Szállítás/Fizetés

Amennyiben csomagodat Magyar Posta nemzetközi levélküldeményként várod úgy az alábbi információk nem mindegyik része mérvadó a számodra. Csomaginformációt az alábbi elérhetőségeken kérhetsz:

webshop@legendasjatekok.hu

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel

A webáruházban vásárolható termékek különböző raktárakon vannak (kínai, európai és magyarországi) így a rendelés leadása után nekünk be kell kérni azokat, a beérkezés után adjuk fel az általad kért szállítási móddal!

Minden terméket átnézünk, tesztelünk, fertőtlenítünk és gondosan újra csomagolunk, mielőtt feladnánk neked!

Átlagos szállítási idő: 20-60 munkanap
A legtöbb csomag 20-25 munkanap alatt szokott megérkezni, a rendelések szállítási határideje a rendelés leadása, kifizetése és visszaigazolása utáni 60. munkanap!
A munkanapokba nem tartoznak bele a hétvégék és a munkaszüneti napok, mikor a futárszolgálatok sem dolgoznak.
A számlát a rendelés összegének kiegyenlítése után elektronikus formában küldjük el a vásárláskor megadott e-mail címre.

Szállítás és fizetés:

Házhozszállítás Foxpost Expressone Futárszolgálattal: 1250 Ft.
Amint beérkezik raktárunkba a rendelésed, mi értesítünk róla, és azonnal, egyben fel is adjuk Foxpost Expressone Futárszolgálattal az általad kért szállítási címre. A pontos érkezésről sms és e-mail értesítést küld a Futárszolgálat.

Foxpost csomagautomatába szállítás: 750 Ft.
Amint beérkezik raktárunkba a rendelésed, mi értesítünk róla, és azonnal, egyben fel is adjuk a kiválasztott Foxpost csomagautomatába. Az érkezésről és a nyitókódról sms - és e-mail értesítést küld a Futárszolgálat. Az automatánál a nyitókód beírásával tudod kinyitni a rekeszajtót és kivenni a csomagodat. Gyors, egyszerű és praktikus megoldás, hiszen akkor mész a csomagodért, amikor neked a legmegfelelőbb.

Posta csomagautomatába szállítás: 750 Ft.
Amint beérkezik raktárunkba a rendelésed, mi értesítünk róla, és azonnal, egyben fel is adjuk a kiválasztott Posta csomagautomatába. Az érkezésről és a nyitókódról sms - és e-mail értesítést küld a Futárszolgálat. Az automatánál a nyitókód és a telefonszámod beírásával tudod kinyitni a rekeszajtót és kivenni a csomagodat. Gyors, egyszerű és praktikus megoldás, hiszen akkor mész a csomagodért, amikor neked a legmegfelelőbb.

Postán maradó csomag: 1250 Ft.
Amint beérkezik raktárunkba a rendelésed, mi értesítünk róla, és azonnal, egyben fel is adjuk a kiválasztott Postahelyre. Az érkezésről sms és e-mail értesítést küld a Futárszolgálat.

MPL Posta Pontra szállítás (MOL Kutak és COOP üzletek): 1250 Ft.
Amint beérkezik raktárunkba a rendelésed, mi értesítünk róla, és azonnal, egyben fel is adjuk a kiválasztott PostaPontra. Az érkezésről sms és e-mail értesítést küld a Futárszolgálat.

25.000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!

Fizetés:
Webáruházunkban leadott rendeléseket csak sikeres előre történő fizetés után tudjuk teljesíteni.
● Barion online bankkártyás fizetés
● PayPal fizetés
● Banki előre utalás vagy készpénzes banki befizetés

Csomag nyomkövetés:
Miután beérkezett raktárunkba az általad rendelt termék(ek), mi egyben fel is adjuk őket, amihez azonnal generálódik egy csomagszám, amit elküldünk e-mailben. Onnantól már csak 2-3 nap, mire megérkezik hozzád. Ezeken az oldalakon követheted:

https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

Fizetési információk:
Barion online bankkártyás fizetés:
A vásárló kezdeményezheti az online bankkártyás fizetést a Barion rendszerein keresztül is. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/201.
Paypal online bankkártyás fizetés:
A Paypalon keresztül történő tranzakciókat teljes egészében a Paypal biztonságos szerverei végzik, a vásárló bankkártyás adatai nem jutnak el a webáruáházhoz. A vásárló Paypal fiókjával, Paypalhoz rendelt bankkártyájával vagy független bankkártyás vásárlással fizethet a Paypal rendszerein keresztül.
A PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. az 1993. április 5-i, a pénzügyi szektorról szóló, módosításokkal egybefoglalt luxemburgi jogszabály (a továbbiakban: a „Jogszabály") 2. cikkének értelmében megfelelő engedéllyel rendelkező luxemburgi hitelintézet, amelynek prudenciális felügyeletét a luxemburgi felügyeleti hatóság, a Commission de Surveillance du Secteur Financier látja el, Luxemburgban bejegyzett irodáján keresztül.
A PayPal Inc. (ami a PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. anyavállalata) székhelye az Egyesült Államokban, Kalifornia államban található.
Paypal kapcsolat: https://www.paypal.com/hu/smarthelp/home
Banki előre utalás:
A rendelés végösszegét kérnénk elutalni vagy egy K&H Bankban készpénzben befizetni az alábbi számla számra:


10400195-86768081-88771007
K&H Bank
Nagy Renáta


A beérkezett utalásról e-mailben értesítünk és azonnal elindítjuk a csomag szállítását.
Az utalás beérkezésére a rendelés leadása után 5 MUNKANAPOT tudunk várni! Ha ezalatt nem történik meg a tranzakció, sajnos a rendelést törölnünk kell, mert egyes termékekből csak 1-1 db elérhető!

Elállás, lemondás, reklamáció:

Kérjük vedd figyelembe, hogy a rendelések szállítási határideje 60 munkanap, amire minden esetben már a vásárlás során felhívjuk a figyelmet.

Elállási jog gyakorlásának menete:

A rendelés leadása, kifizetése és a termék kézhez vétele után 14 napon belül a vásárló elállhat a rendeléstől. A terméket köteles vissza juttatni webáruházunk címére. A megérkezése után áll módunkban a rendelés végösszegét visszautalni. Az elállás bejelentése és a termék vissza juttatása után 14 napon belül a vételárat bankszámlára visszautaljuk.

A megrendelt terméket előzetes egyeztetést követően postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juthat vissza a cégünk címére, vagy az általunk megadott Fopost vagy Posta csomagautomatába.

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik.

A vásárló minden felmerülő problémáját bejelentheti az alábbi lehetőségeken:

webshop@legendasjatekok.hu

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel

Emellett minden vásárlónktól türelmet kérünk csomagja megérkezéséig!

Amennyiben Magyar Posta nemzetközi levélküldeményként várod a csomagodat úgy ezek az információk mérvadóak a számodra:

Kaptam csomagot, de nem volt benne minden termék, most mi a teendő?

Semmi pánik, minden rendelésed úton van. A szállítási-fizetési információkban és több helyen is kiemeltük, hogy több termék egyidejű rendelés esetén előfordulhat, hogy a rendelt tételek külön csomagokban és eltérő időpontokban érkeznek meg. Ez akkor fordul elő, ha egyes speciális termék, amit rendeltél csak egy beszállítónál érhető el, így azt ő külön küldi neked.

Hogy tudom nyomon követni a csomagomat?

Ha még nem kaptál tőlünk csomagszámot, akkor azt bármikor elkérheted tőlünk az alábbi elérhetőségeinken:

webshop@legendasjatekok.hu

vatera@legendasjatekok.hu

https://legendasjatekok.hu/spg/751293/Kapcsolatfelvetel

Ha maximum 60 munkanap szállítási határidővel várod a csomagodat, nemzetközi küldeményként a Magyar Postától, akkor azt itt követheted nyomon:

https://parcelsapp.com/en

Kérlek minden esetben vedd figyelembe a rendelésed leadásakor feltüntetett szállítási határidőt.

Amennyiben vásárlás előtt regisztráltál, akkor a profilodba belépve további információkat olvashatsz a rendelésed jelenlegi státuszáról a rendelés számra kattintva.

Amennyiben a szállítási határidő közeledtéig esetleg még nem kaptad meg a csomagodat, érdemes lehet a hozzád legközelebbi postán, vagy a helyi főpostán megérdeklődni, hogy nem e érkezett a nevedre nemzetközi küldemény, ehhez elég nevet, címet bemondani, személyit bemutatni.

A Magyar Posta ügyfélszolgálatát itt érheted el:

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat

https://posta.hu/ep-postakereso

A nyomkövetés szerint nem mozdul a csomagom már egy ideje, ez hogy lehet?

Kérjük legyél türelmes a csomagod megérkezéséig. Sajnos a Magyar Posta olykor elég lassan dolgozza fel a kissebb nemzetközi küldeményeket. Amennyiben a szállítási határidő közeledtéig még nem kaptad meg a csomagodat, úgy érdemes lehet a hozzád legközelebbi postán, vagy a helyi nagy postán megérdeklődni, hogy nem e érkezett a nevedre nemzetközi küldemény, ehhez elég nevet, címet bemondani, személyit bemutatni.

Lejárt a szállítási határidő és nem érkezett meg a csomagom, mit tegyek?

Ez elég ritkán fordul elő, de ha ez az eset fenn áll, akkor annak szállítmányozási okai vannak. Ha megbizonyosodtál róla, hogy a hozzád közeli postán, vagy a helyi nagy postán sincs a csomagod, akkor kérjük írj nekünk a webshop@legendasjatekok.hu e-mail címre, vagy az oldal kapcsolatfelvételi részén, a rendelésed végösszegét vissza utaljuk, vagy azt is kérheted, hogy egy új, díjmentes szállítást indítsunk el neked.