Kapcsolatfelvétel

Bármilyen kérdésed lenne (információ kérés, panaszkezelés, csomag nyomkövetés...), itt nyugodtan megírhatod nekünk. Amennyiben rendelésed felől érdeklődsz, ha tudsz kérjük írj rendelésszámot is az üzenetedbe. Minden üzenetre 12, de legkésőbb 24 órán belül válaszolunk, kérjük figyeld e-mail postaládádat! (az "ELKÜLD" gombbal, elfogadod az Adatkezelési tájékoztatót).

Ha e-mailben írnál nekünk az alábbi e-mail címeinket használhatod:

webshop@legendasjatkok.hu    vatera@legendasjatekok.hu

Webáruházunk a visszakereshetőség érdekében jelenleg csak elektronikus ügyfélszolgálatot tart fenn, kérjük, hogy a vásárlásaidhoz tartozó e-mailezést mindig pontosan olvasd el, körültekintően kezeld és őrizd meg! Továbbá szeretnénk kiemelni, hogy minden esetben arra törekszünk, hogy Vásárlóinkat semmilyen kár vagy kellemetlenség ne érje, a felmerülő problémákat minden esetben igyekszünk orvosolni, melyhez a Vásárló türelmét kérjük!

Név
E-mail cím
Üzenet

Kérjük minden esetben vedd figyelembe a rendelésed leadásakor aktuális szállítási feltételeket és határidőt!

Amennyiben 60 munkanapos szállítási határidővel került szállításra a rendelésed, úgy kérjük vedd figyelembe ezt a vállalt szállítási határidőt!

2021. Október 1-e után leadott rendelésekre vonatkozó információk:

Mit kell tudni a webáruházban kapható termékekről?

A webáruházban vásárolható legtöbb termék különböző külföldi, egyes esetekben magyarországi beszállítók raktárain vannak. Minden termék hivatalos viszonteladótól származik, egyes speciális videojátékok gyűjtő magánszemélyektől. A legmegbízhatóbb külföldi és hazai beszállítókkal állunk napi kapcsolatban, hogy minden szállítási folyamat gördülékenyen történjen.

A webáruházban vásárolható termékek minden esetben hivatalos gyártók és beszállítók termékei, egyes esetben hivatalosan utángyártott termékek.

A webáruházban vásárolható videojátékok többnyire használtak. A használt játékokban található különböző promóciós és online kódok lehet, hogy már nem érvényesek, de ez nem befolyásolja az alapjátékot. A videojátékoknál a különböző PAL/NTSC régiózárak nem minősülnek hibának, kérjük minden esetben alaposan olvasd el az adott termékhez kapcsolódó leírásokat.

Mi történik miután leadtam és ki is fizettem a rendelésemet?

A webáruházban vásárolható termékek legnagyobb része fizikálisan nincsen az Üzemeltető birtokában, azok kizárólag a külföldi vagy magyarországi beszállító raktárából érhetőek el, a rendelésed leadása után indítja el az Üzemeltető a beszerzési és a részedre történő kézbesítési folyamatokat.

A rendeléseket 24 órán belül feldolgozzuk. A leadott és kifizetett rendelést azonnal visszaigazoljuk és a kifizetés napján felvesszük a kapcsolatot a beszállítóval, aki elindítja részünkre a rendelt termékeid szállítását. Miután minden terméked megérkezett raktárunkba értesítünk és azonnal továbbítjuk neked az általad választott szállítási móddal.

Mennyi a szállítási idő?

A beszerzési és szállítási idő átlagban: 15 munkanap, ez kb 3 hetet jelent. (ezen felül pár nap késés előfordulhat)
A csomagok szerződés szerinti teljesítési határideje a visszaigazolás utáni 45. munkanap.
A 15 munkanap egy becsült kézbesítési idő, és a csomagok átlag kézbesítési idején alapszik, de kérjük vedd figyelembe, hogy az összetett beszerzési folyamatok miatt ezen felül késés előfordulhat.

Természetesen folyamatosan arra törekszünk, hogy csomagjaidat a lehető leghamarabb kézbesítsük, de 2021.12.23-ig történő kiszállítást nem tudunk biztosra garantálni, erre a termékleírásnál, és a szállítás kiválasztásánál is felhívjuk a figyelmedet.

Mennyi a szállítási költség?

Házhozszállítás Foxpost Expressone Futárszolgálattal: 1490 Ft.
Foxpost csomagautomatába szállítás: 990 Ft.
Posta csomagautomatába szállítás: 990 Ft.
Postán maradó csomag: 1490 Ft.
PostaPontra szállítás (MOL kutal és COOP üzletek): 1490 Ft.
25.000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.

Miért kell előre fizetni a webshopban, ez mennnyire biztonságos?

Az összetett beszerzési és szállítási folyamatokból adódóan személyes átvételt, vagy utánvétet jelenleg nem tudunk alkalmazni. A sok át nem vett utánvétes csomag sajnos sok anyagi kárt okozott nekünk, valamint az át nem vett csomagok más vásárlókat is akadályoznak az időben történő kézbesítésben. Jelenleg csak sikeres előre történő fizetés után áll módunkban a rendelésedet teljesíteni. Megértésedet köszönjük.

Biztonságos fizetési megoldások, amiket jelenleg kínálunk:

Biztonságok azonnali online bankkártyás fizetés a Barion rendszerein keresztül

PayPal fizetés, PayPal egyenlegből, PayPal-hoz rendelt bankkártyával, vagy, ha nincs PayPal regisztrácíiód, választhatod, hogy az egyszeri online bankkártyás fizetésed a PayPal rendszerein keresztül történjen.

Banki előre utalás vagy készpénzes banki vagy postai befizetés

Barion online bankkártyás fizetés:

A vásárló kezdeményezheti az online bankkártyás fizetést a Barion rendszerein keresztül is. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/201.

Banki előre utalás/készpénzes banki befizetés/postai rózsaszín csekkel készpénzes befizetés választásakor a visszaigazoló e-mail tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat.

A beérkezett utalásról e-mailben értesítünk és azonnal elindítjuk a csomag szállítását. A Banki vagy postai befizetésről külön értesítést nem kapunk, így, ha ilyen befizetést kezdeményeztél arról kérjük értesíts minket elektronikus elérhetőségeinken!

Paypal online bankkártyás fizetés:

A Paypalon keresztül történő tranzakciókat teljes egészében a Paypal biztonságos szerverei végzik, a vásárló bankkártyás adatai nem jutnak el a webáruáházhoz. A vásárló Paypal fiókjával, Paypalhoz rendelt bankkártyájával vagy független bankkártyás vásárlással fizethet a Paypal rendszerein keresztül.
A PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. az 1993. április 5-i, a pénzügyi szektorról szóló, módosításokkal egybefoglalt luxemburgi jogszabály (a továbbiakban: a „Jogszabály") 2. cikkének értelmében megfelelő engedéllyel rendelkező luxemburgi hitelintézet, amelynek prudenciális felügyeletét a luxemburgi felügyeleti hatóság, a Commission de Surveillance du Secteur Financier látja el, Luxemburgban bejegyzett irodáján keresztül.
A PayPal Inc. (ami a PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. anyavállalata) székhelye az Egyesült Államokban, Kalifornia államban található.
Paypal kapcsolat: https://www.paypal.com/hu/smarthelp/home

Paypal fizetési kezelési költség: +490 Ft.

A banki tranzakcióknak, utalásoknak, befizetéseknek költségei lehetnek, melyek a vásárlót terhelik.

Honnan tudom, hogy hol járhat a csomagom?

Amint megérkezik hozzánk a rendelésed, mi azonnal értesítünk, és azonnall feladjuk a csomagodat az általad kért szállítási móddal. Ekkor generálódik egy másik követhető csomagszám, amit megírunk e-mailben és ezeken az oldalakon tudod nyomon követni.

https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes (kattints a "részletek" pontra)

Emellett szeretnénk minden vásárlótól türelmet kérni a csomagja megérkezéséig.

Csomagod után bármikor érdeklődhesz az elektronikus elérhetőségeinken, illetve, ha regisztráltál, akkor a profilodba belépve a megrendeléseidnél követni tudod rendelésed aktuális státuszát.

Amennyiben 60 munkanapos szállítási határidővel került szállításra a rendelésed, úgy kérjük vedd figyelembe ezt a vállalt szállítási határidőt, ezeket a csomagokat itt tudod követni:

https://parcelsapp.com/en

Milyen garancia van a szállításra?

Számunkra fontos vásárlóink elégedettsége, így minden felmerülő problémát a Vásárlóval egyeztetve oldunk meg, hogy a lehető legkedvezőbb megoldást találjuk meg az esetlegesen felmerülő problémára.

A jogszabályoknak megfelelően a termék kézhez vétele után 14 napon belül bármikor elállhatsz a rendeléstől, ezt e-mail formájában vagy az oldal kapcsolatfelvételi menüpontjában jelezheted nekünk, amire 24 órán belül válaszolunk. A terméket juttatsd vissza webáruházunk címére, a megérkezése után a rendelés végösszegét vissza utaljuk. Csak bankszámlára tudunk pénzt vissza adni. garanciális probléma esetén előre egyeztetett módon csere termék szállítását is igényelheted.

Ha a csomag valamilyen probléma miatt esetleg nem érkezik meg a rendelés leadása, kifizetése és visszaigazolása utáni 45. munkanapig, a rendelés végösszegét vissza utaljuk, vagy a vásárlóval egyeztetve díjmentes póthatáridőt beszélünk meg.

Minden rendeléshez elektronikus számlát küldünk a vásárláskor megadott e-mail címre.

Minden felmerülő problémát az alábbi elérhetőségeken lehet bejelenteni:

webshop@legendasjatekok.hu

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel

A visszakereshetőség érdekében jelenleg csak e-mail ügyfélszolgálatot tartunk fenn, így kérjük, hogy a rendelésedhez tartozó e-maileket körültekintően kezeld!