WOW World of Warcraft
Ebben a kategóriában a népszerű WOW World of Warcraft videojáték alapján készült figurákat és ajándéktárgyakat találhatod.
A World of Warcraft (WoW) nemcsak egy videojáték, hanem egy legendás, élő-lélegző fantasy univerzum, amely több generációt is rabul ejtett.
A világ születése – a háttértörténet
Azeroth, a WoW fő világa, egy fantasy bolygó, amelyet titokzatos kozmikus erők formáltak. Még a játék kezdete előtt, ősi titánok jártak a világban, hogy rendet tegyenek a Káoszban. Ők hozták létre a kontinenseket, formálták meg a tengereket, és bebörtönözték a világot veszélyeztető elementális lényeket.
De a legnagyobb fenyegetés a világ szívében szunnyadó Sötétség, egy ősi démoni entitás: a Burning Legion, Sargeras vezetésével, aki meg akarja semmisíteni a világokat, köztük Azerothot is.
A Warcraft világ eredete – mielőtt online lett volna
A World of Warcraft a Warcraft stratégiai játékok örökségét viszi tovább:
Warcraft: Orcs & Humans (1994) – Ez az első játék, ahol megjelenik Azeroth világa, és elindul az orkok és emberek közti konfliktus.
Warcraft II és III – Új fajok (elfek, élőholtak, taurenek stb.), politikai játszmák, démoni behatások és világformáló háborúk.
A Warcraft III-ban megismerjük Arthas herceget, aki a fény bajnokából a rettegett Lich King-gé válik – ez a történetszál később a WoW egyik leghíresebb kiegészítőjéhez vezet.
A World of Warcraft megszületése (2004)
A Blizzard 2004-ben robbantott: elindult a World of Warcraft, egy online szerepjáték (MMORPG), ahol játékosok milliói léphettek be Azeroth világába, hogy harcoljanak, barátkozzanak, gyűjtögessenek, és hősökké váljanak.
A játék eleinte két fő frakcióra oszlott:
Alliance (Emberek, Törpék, Elfek, Gnomok)
Horde (Orkok, Taurenek, Trollok, Élőholtak)
A világ hatalmas, élő, változó, és minden egyes frissítéssel, kiegészítővel egyre bonyolultabbá és gazdagabbá vált.
Kiegészítők és a világ fejlődése
A WoW több nagy kiegészítőt kapott, amelyek új területeket, történeteket és fenyegetéseket hoztak:
The Burning Crusade – Utazás az orkok őshazájába, Draenorba.
Wrath of the Lich King – A legendás Arthas ellen vívott csata.
Cataclysm – Azeroth teljesen átalakul Deathwing pusztítása után.
Mists of Pandaria – Egy új, rejtélyes földrész, Pandaria felfedezése.
Warlords of Draenor – Alternatív idősík, orkok múltja.
Legion – A démoni invázió csúcspontja.
Battle for Azeroth – Frakciók közötti háború újra fellángol.
Shadowlands – A halál birodalma tárul fel.
Dragonflight – Sárkányok és titánok öröksége újra előtérben.
Történetek, karakterek, drámák
A világ tele van ikonikus karakterekkel:
Thrall – A békés ork vezető, aki forradalmasította a Hordát.
Jaina Proudmoore – A mágus, aki békét, majd bosszút keres.
Sylvanas Windrunner – Az élőholt banshee királynő tragikus és sötét útja.
Anduin Wrynn – Az ifjú király, akit a sorsa a fény harcosává emel.
És végül… mitől különleges a WoW világa?
Rendkívül gazdag lore – könyvek, képregények, animációk is bővítik.
Élő világ – játékosok döntései és eseményei alakítják Azeroth történelmét.
Közösségi élmény – barátságok, klánok, közös kalandok.
Folyamatos fejlődés – két évtized alatt is friss és izgalmas tud maradni.