Játék figurák, anime figurák, plüssök, ajándéktárgyak, PC - és konzoljátékok.

WOW World of Warcraft

Ebben a kategóriában a népszerű WOW World of Warcraft videojáték alapján készült figurákat és ajándéktárgyakat találhatod.

2 termék 1 2

A World of Warcraft (WoW) nemcsak egy videojáték, hanem egy legendás, élő-lélegző fantasy univerzum, amely több generációt is rabul ejtett.

A világ születése – a háttértörténet

Azeroth, a WoW fő világa, egy fantasy bolygó, amelyet titokzatos kozmikus erők formáltak. Még a játék kezdete előtt, ősi titánok jártak a világban, hogy rendet tegyenek a Káoszban. Ők hozták létre a kontinenseket, formálták meg a tengereket, és bebörtönözték a világot veszélyeztető elementális lényeket.

De a legnagyobb fenyegetés a világ szívében szunnyadó Sötétség, egy ősi démoni entitás: a Burning Legion, Sargeras vezetésével, aki meg akarja semmisíteni a világokat, köztük Azerothot is.

A Warcraft világ eredete – mielőtt online lett volna

A World of Warcraft a Warcraft stratégiai játékok örökségét viszi tovább:

Warcraft: Orcs & Humans (1994) – Ez az első játék, ahol megjelenik Azeroth világa, és elindul az orkok és emberek közti konfliktus.

Warcraft II és III – Új fajok (elfek, élőholtak, taurenek stb.), politikai játszmák, démoni behatások és világformáló háborúk.

A Warcraft III-ban megismerjük Arthas herceget, aki a fény bajnokából a rettegett Lich King-gé válik – ez a történetszál később a WoW egyik leghíresebb kiegészítőjéhez vezet.

A World of Warcraft megszületése (2004)

A Blizzard 2004-ben robbantott: elindult a World of Warcraft, egy online szerepjáték (MMORPG), ahol játékosok milliói léphettek be Azeroth világába, hogy harcoljanak, barátkozzanak, gyűjtögessenek, és hősökké váljanak.

A játék eleinte két fő frakcióra oszlott:

Alliance (Emberek, Törpék, Elfek, Gnomok)

Horde (Orkok, Taurenek, Trollok, Élőholtak)

A világ hatalmas, élő, változó, és minden egyes frissítéssel, kiegészítővel egyre bonyolultabbá és gazdagabbá vált.

Kiegészítők és a világ fejlődése

A WoW több nagy kiegészítőt kapott, amelyek új területeket, történeteket és fenyegetéseket hoztak:

The Burning Crusade – Utazás az orkok őshazájába, Draenorba.

Wrath of the Lich King – A legendás Arthas ellen vívott csata.

Cataclysm – Azeroth teljesen átalakul Deathwing pusztítása után.

Mists of Pandaria – Egy új, rejtélyes földrész, Pandaria felfedezése.

Warlords of Draenor – Alternatív idősík, orkok múltja.

Legion – A démoni invázió csúcspontja.

Battle for Azeroth – Frakciók közötti háború újra fellángol.

Shadowlands – A halál birodalma tárul fel.

Dragonflight – Sárkányok és titánok öröksége újra előtérben.

Történetek, karakterek, drámák

A világ tele van ikonikus karakterekkel:

Thrall – A békés ork vezető, aki forradalmasította a Hordát.

Jaina Proudmoore – A mágus, aki békét, majd bosszút keres.

Sylvanas Windrunner – Az élőholt banshee királynő tragikus és sötét útja.

Anduin Wrynn – Az ifjú király, akit a sorsa a fény harcosává emel.

És végül… mitől különleges a WoW világa?

Rendkívül gazdag lore – könyvek, képregények, animációk is bővítik.

Élő világ – játékosok döntései és eseményei alakítják Azeroth történelmét.

Közösségi élmény – barátságok, klánok, közös kalandok.

Folyamatos fejlődés – két évtized alatt is friss és izgalmas tud maradni.

Webáruház készítés