Kapcsolatfelvétel

Bármilyen kérdésed lenne (információ kérés, panaszkezelés, csomag nyomkövetés...), itt nyugodtan megírhatod nekünk. Amennyiben rendelésed felől érdeklődsz, ha tudsz kérjük írj rendelésszámot is az üzenetedbe. Minden üzenetre 12, de legkésőbb 24 órán belül válaszolunk, kérjük figyeld e-mail postaládádat! (az "ELKÜLD" gombbal, elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót)

Ha e-mailben írnál nekünk az alábbi e-mail címeinket használhatod:

webshop@legendasjatkok.hu    vatera@legendasjatekok.hu

Webáruházunk a visszakereshetőség érdekében jelenleg csak elektronikus ügyfélszolgálatot tart fenn, kérjük, hogy a vásárlásaidhoz tartozó e-mailezést mindig pontosan olvasd el, körütekintően kezeld és őrizd meg!

Név
E-mail cím
Üzenet

Kérjük minden esetben vedd figyelembe a rendelésed leadásakor aktuális szállítási feltételeket és határidőt!

Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?

A webáruházban vásárolható termékek a külföldi gyártó raktárából elérhető, a gyártó kínálja eladásra a termékeket. Az áruház üzemeltetője közvetítői szolgáltatás keretében az adott felületen lehetőséget biztosít, hogy a kiválasztott terméket egyenesen a gyártótól rendeld meg. A rendelés leadása és kifizetése után az üzemeltető a rendelésedet továbbítja a gyártó felé. A gyártó fogadja a továbbított rendelésedet, és a lehető legrövidebb időn belül elindítja a rendelésed szállítását közvetlenül az általad megadott szállítási címre.

Magyarországi beérkezés után a külföldi csomagokat - feldolgozás és vámkezelés után - automatikusan a Magyar Posta viszi tovább a szállítási címre.

Az áruházban megjelenített egyes termékek hivatalosan utángyártott termékek. A használt videojátékok minden esetben eredeti játékszoftverek, használt jellegükből adódóan előfordulhat, hogy a bennük lévő promóciós kódók lehet, hogy már nem érvényesek, de ez nem befolyásolja az alapjátékot. A PAL/NTSC régiózár nem minősül hibának.

Mi történik miután leadtam és ki is fizettem a rendelést?

A rendeléseket 24 órán belül feldolgozzuk. A leadott és kifizetett rendelést azonnal visszaigazoljuk és a kifizetés napján továbbítjuk a rendelésedet a külföldi gyártónak.
Elektronikus számlát e-mailben küldünk, mely közvetített szolgáltatást tartalmaz.

Mennyi a szállítási idő?

Az átlagos szállítási idő a rendelés leadása, kifizetése és visszaigazolása után 15 munkanap. A legtöbb csomag 15 munkanap alatt meg szokott érkezni, azonban késés előfordulhat, a szállítási határidő a rendelés leadása és kifizetése utáni 45. munkanap. A munkanapokba nem tartoznak bele a hétvégék és a munkaszüneti napok, mikor a futárszolgálatok sem dolgoznak.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási díj: 990 Ft.

Ez a szállítási díj magában foglalja a gyártótól Magyarországra történő kiszállítást, majd a Magyar Posta álatali kiszállítást.

A szállítás fázisai:

1. A rendelésed végösszegének kiegyenlítése után a rendelésedet azonnal továbbítjuk a külföldi gyártónak, aki - amilyen hamar csak tudja - el is indítja a szállítást. Kb 5 munkanap múlva tudunk érvényes nyomkövetési számot küldeni neked, amit el is küldünk e-mailben. A nyomkövetési szám akkor válik elérhetővé a számunkra is, mikor a csomagod elhagyja a kiinduló országot.

2. Miután a gyártó elindította a csomagodat Magyarországra, viszonylag hamar, kb 7 munkanap alatt érkezik be az országba a csomagod, ahol a Magyar Posta elkezdi a feldolgozását. Ez a feldolgozási folyamat kb 5-6 munkanapon keresztül történik.

3. Miután mindennel végeztek és a logisztikai központokból tovább küldték a csomagot a címzés szerinti Postának, a Magyar Posta postása kézbesíti a részedre a küldeményt, a vámkezelési díjat ekkor kell a postásnak kiegyenlíteni, aki ezek után adja át neked a csomagodat. Egyes esetekben a Posta sms vagy e-mail értesítést küld, hogy a csomagot a terjedelme miatt a Postás nem tudja kivinni, így az a hozzád legközelebbi Postán vehető át, szintén a Postán vehető át a csomag akkor is, ha a Postás megpróbálta kézbesíteni, de sikertelenül. A csomagok minden esetben a vámkezelési díj kiegyenlítése után adhatóak át a kezedbe.

4. Ha a nyomkövetésben azt látod, hogy a "vámkezelés vége" vagy "a csomag megérkezett a Postára" és ezek után 3-4 munkanapon belül nem kapod meg a terméket, akkor érdemes lehet a hozzád legközelebbi Postán vagy Főpostán keresned a csomagodat, mert elképzelhető, hogy ott már átvehető.

A megküldött nyomkövetési adatokat célszerű sűrűn figyelni, mert teljes tájékoztatást nyújtanak a csomagod helyzetéről!

Egyes esetekben a gyorsabb szállítás érdekében előfordulhat, hogy magyarországi beérkezés után csomagodat nem a Magyar Posta, hanem egyéb Futárszolgálat viszi házhoz, ilyen Futárszolgálat lehet a DPD, DHL vagy az Expressone.

Hogy történik a szállítás? Vám és Áfa tudnivalók!

Csomagod ajánlott, regisztrált nemzetközi levélküldeményként érkezik, melyet teljes útján végig tudsz követni.

Magyarországi beérkezés, feldolgozás és automatikus vámkezelés után csomagodat a Magyar Posta postása viszi házhoz. Ha nem talál a postás senkit a címen, akkor egy átvételi értesítőt hagy, mellyel a legközelebbi postán vehető át a csomag. A Magyar Posta egyes esetekben sms vagy e-mail értesítést küld, hogy melyik postán vehető át a csomag.

2021. Július 1-től életbe lépő új uniós import törvénymódosítások érelmében a Magyar Posta minden egyes csomagot automatikus vámkezelés elé állít. A webshopban vásárolható termékek olyan gyártóktól és beszállítóktól kerülnek kiküldésre, melyek az új IOSS rendszert használják, így a csomagok kézbesítésekor Áfa fizetési kötelezettség már nem keletkezik, a termékek alacsony értékéből adódóan pedig vám fizetési kötelezettség sem. Az IOSS rendszernek köszönhetően a külföldi gyártó, aki feladja a csomagodat minden szállítási adatot elektronikusan juttat el a Magyar Postának, valamint a Postával együtt dolgozó NAV-nak, így gyorsan, könnyen végbe tud menni az automatikus vámkezelés és szállítás, anélkül, hogy neked vagy a közvetítőnek külön közre kellene ebben működnie.

Ha több terméket vásárolsz egyszerre mindent elkövetünk, hogy rendelésedet egy csomagban kapd meg, azonban előfordulhat, hogy az egyik termék, amit rendeltél csak egy beszállítónál elérhető, így ő azt külön küldi neked. Ezért megeshet, hogy a rendelésed külön csomagokban és röviden eltérő időpontokban érkezik meg.

Kérjük vedd figyelembe, hogy a csomagok kézbesítésekor Postai vámkezelési díj fizetendő, mely csomagonként +799 Ft-ot jelent, amit a csomag átvételekor kell kiegyenlíteni. Ez a Magyar Posta illetve a Magyar Állam bevétele. Egyéb költség nem terheli rendelésedet.

Szíves türelmedet kérjük csomagod megérkezéséig.

Vásárlás után kérjük fokozottan figyeld a Magyar Posta értesítéseit: sms, e-mail, postás, postaláda!

Miért kell előre fizetni a webshopban, ez mennnyire biztonságos?

Mivel a termékeket külföldi raktárból küldjük, ezért sajnos nem tudunk utánvétet, vagy személyes átvételt biztosítani. Jelenleg több biztonságos fizetési megoldás közül választhatsz:
- banki előre utalás, készpénzes banki befizetés, postai rózsaszín csekken történő készpénzes befizetés
- Barion online bankkártyás fizetés szigorú védelemmel
- PayPal online bankkártyás vagy PayPal egyenlegből történő fizetés
A banki tranzakcióknak díjai lehetnek, melyek a vásárlót terhelik. Az online bankkártyás fizetések szigorú banki rendszereken keresztül történnek, fizetések során adataid semmi esetre sem jutnak el webáruházunkhoz.
És ne feledd, hogy minden rendelésre pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, melyet az Általános Szerződési Feltételek is tartalmaznak.

Miben befolyásolja a szállítást a jelenlegi koronavírus járvány?

A jelenlegi járványhelyzet az egész világ logisztikai hálozatára is rányomta a bélyegét, egyes határokon, illetve a Magyar Posta részéről is olykor lassulás tapasztalható, ezért a szállítási határidőt ki kellett tolnunk 45 munkanapra, kérjük légy türelmes csomagod megérkezéséig.

Kaptam csomagot, de nem volt benne minden termék, most mi a teendő?

Semmi pánik, minden rendelésed úton van. A szállítási-fizetési információkban és több helyen is kiemeltük, hogy több termék egyidejű rendelés esetén előfordulhat, hogy a rendelt tételek külön csomagokban és eltérő időpontokban érkezhetnek meg. Ez akkor fordul elő, ha egyes speciális termék, amit rendeltél csak egy beszállítónál érhető el, így azt ő külön küldi neked.
Minden megteszünk, hogy több termék egyidejű rendelése esetén mindent egy csomagban kapj meg!

Hogy tudom nyomon követni a csomagomat?

Rendelésed leadása, kifizetése és visszaigazolása után pár napon belül követhető csomagszámot küldünk neked e-mailben. A nyomkövetési adatok akár óránként is frissülhetnek, illetve az adatok nem mindig az aktuális csomaghelyzetet mutathatják, a nyomkövetési adatok lassabban frissülnek, mint maga a csomag valódi helyzete, ezt kérlek vedd figyelembe.

Ha még nem kaptál tőlünk csomagszámot, akkor azt bármikor elkérheted tőlünk az alábbi elérhetőségeinken:

webshop@legendasjatekok.hu

vatera@legendasjatekok.hu

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel

Nyomkövetési lehetősége:

https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

https://parcelsapp.com/en

Egyes esetekben a Posta sms vagy e-mail üzenetet küld, hogy a csomagod melyik postán és meddig vehető át.

Kérlek minden esetben vedd figyelembe a rendelésed leadásakor feltüntetett aktuális szállítási határidőt.

Amennyiben vásárlás előtt regisztráltál, akkor a profilodba belépve további információkat olvashatsz a rendelésed jelenlegi státuszáról a rendelés számra kattintva.

A Magyar Posta ügyfélszolgálatát itt érheted el: 

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat

https://posta.hu/ep-postakereso

Lejárt a szállítási határidő és nem érkezett meg a csomagom, mit tegyek?

Ez elég ritkán fordul elő, de ha ez az eset fenn áll, akkor annak szállítmányozási okai vannak. Ha megbizonyosodtál róla, hogy a hozzád közeli postán, vagy a helyi nagy postán sincs a csomagod, akkor kérjük írj nekünk a webshop@legendasjatekok.hu e-mail címre, vagy az oldal kapcsolatfelvételi részén, a rendelésed végösszegét vissza utaljuk, vagy azt is kérheted, hogy egy új, díjmentes szállítást indítsunk el neked.

Milyen garancia van a szállításra?

A jogszabályoknak megfelelően a termék kézhez vétele után 14 napon belül bármikor elállhatsz a rendeléstől, ezt e-mail formájában vagy az oldal kapcsolatfelvételi menüpontjában jelezheted nekünk, amire 24 órán belül válaszolunk. A terméket juttatsd vissza webáruházunk címére, a megérkezése után a rendelés végösszegét vissza utaljuk. Csak bankszámlára tudunk pénzt vissza adni.
Ha a csomag valamilyen probléma miatt esetleg nem érkezik meg a rendelés leadása és kifizetése utáni 45. munkanapig, a rendelés végösszegét vissza utaljuk, vagy egy díjmentes új szállítást indítunk.

Minden rendeléshez elektronikus számlát küldünk a vásárláskor megadott e-mail címre.

Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

webshop@legendasjatekok.hu

vatera@legendasjatekok.hu

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel

Kérjük minden esetben (rendelésnél is) pontos e-mail címet és pontos szállítási adatokat adj meg, valamint fokozottan figyeld a Magyar Posta jelzéseit (sms, e-mail, postás, postaláda)

Webáruházunk a visszakereshetőség érdekében jelenleg csak elektronikus ügyfélszolgálatot tart fenn, ezért kérjük, hogy a vásárlásodhoz tartozó e-mailezést körültekintően kezeld.