Kapcsolatfelvétel
Bármilyen kérdésed lenne (információ kérés, panaszkezelés, csomag nyomkövetés...), itt nyugodtan megírhatod nekünk. Amennyiben rendelésed felől érdeklődsz, ha tudsz kérjük írj rendelésszámot is az üzenetedbe. Minden üzenetre a lehető leghamarabb válaszolunk, kérjük figyeld e-mail postaládádat! (az "ELKÜLD" gombbal, elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót).
az alábbi e-mail címünkre is elküldheted üzenetedet:
A webáruházat jelenleg másodállásban üzemeltetjük, a válaszadásig szíves türelmedet kérjük!
Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?
A webáruházban ajándéktárgyakat, figurákat, dísztárgyakat, gyerekjátékokat, használt és új PC - és konzoljátékokat árusítunk. A vásárolható termékek minden esetben megfelelnek az Europai Unio termékkövetelményeinek. A használt videojátékokban található különböző promóciós kódok a használt jellegből adódóan lehet, hogy már nem érvényesek, de ez nem befolyásolja az alapjátékot.
Hogy történik a szállítás? Mennyi a szállítási költség?
A "rendelhető" státuszban lévő termékek valamelyik partner beszállító/gyártó/nagykereskedés raktárából érhetőek el. Ezek a beszállítók lehetnek magyarországi, vagy egyes esetekben küldöldi (europai) partnerek. Ezen termékekre előrendelés leadható, a rendelés leadása, kiegyenlítése és visszaigazolása után indítjuk el a termék beszerzését és kiszállítását.
Házhoz szállítás futárszolgálattal: 990 Ft.
A csomagokat az Express One Futárszolgálat futára kézbesíti egyenesen az általad megadott szállítási címre.
25000 Ft. feletti rendelés esetén a szállítási ingyenes.
Mennyi a szállítási idő?
"Rendelhető" státuszban lévő termékek rendelése esetén a beszerzési és szállítási idő várhatóan: 15 munkanap.
Ez egy átlagos szállítási idő, és a legtöbb csomagunk kézbesítési idején alapszik. Ezen felül késés előfordulhat, a rendelések teljesítési határideje - leginkább a "rendelhető" státuszban lévő termékekre vonatkozóan - maximum 45 munkanap, pénzvisszafizetési garanciával.
A munka-napokba nem tartoznak bele a hétvégék és munkaszüneti napok, a munka-napok hétköznapokat jelentenek.
Miért kell előre fizetni a webshopban, ez mennnyire biztonságos?
Az összetett beszerzési folyamatok - és a sok sajnálatos módon át nem vett utánvétes csomag miatt jelenleg csak előre történő fizetés után tudunk csomagfeladást indítani, megértésedet köszönjük!
Biztonságos fizetési megoldások, amiket jelenleg kínálunk:
Biztonságok azonnali online bankkártyás fizetés a Barion rendszerein keresztül
PayPal fizetés, PayPal egyenlegből, PayPal-hoz rendelt bankkártyával, vagy, ha nincs PayPal regisztrácíiód, választhatod, hogy az egyszeri online bankkártyás fizetésed a PayPal rendszerein keresztül történjen.
Banki előre utalás vagy készpénzes banki vagy postai befizetés
Honnan tudom, hogy hol járhat a csomagom?
A rendelésekhez tartozó csomagszámokat és csomaginformációkat e-mailben küldjük meg.
nyomkövetésre alkalmas oldal:
https://tracking.expressone.hu/
Szeretnénk minden vásárlótól türelmet kérni a csomagja megérkezéséig.
Folyamatban lévő rendelésed után bármikor érdeklődhesz az elektronikus elérhetőségeinken, illetve, ha regisztráltál, akkor a profilodba belépve a "megrendeléseidnél" követni tudod rendelésed aktuális státuszát.
Rendelésedhez tartozó számlát, szállítási információkat és státuszokat minden esetben a rendelésedben megadott e-mail címre küldjük így kérjük pontos adatokat adj meg a rendelésed folyamán, és olyan helyes e-mail címet, amit mindig figyelni tudsz! Amennyiben van rá lehetőséged kérjük gmail e-mail címet adj meg, a freemail és citromail használatából eredő hibákért és kézbesíthetetlen e-mailekért felelősséget nem tudunk vállalni.
Minden rendelésre csere vagy pénzvisszafizetési garanciát vállalunk. Minden felmerülő problémát az alábbi elérhetőségeken lehet bejelenteni: