, kérjük figyeld e-mail postaládádat! (az "ELKÜLD" gombbal, elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót)

Név
E-mail cím
Üzenet

Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?

A webáruházban vásárolható termékek mind külső, távoli raktárakon vannak, ezekből a raktárakból szállítjuk ki a rendelt terméket a vásárló által megadott címre. Magyarországi beérkezés után a rendeléseket automatikusan a Magyar Posta viszi tovább a címre. Minden termék hivatalos viszonteladótól származik. Egyes játékok, figurák hivatalosan utángyártott termékek.

Mi történik miután leadtam és ki is fizettem a terméket?

A rendeléseket 24 órán belül feldolgozzuk. A leadott és kifizetett rendelést azonnal visszaigazoljuk és a kifizetés napján el is indítjuk a szállítást. A rendelt termékek átlagos szállítási ideje 20 munkanap, a rendelések szállítási határideje a rendelés leadása, kifizetése és visszaigazolása utáni 60. munkanap. A rendelés leadása és kifizetése után érvényes elektronikus számlát e-mailben küldünk a szállítási információkkal,

Mennyi a szállítási idő:

Az átlagos szállítási idő a rendelés leadása, kifizetése és visszaigazolása után 20-60 munkanap. A legtöbb csomag 20-25 munkanap alatt meg szokott érkezni, azonban késés előfordulhat, a szállítási határidő a rendelés leadása és kifizetése utáni 60. munkanap. A munkanapokba nem tartoznak bele a hétvégék és a munkaszüneti napok, mikor a futárszolgálatok sem dolgoznak. A 60 munkanapos szállítási határidőt és a pénzvisszafizetési garanciát az Általános Szerződési Feltételek is tartalmazza.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási díj: 750 Ft.
Ez az összeg magában foglalja a nemzetközi szállítást, illetve a magyarországi beérkezés után a Magyar Posta általi kiszállítást. Több termék egyidejű rendelése esetén előfordulhat, hogy a rendelt termékek külön csomagokban és eltérő időpontokban érkeznek meg, ezen kézbesítés nem befolyásolja a szállítási díjat, mely egy leadott rendeléshez egyszeri 750 Ft.

Vám és Áfa:

Csomagod külföldi raktárból érkezik hozzád nemzetközi levélküldeményként. A csomag kézbesítésekor előfordulhat, hogy a Magyar Posta kéri a csomaghoz tartozó Áfa kifizetését. Ez egy csomagnál kb +500 Ft körüli jelent. Amennyiben ez így történik kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben, küldd el nekünk a fizetési bizonylatot és az átvételkor pluszban kifizetett összeget bankszámlára vissza utaljuk.

Amennyiben vámolás ügyben érkezik sms hozzád kérjük haladéktalanul tudatsd velünk e-mailben vagy a kapcsolatfeltvétel alatt, és mi intézzük helyetted! Semmi esetre sem kell többt fizetned, mint amennyit a webáruházunban fizettél.

Miben befolyásolja a szállítást a jelenlegi koronavírus járvány?

A jelenlegi járványhelyzet az egész világ logisztikai hálozatára is rányomta a bélyegét, egyes határokon, illetve a Magyar Posta részéről is olykor lassulás tapasztalható, ezért a szállítási határidőt ki kellett tolnunk 60 munkanapra.

Kaptam csomagot, de nem volt benne minden termék, most mi a teendő?

Semmi pánik, minden rendelésed úton van. A szállítási-fizetési információkban és több helyen is kiemeltük, hogy több termék egyidejű rendelés esetén előfordulhat, hogy a rendelt tételek külön csomagokban és eltérő időpontokban érkeznek meg. Ez akkor fordul elő, ha egyes speciális termék, amit rendeltél csak egy beszállítónál érhető el, így azt ő külön küldi neked.

Hogy tudom nyomon követni a csomagomat?

Ha még nem kaptál tőlünk csomagszámot, akkor azt bármikor elkérheted tőlünk az alábbi elérhetőségeinken:

webshop@legendasjatekok.hu

vatera@legendasjatekok.hu

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel

Ha Foxpost házhoz szállítással vagy Foxpost automatába várod csomagodat azt itt követheted nyomon:

https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

Ha PostaPontra vagy Posta automatába várod a csomagodat, azt itt követheted nyomon:

https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

Ha maximum 60 munkanap szállítási határidővel várod a csomagodat, nemzetközi küldeményként a Magyar Postától, akkor azt itt követheted nyomon:

https://parcelsapp.com/en

Egyes esetekben a Posta sms üzenetet küld, hogy a csomagod melyik postán és meddig vehető át.

Kérlek minden esetben vedd figyelembe a rendelésed leadásakor feltüntetett aktuális szállítási határidőt.

Amennyiben vásárlás előtt regisztráltál, akkor a profilodba belépve további információkat olvashatsz a rendelésed jelenlegi státuszáról a rendelés számra kattintva.

Amennyiben a szállítási határidő közeledtéig esetleg még nem kaptad meg a csomagodat, érdemes lehet a hozzád legközelebbi postán, vagy a helyi főpostán megérdeklődni, hogy nem e érkezett a nevedre nemzetközi küldemény, ehhez elég nevet, címet bemondani, személyit bemutatni.

A Magyar Posta ügyfélszolgálatát itt érheted el: 

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat

https://posta.hu/ep-postakereso

Lejárt a szállítási határidő és nem érkezett meg a csomagom, mit tegyek?

Ez elég ritkán fordul elő, de ha ez az eset fenn áll, akkor annak szállítmányozási okai vannak. Ha megbizonyosodtál róla, hogy a hozzád közeli postán, vagy a helyi nagy postán sincs a csomagod, akkor kérjük írj nekünk a webshop@legendasjatekok.hu e-mail címre, vagy az oldal kapcsolatfelvételi részén, a rendelésed végösszegét vissza utaljuk, vagy azt is kérheted, hogy egy új, díjmentes szállítást indítsunk el neked.

Milyen garancia van a szállításra?

A jogszabályoknak megfelelően a termék kézhez vétele után 14 napon belül bármikor elállhatsz a rendeléstől, ezt e-mail formájában vagy az oldal kapcsolatfelvételi menüpontjában jelezheted nekünk, amire 24 órán belül válaszolunk. A terméket juttatsd vissza webáruházunk címére, a megérkezése után a rendelés végösszegét vissza utaljuk. Csak bankszámlára tudunk pénzt vissza adni.
Ha a csomag valamilyen probléma miatt esetleg nem érkezik meg a rendelés leadása és kifizetése utáni 60. munkanapig, a rendelés végösszegét vissza utaljuk, vagy egy díjmentes új szállítást indítunk.

Minden rendeléshez elektronikus számlát küldünk a vásárláskor megadott e-mail címre.

Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

webshop@legendasjatekok.hu

vatera@legendasjatekok.hu

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel

Kérjük minden esetben (rendelésnél is) pontos e-mail címet adj meg és sűrűn figyeld e-mail postaládádat!